וואו שאלה מורכבת ,
אז מה היה לנו , אחד נהג דפוק , אחד נהג עוד יותר דפוק , 25 הרוגים , חברת הסעות אחת , ותשתית , בואו נתחיל מהדבר הראשון , האיש שמאחורי ההגה , רובנו נהגי כלים כבדים , וכולנו יודעים שאין לצאת לעקיפה במקום שאין ראות וכמובן במקום שאין לנו שליטה בדרך ב100% , אז פה סיכמנו שהנהג אשם עד כה ! נהג דפוק מ"ס 2 אם אתה רואה מישהו שעוקף אותך ואתה לא רוצה לראות אסון פשוט תשים את האגו ואת הביצים שלך בצד ותאט או שתחתוך לשוליים ,גם פה הנהג השני יצא דפוק , חברת הסעות , בטוח שהוא נהג מעבר למותר ותמיד החברות יתנערו , בגלל זה הצעתי בעבר , שכל רכב יוכל להתניע רק על ידי קוד שקצין הרכב יתן , ועל ידי הקוד הזה ניתנת ההסכמה לחריגת שעות(אף אחד לא יעבוד שעות נוספות אם זה יקרה ) אז תערפו את ראשהם , תשתית , כידוע לרוב רובינו למי שמכיר את הציר הזה , הציר הזה אחד מהמסוכנים בארץ , ואין מה לעשות לגבי התשתית , פשוט להשמע לתמרור אזהרה , ! 25 הרוגים , רק להתפלל שהמספר הזה לא יחזור על עצמו , לסיכום סופי , אני חושב שהכי פשוט להאשים את התשתית , כמו המשפט העתיק רקדן שלא יודע לרקוד תמיד יגיד שהבמה עקומה !!! צריך לחיות את הכביש להבין מתי מותר להרביץ ומתי לנסוע על 15 קמ"ש !!!! את זה לא מלמדים שמוציאים רשיון , ולהוציא רשיון לאוטובוס שיהיה כמו להוציא תואר , לקרוא לזה תואר בזהירות בדרכים , לעשות מספר מבחנים , עייוניים , ומעשיים , לעשות הדמייות של מצבי חירום כמו החלקה עם אוטובוס אחרי הכל לנהג אוטובוס יש לו את הכח של אלוהים הוא שולט בעתידם של 50 נוסעים , הוא יחליט אם להיות רשלן ולשלוח את עתידם לבית לווינשיין או לתת להם לסיים את הנסיעה עם חיוך אני כועס מאוד על הנהגים המעורבים בדבר !!!!!!! פושעים !!!!