"הבדיקה שירדה מהפסים"דיווחים
איזה טמטום - הגאון של המשרד לאיכות הסביבה"הבדיקה שירדה מהפסים"
מישהו בהחלט ירד מהפסים (רמז: זה המשרד שהיה אמור להיות בעד הפרויקט במתכונתו הנוכחית יותר מכל אחד אחר).
אני לא מבין מה הבעיה.איזה טמטום - הגאון של המשרד לאיכות הסביבה
טוען שרכבות עירוניות אינן חייבות להיות מהירות. אז מה הוא רוצה? שרכבות ה-AC המהירות תגענה עד עתלית, גלילות וכו' והנוסעים יעברו לרכבת DC למעבר בחיפה ותל אביב? ליצן.
צחוק בצד, ישנם מספר קרונועים מדגם 377אני לא מבין מה הבעיה.
סך הכל יצטרכו להנדס קטרים מיוחדים שיקבלו הזנה מ-DC בתחומי המטרופולין ו-AC מחוץ לערים. ביחד עם שיקוע הרכבת בחיפה (סליחה, הטרנד החדש הוא "כמו מנהרות הכרמל") והזזת התוואי לאילת (אם וכאשר יוקם) זה יעלה רק כמה עשרות מיליארדי שקלים. אבל אין בעיה- אפשר לעבוד בתשלומים ובשלבים.
בברכה
החברה להגנת חברות הבנייה בע"מ
כן, אבל חשוב לציין שזה בגלל צורך היסטורי.צחוק בצד, ישנם מספר קרונועים מדגם 377
בקווים של סאות'רן שיש להם תמסורת כפולה - גם פנטוגרף בשביל ה-AC וגם "נעליים" בשביל המסילה השלישית ה-DC. המעבר נעשה מצפון לתחנת שפרד'ס בוש, והוא מתארך כשתי דקות בהן התאורה והמיזוג כבים...
http://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_377
כן, אבל חשוב לציין שזה בגלל צורך היסטורי.
היכן שניתן היום בונים מערכות עיליות של 25kv עבור רכבות בינעירוניות ופרבריות. רכבות השעטנז האלו הן רק כדי להתמודד עם שילוב של מערכות הזנה קרקעיות ישנות בתוואים מסויימים. אם היום היו ניגשים לבנות את המסילות האלו כחדשות, לא היו בונים אותן עם מערכות DC קרקעיות.
אכן כן, הצורך ההיסטורי שבגללו הקווים שמדרוםכן, אבל חשוב לציין שזה בגלל צורך היסטורי.
היכן שניתן היום בונים מערכות עיליות של 25kv עבור רכבות בינעירוניות ופרבריות. רכבות השעטנז האלו הן רק כדי להתמודד עם שילוב של מערכות הזנה קרקעיות ישנות בתוואים מסויימים. אם היום היו ניגשים לבנות את המסילות האלו כחדשות, לא היו בונים אותן עם מערכות DC קרקעיות.
האם גם בבריטניה זה נובע מפחד הקרינה?צחוק בצד, ישנם מספר קרונועים מדגם 377
בקווים של סאות'רן שיש להם תמסורת כפולה - גם פנטוגרף בשביל ה-AC וגם "נעליים" בשביל המסילה השלישית ה-DC. המעבר נעשה מצפון לתחנת שפרד'ס בוש, והוא מתארך כשתי דקות בהן התאורה והמיזוג כבים...
http://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_377
וגם בקרונועים של ה-Overground בלונדוןצחוק בצד, ישנם מספר קרונועים מדגם 377
בקווים של סאות'רן שיש להם תמסורת כפולה - גם פנטוגרף בשביל ה-AC וגם "נעליים" בשביל המסילה השלישית ה-DC. המעבר נעשה מצפון לתחנת שפרד'ס בוש, והוא מתארך כשתי דקות בהן התאורה והמיזוג כבים...
http://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_377
נפלו על הראש שם"הבדיקה שירדה מהפסים"
מישהו בהחלט ירד מהפסים (רמז: זה המשרד שהיה אמור להיות בעד הפרויקט במתכונתו הנוכחית יותר מכל אחד אחר).
הרכבת לא "תטוס" מעל 160 קמ"ש"הבדיקה שירדה מהפסים"
מישהו בהחלט ירד מהפסים (רמז: זה המשרד שהיה אמור להיות בעד הפרויקט במתכונתו הנוכחית יותר מכל אחד אחר).
כשחכמינו באים ומציעים "פתרונות" שכאלה,"הבדיקה שירדה מהפסים"
מישהו בהחלט ירד מהפסים (רמז: זה המשרד שהיה אמור להיות בעד הפרויקט במתכונתו הנוכחית יותר מכל אחד אחר).
למזלנו סביר שגם זה יקוצץ.כשחכמינו באים ומציעים "פתרונות" שכאלה,
על זה אפשר בהחלט לומר: חלם זה כאן.
פצוע בינוני ו-2 קל כשרכב התנגש באוטובוסדיווחים
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.