דיון: עד כמה להשקיע?

SainTonix

New member
רוב הקליפים הם כן מושקעים..

נגיד FLW של מיי כימיקל או החדש של רד הוט.. של MCR הוא לא קליפ כזה פשוט , אומנם הם רק מנגנים ואין הרבה יותר מזה, אבל זה לא פשוט לעשות כזה דבר עם כל הפירוטכניקה מאחורה.. של רד הוט עד כמה שהוא משעמם ואני שונא אותו- זה כמו אוסף של 2-3 וואן שוטים שזה ממש לא פשוט לעשות וצריך שזה יצא ממש טוב. (אגב, אני בדיוק בצילומים לסרט גמר במגמה.. והיום היה לי תפקיד להיות פראנק איירו לסצנה אחת.. אמרו לי קח את הגיטרה ותתפרע , היה ממש מגניב ) ונחזור לעניין, אני אוהב את רוב הקליפים המגניבים בסגנון החדש של פול אאוט בוי, אוונג'ד סוונפולד יש להם אחלה קליפים.. לפינק בד"כ יש קליפים מעולים!.. אבל יש גם קליפים עם עריכה ממש מגניבה כמו החדש של גוד שארלוט, וקייזר צ'יפס שכל מה שהם עושים זה לנגן מאחורי מסכים ירוקים.. ובתכלס, מה שחשוב זה השיר ולא הקליפ =]
 

Ellabll

New member
אני חייבת לציין

שהקליפ החדש של RHCP שפוט מטריד הוא מבריח אותי כל פעם מחדש זה מעביר טוב את הקטע של "הלהקה אוהבת את המעריצים שלה ומכניסה אותם אל ליבה ואל חייה ועצמה ובלה בלה בלה חפרנו לכם בשכל ביעני קליפ פשוט אבל לא!! אהאהאה!! אנו מתוחכמים!" מי אמר שאני רוצה לראות את החצקונים והזיפים של פליי או אנת'וני או ג'ון?!
 

BabyShambles

New member
כמה שפחות מושקע לדעתי.

יותר קל לי להתרכז במוזיקה עצמה ולא במה שהולך בקליפ. כמו בקליפ הזה של ג'יימי טי
 

sha na na revol

New member
אה,

עכשיו הבנתי מה היה חסר בקליפ. טוב שכל ההודעה קשורה.
בכל אופן, כן, מה שאני אמרתי!!!!!! חלונות1!!!! ג'יימס!!!!!! ניקי נרדם!!!!! שון עומד עם פרצוף-שון!!! ריצ'י נוגע לעצמו בשיער!!!! גשם!!!! לונה פארק!!!! אני על סטרואידים, בטוח.
 

t a o t a o

New member
וויטצ'י!!!!!

נוגע לעצמו בשיער!!!!!! ואוכל פרחים!!!!!!!!!!!!!! ומצייר דברים מפחידים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אבל באמת, מתי הוא *לא* נגע לעצמו בשיער? ובינינו, אם יכולנו גם אנחנו היינו נוגעים לו בשיער 24/7, לא?
 

sha na na revol

New member
אבל אם נוגעים יותר מדי...

תהייה לו נשירה... אני בעד למנות את ניקי, הוא לטפן טוב, אבל הוא ידאג שלא תהיה לו נשירה.... אני בעד למנות אותו באופן כללי.
וצירפתי תמונה שלא ישלחו אותך להסתכלות על נקטע של ה"אוכל פרחים." אכן, זהו וויטצ'נו.
 

t a o t a o

New member
ומה אוכל פרחים?

כבש. זה הופך את ההודעה הראשונה שלי להגיונית. כבשים. ממממ.... חוץ מזה שבלנדסלייד יש גם איזה שניה וחצי של ניקי שגורמות לי להתמסמסמסמסמס כל פעם מחדש. let's see you grab THAT image.
 

sha na na revol

New member
אוי,

דוגמה לרעיון מושקע טוב, אבל שפשוט יצא כ"כ נכון ומתאים: השימוש בשחקנים-ילדים ב"דה לייקלי לאדס", הם פשוט הצליחו לחקות את האופי של פיט\קארל בלי להיות "הם".
 
בעיני

זה תלוי בעומק של השיר . אם זה שיר עם משמעות ממש רצינית וסיפור רקע רציני (קחו לדוגמא :wake me up when september ends ) אז קליפ מושקע עם עומק רצוי . אבל אם זה שיר קליל בלי משמעות רצינית כמו שירים של -the view (בלי שום זלזול
) אז זה בסדר קליפ לא הכי מושקע שבעולם . אבל שוב . זה בעיני
 

sha na na revol

New member
אוף נו,

ההשוואה הזו על עומק ורצינות היא כמו להגיד שלינקין פארק יותר רציניים מהליברטינס. :| זה בעיני. *מצטט מונולוג שלם של אוסקאר וויילד*
 

lestatgirl

New member
במיוחד שהעומק והרצינות בשירים לא תמ

תמיד נזרקת לך בפרצוף ומבינים אותה אחרי כמה שמיעות מיסתורין זה טוב.
 
למעלה