דיון - חמשת עקרונות הרייקי

Anabel74

New member
דיון - חמשת עקרונות הרייקי

חשבתי להקדיש קצת זמן ומחשבה לחמשת עקרונות הרייקי. בכל שבוע נתמקד באחד העקרונות.(כמובן שאם יכולים אז בכמה שיותר יותר טוב) נשתדל לשים אליו לב יותר , לתרגל את קיומו, ולכתוב כאן בפורום על החוויות שלנו מכך. בתקווה שלאחר חמישה שבועות נרגיש קרובים יותר לעקרונות הללו , שהם יהפכו לחלק יותר ממשי בחיי היום יום שלנו ונקודת מבטנו על החיים ונראה שינויי חיובי בהרגשתנו בזכות תרגולם. חמשת עקרונות הרייקי: 1.רק היום ארפה מהדאגה.
2.רק היום ארפה מהכעס.
3.רק היום אשמח בחלקי
ואכבד את כולם.
4.רק היום אבצע את עבודתי בכבוד
ובהגינות.
5.רק היום אוהב את כל הסובב אותי.
באהבה!
 

Anabel74

New member
../images/Emo41.gifרק היום ארפה מהדאגה../images/Emo5.gif-->../images/Emo13.gif

כמה מכם מרגישים שאתם טיפוסים דאגניים? חושבים על כל הבעיות כל הזמן , מנתחים אותן, פוחדים לגבי העתיד או משהו שאין ביכולתכם לשנות ממש או לדעת מה יקרה בהקשרו? כמה מכם פשוט לא שקטים ושלויים מספיק לטעמם? כמה מכם מרגישים שהיו רוצים יותר שלווה בחייהם, פחות דאגות, יותר שלמות עצמית? נסו השבוע לתרגל את עקרון הרייקי הראשון - רק היום ארפה מהדאגה. נסו כל יום בפני עצמו להתחיל את היום במחשבה שהיום לא תדאגו - רק היום נסו להיות רגועים וכפי שהיתם רוצים לנהוג ולהגיש בנושא. בכל פעם שצצה לה הדאגה זהו אותה (אמרו לה יפה שלום) ואמרו לעצמכם את העקרון הראשון - רק היום לא אדאג. כל יום מחדש, חשבו על אותו יום כיום היחיד הקיים מהבחינה הזו, מה שיהיה מחר שייך למחר אתם כרגע בהווה וזה מה שחשוב. גם אם יום או יומיים לא הצלחתם כל כך אל תוותרו , נסו שוב גם למחרת. נסו וכתבו לנו איך היה! בהצלחה!!
 

ofirush 14

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif רעיון מצויין!

אני למשל, טיפוס די דאגן...לא לעצמי, יותר לאחרים. ואני בהחלט אנסה. אני יכולה אבל להעיד על עצמי, שכשהייתי עושה את חמשת העקרונות, הם מאוד עזרו לי. פשוט יש לי תקופות שאני קצת שוכחת. אבל בהחלט רצוי לחזור לכך =)
 

280388

New member
מאז שהתחלתי להתעסק במיסטיקה נהייתי

אדם קיצוני. הפחתי לקר, אחד שלא נעלב מכלום, לוחם... אדם שהיה מנסה להזיק לי במשהו, אפילו בפוטנציאל להזיק לי, היה סובל מאד... עוד אחד הדברים הוא זה שמאז לא דאגתי באמת לאף אחד, נהייתי אגוצנטרי בקיצוניות... רק השנה באמת השתניתי, אז אני מרגיש שזה טוב שאני דואג למישהו עכשיו...
 

ofirush 14

New member
וואי, אתה רציני?

אתה חושב שאתה יכול להסביר למה הפכת לקר?
 

Anabel74

New member
מה קרה בשנה האחרונה ששינה אותך?

כמה זמן אתה מתרגל רייקי?
 

280388

New member
מתרגל כבר שנה שלישית.

מה שדקרה זה שהבנתי שלא כל מה שאני חושב על אנשים זה נכון.... בעיקרוון, אבל זה סיפור ארוך...
 
למעלה