דיון - הריקי ואיך הוא משפיע עליכם

Anabel74

New member
דיון - הריקי ואיך הוא משפיע עליכם

ספרו כל אחד כמה זמן הוא מתרגל/מטופל/מתעניין ברייקי ואיך חייו השתנו בזמן הזה. האם אתם מרגישים שינויי כלשהו בכלל? האם הרגשתם שהתפתחתם רוחנית /נפשית או מבחינה אחרת מאז? שאתם מסתכלים אחרת על העולם? על אנשים? על ארועים שונים בחיים? האם אתם ממליצים לאחרים ללמוד על הרייקי או להתנסות בו? האם אתם מטפלים באחרים ? אם כן איך ההרגשה ? האם אתם מתעניינים בהתפתחות רוחנית / נושאים רוחניים/שיטות טיפול הוליסטיות נוספות מלבד הרייקי? אתם מוזמנים להעלות שאלות נוספות שמעניינות אתכם בנושא. בברכת סוף שבוע מדהים לכולם!! לימור
 

hadasimi

New member
שלום

אני חדשה כאן למדתי רייקי לפני שנה וחצי, ואחרי כמה חודשים פשוט הפסקתי לתרגל.. נראה לי בגלל אכזבה בגלל שציפיתי בדיוק כמו שאמרת שפתאום החיים שלי ישתנו אבל לפני חודשים חזרתי לעשות רייקי וזה בהחלט מועיל לי בזמן האחרון בעיקר שינון מדי יום את חמשת העקרונות אז זהו.. ההיתי שמחה לשמוע על אנשים שהרייקי באמת שינה או הזיז להם כמה דברים בחיים..
 

ofirush 14

New member
../images/Emo140.gif

ברוכה הבאה, קודם כל =) אממ, למדתי רייקי בכיתה ג', והייתי ילדה בעלת בטחון עצמי מאוד נמוך (וכשאני אומרת נמוך, זה אומר *ממש* נמוך). אממ, הוא העלה לי אותו קצת, כמובן שהרייקי לא עושה פלאים וקסמים, אבל הוא בהחלט עוזר. אורח חיים טוב יותר, כל פעם כשאני חולה אני עושה רייקי ועובר לי (וזה טוב, כי אני מפחדת פחד מוות מרופאים). גם כשיש רייקי 2 אפשר לשלוח רייקי וכל מיני כאלה, שזה גם מעולה.
 

Anabel74

New member
קודם כל ברוכה הבאה!

חשוב מאוד להמשיך לתרגל גם אם נדמה שלא ממש מרגישים את ההשפעה. חמשת העקרונות גם הם מוסיפים עצם זה שחושבים חיובי ועצם המהות של כל אחד מהם בחיי היום יום (אולי כדאי להצטרף גם לתרגול העקרונות של חברי הפורום בשרשור הקודם ).אני שמחה לקרא שחזרת לזה . אני יכולה לומר שהחשיבה שלי הפכה ליותר חיובית ואופטימית בעקבות הרייקי וגם ההרגשה הכללית פשוט נהייתה טובה יותר. רייקי 2 אפילו העצים זאת בגלל העוצמה של הסמלים והיכולת לשלוח רייקי לאנשים מרחוק או אף לארועים עתידיים או שכבר קרו אפילו. (מומלץ מאוד ללמוד). מקווה לשמוע על חוויותייך ובטוחה שתהני מהאנשים המדהימים שנכנסים לפורום הזה...
 

hadasimi

New member
תודה רבה

על כל התשובות ! בזמן האחרון באמת אני מתלבטת.. אם ללמוד רייקי 2 כי מצד אחד, נחמד לעלות ברמה אבל אני לא יודעת כמה באמת אני צריכה את זה.. אם אני לא עושה רייקי לאף אחד חוץ מלעצמי מה אתן אומרות?
 

Anabel74

New member
מומלץ מאוד!!!

אחרי רייקי 2 הרגשתי הרבה יותר מחוברת לרייקי . אני חושבת שזה בזכות שלושת הסמלים שלומדים לטפל בעזרתם. זה לא חייב לכלול טיפול באחרים אבל האפשרות קיימת וגם האפשרות של שליחת רייקי למרחק או לארועי עבר או עתיד. בהחלט חווייה מעניינת ומיוחדת לדעתי.
 

hadasimi

New member
לשלוח ריקי לארועי עבר או עתיד?

באמת? לא ידעתי... מה שהבנתי זה שרייקי מדבר תמיד על לחיות ברגע.. זאת אומרת, על זה מדברים העקרונות "רק היום לא אדאג, רק היום לא אכעס" וכ"ו..
 

Anabel74

New member
את עדיין חייה בהווה תמיד

אבל אין כל רע בלעזור לעצמך בעתיד או אף בעבר אם ניתן... האנרגיה הזו לא מוגבלת בזמן.
שווה לנסות...
 
למעלה