דיווחים

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
איזה טמטום - הגאון של המשרד לאיכות הסביבה

"הבדיקה שירדה מהפסים"
מישהו בהחלט ירד מהפסים (רמז: זה המשרד שהיה אמור להיות בעד הפרויקט במתכונתו הנוכחית יותר מכל אחד אחר).
איזה טמטום - הגאון של המשרד לאיכות הסביבה
טוען שרכבות עירוניות אינן חייבות להיות מהירות. אז מה הוא רוצה? שרכבות ה-AC המהירות תגענה עד עתלית, גלילות וכו' והנוסעים יעברו לרכבת DC למעבר בחיפה ותל אביב? ליצן.
 

darkshadow1

New member
אני לא מבין מה הבעיה.

איזה טמטום - הגאון של המשרד לאיכות הסביבה
טוען שרכבות עירוניות אינן חייבות להיות מהירות. אז מה הוא רוצה? שרכבות ה-AC המהירות תגענה עד עתלית, גלילות וכו' והנוסעים יעברו לרכבת DC למעבר בחיפה ותל אביב? ליצן.
אני לא מבין מה הבעיה.
סך הכל יצטרכו להנדס קטרים מיוחדים שיקבלו הזנה מ-DC בתחומי המטרופולין ו-AC מחוץ לערים. ביחד עם שיקוע הרכבת בחיפה (סליחה, הטרנד החדש הוא "כמו מנהרות הכרמל") והזזת התוואי לאילת (אם וכאשר יוקם) זה יעלה רק כמה עשרות מיליארדי שקלים. אבל אין בעיה- אפשר לעבוד בתשלומים ובשלבים.
בברכה
החברה להגנת חברות הבנייה בע"מ
 

alantan

New member
צחוק בצד, ישנם מספר קרונועים מדגם 377

אני לא מבין מה הבעיה.
סך הכל יצטרכו להנדס קטרים מיוחדים שיקבלו הזנה מ-DC בתחומי המטרופולין ו-AC מחוץ לערים. ביחד עם שיקוע הרכבת בחיפה (סליחה, הטרנד החדש הוא "כמו מנהרות הכרמל") והזזת התוואי לאילת (אם וכאשר יוקם) זה יעלה רק כמה עשרות מיליארדי שקלים. אבל אין בעיה- אפשר לעבוד בתשלומים ובשלבים.
בברכה
החברה להגנת חברות הבנייה בע"מ
צחוק בצד, ישנם מספר קרונועים מדגם 377
בקווים של סאות'רן שיש להם תמסורת כפולה - גם פנטוגרף בשביל ה-AC וגם "נעליים" בשביל המסילה השלישית ה-DC. המעבר נעשה מצפון לתחנת שפרד'ס בוש, והוא מתארך כשתי דקות בהן התאורה והמיזוג כבים...

http://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_377
 

luckydude

Active member
כן, אבל חשוב לציין שזה בגלל צורך היסטורי.

צחוק בצד, ישנם מספר קרונועים מדגם 377
בקווים של סאות'רן שיש להם תמסורת כפולה - גם פנטוגרף בשביל ה-AC וגם "נעליים" בשביל המסילה השלישית ה-DC. המעבר נעשה מצפון לתחנת שפרד'ס בוש, והוא מתארך כשתי דקות בהן התאורה והמיזוג כבים...

http://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_377
כן, אבל חשוב לציין שזה בגלל צורך היסטורי.
היכן שניתן היום בונים מערכות עיליות של 25kv עבור רכבות בינעירוניות ופרבריות. רכבות השעטנז האלו הן רק כדי להתמודד עם שילוב של מערכות הזנה קרקעיות ישנות בתוואים מסויימים. אם היום היו ניגשים לבנות את המסילות האלו כחדשות, לא היו בונים אותן עם מערכות DC קרקעיות.
 

easylivin

New member
פס הזנה בקו בינעירוני/פרברי = היסטוריה

כן, אבל חשוב לציין שזה בגלל צורך היסטורי.
היכן שניתן היום בונים מערכות עיליות של 25kv עבור רכבות בינעירוניות ופרבריות. רכבות השעטנז האלו הן רק כדי להתמודד עם שילוב של מערכות הזנה קרקעיות ישנות בתוואים מסויימים. אם היום היו ניגשים לבנות את המסילות האלו כחדשות, לא היו בונים אותן עם מערכות DC קרקעיות.
פס הזנה בקו בינעירוני/פרברי = היסטוריה
ותו לא.
אבל דווקא אצלנו ייתכן שהעבר הוא גם העתיד...
 

