דיון: אביב גפן ב-The Voice

דיון: אביב גפן ב-The Voice

אביב גפן, זמר, איש עם דעות מוצקות ופה גדול לעיתים, עושה מה שבראש שלו - מצטרף לתוכנית ריאלטי סטייל כוכב נולד משופצר. The Voice שמה. גפן יהיה שם על תקן מנטור, ביחד עם שלומי שבת, רמי קליינשטיין ושרית חדד. המנטורים ידריכו את המתמודדים שיבחרו לאורך העונה. לגבי המנטורים האחרים - אני פחות מחבב, אבל בגפן יש משהו מחאתי שנראה לא טבעי בהצטרפות שלו לקאסט המסחרי הזה. מצד שני, האם ניתן לשרוד פה הקמת משפחה מבלי לעשות כסף ללא מוזיקה מקורית? מה דעתכם בנושא? אשמח לשמוע.
 

daredevilmars1

New member
איך אפשר לשאול שאלה כזאת

על בן אדם שמוכר דיסקים בארומה, עושה קמפיינים על סלקום ומופיע בכוכב נולד אחרי שלכלך עליה ... אבל בסדר, הבן אדם כבר כמעט בן 40, להיות מרדן ומחאתי בגיל שלו זה כבר די פתטי...
 

ivis

New member
איפה היית

כשהוא לקח את הזמרת אלכס למשפחת שטראוס תחת חסותו? וכשהוא אמר חד וחלק שהוא יתמסחר כמה שבא לו (בכתבה בערוץ 2 לפני איזה שנתיים)? אני לא מופתע בכלל.
 
לקחת תחת חסותך זמרת

שבמקרה נולדה למשפחה מבוססת לא מכיר אותה אבל אם היא טובה אז מה הבעיה ? כנ"ל לגבי מכירות בארומה: פלטפורמה לגיטימית למכירת אלבומים. מה ההבדל מלמכור בטאוור רקורדס זצ"ל ?
 

ivis

New member
ממליץ לך לחפש את הכתבה שנעשתה איתו

לפני כשנתיים, לאחד הערוצים הגדולים (2 או 10). כל מה שאמרתי, הוא אמר בעצמו שם. גם חשוב להגיד, אין לי בעיה עם מסחור. אנשים צריכים להתפרנס, וכבר אמרתי את זה בפורום הזה יותר מפעם אחת. אבל, להציג אותו כאיזה ''אביר של ערכים'', שלא ברור מה הולך לעשות בתוכנית ריאליטי, זאת היתממות שאינה במקומה. בנוגע לארומה - אין שום ויכוח. כל אחד יכול למכור את המוזיקה שלו בכל מקום שנראה לו רלוונטי. לא רואה בזה מסחור בהכרח.
 

ivis

New member
אה.. ולקרוא לTR זצ''ל זה ממש חילול הקודש..

רשת שהייתה יקרה בעשרות אחוזים מהמתחרות שלה בשוק ונסגרה, לא ראויה לצ' בזצ''ל. Just bad business .
 

ivis

New member
באמת? כל הסניפים שהכרתי נסגרו :p

אבל לא אופתע אם גם הבודדים שעוד פתוחים יעלמו בקרוב.
 
נשארה חנות בודדה בתחנה מרכזית בירושלים

אבל אין ספק ש... אין לי געגועים מיותרים כלפי החנות או משהו. התו השמיני עדיפים לי בהרבה.
 
למעלה