alantan

New member
אכן כן, הצורך ההיסטורי שבגללו הקווים שמדרום

כן, אבל חשוב לציין שזה בגלל צורך היסטורי.
היכן שניתן היום בונים מערכות עיליות של 25kv עבור רכבות בינעירוניות ופרבריות. רכבות השעטנז האלו הן רק כדי להתמודד עם שילוב של מערכות הזנה קרקעיות ישנות בתוואים מסויימים. אם היום היו ניגשים לבנות את המסילות האלו כחדשות, לא היו בונים אותן עם מערכות DC קרקעיות.
אכן כן, הצורך ההיסטורי שבגללו הקווים שמדרום
ללונדון הם בהזנה קרקעית הוא בגלל המפתח הנמוך של המנהרות והגשרים הרבים. שום סיבה אחרת...
 

amit1270

New member
האם גם בבריטניה זה נובע מפחד הקרינה?

צחוק בצד, ישנם מספר קרונועים מדגם 377
בקווים של סאות'רן שיש להם תמסורת כפולה - גם פנטוגרף בשביל ה-AC וגם "נעליים" בשביל המסילה השלישית ה-DC. המעבר נעשה מצפון לתחנת שפרד'ס בוש, והוא מתארך כשתי דקות בהן התאורה והמיזוג כבים...

http://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_377
האם גם בבריטניה זה נובע מפחד הקרינה?
אין צורך לענות...
 

חריש

New member
וגם בקרונועים של ה-Overground בלונדון

צחוק בצד, ישנם מספר קרונועים מדגם 377
בקווים של סאות'רן שיש להם תמסורת כפולה - גם פנטוגרף בשביל ה-AC וגם "נעליים" בשביל המסילה השלישית ה-DC. המעבר נעשה מצפון לתחנת שפרד'ס בוש, והוא מתארך כשתי דקות בהן התאורה והמיזוג כבים...

http://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_377
וגם בקרונועים של ה-Overground בלונדון
לפני כשנתיים נסעתי מ-Kew Gardens צפונה, וקצת לפני Willesden Junction עצרנו למספר דקות כדי להחליף את סוג ההזנה - ממסילה שלישית לפנטוגרף עילי.
 

MightyKnight

New member
נפלו על הראש שם

"הבדיקה שירדה מהפסים"
מישהו בהחלט ירד מהפסים (רמז: זה המשרד שהיה אמור להיות בעד הפרויקט במתכונתו הנוכחית יותר מכל אחד אחר).
נפלו על הראש שם
מרוב רצון להראות פעילות עושים המון נזק. מקווה מאוד שיעיבירו את התיק הזה מארדן למישהו פחות ליצן.
 

jp3raptor

Member
הרכבת לא "תטוס" מעל 160 קמ"ש

"הבדיקה שירדה מהפסים"
מישהו בהחלט ירד מהפסים (רמז: זה המשרד שהיה אמור להיות בעד הפרויקט במתכונתו הנוכחית יותר מכל אחד אחר).
הרכבת לא "תטוס" מעל 160 קמ"ש
אני מבין שבמשרד איכות הסביבה בכלל לא מודעים לתוכנית להעלות את מהירות הרכבת ל200 [בעתיד הבינוני]
 

easylivin

New member
כשחכמינו באים ומציעים "פתרונות" שכאלה,

"הבדיקה שירדה מהפסים"
מישהו בהחלט ירד מהפסים (רמז: זה המשרד שהיה אמור להיות בעד הפרויקט במתכונתו הנוכחית יותר מכל אחד אחר).
כשחכמינו באים ומציעים "פתרונות" שכאלה,
על זה אפשר בהחלט לומר: חלם זה כאן.
 
למזלנו סביר שגם זה יקוצץ.

כשחכמינו באים ומציעים "פתרונות" שכאלה,
על זה אפשר בהחלט לומר: חלם זה כאן.
למזלנו סביר שגם זה יקוצץ.
יש גם מצב שזהו בלון ניסוי, או מאמר שקשור לפוליטיקה של תכנון תשתיות.
בכל מקרה עד שזה לא יהפוך לעבודות בשטח אין מה להתרגש :)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה