דיייי אני סוגרת את הנייד שלי!!!

jessy19

New member
דיייי אני סוגרת את הנייד שלי!!!

נמאס לי שההורים מתקשרים כל יום לבדוק מתי אני מגיעה כשאני תמיד אומרת להם שאולי אני אאחר ובשעה 8 בערב אני מקבלת טלפון.... הם חונקים אותי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
 

jessy19

New member
נסיתי מיליון פעם:

דיברתי בשקט, התעצבנתי ומה לא ושום דרך לא הובילה לפתרון הנכסף= אין טלפונים אליי...
 
דייי אני סוגרת את הנייד שלי !!!

נמאס לי שהילדו מתקשרות כל חמש דקות, למרות שהזהרתי אותן והבהרתי להן שלא יצלצלו אליי כי זה עולה המון כסף. חודש אחד הגענו לחמש מאות שקלים רק על שיחות לניידים ומתוך הסכום הזה 500 שקלים היה על זמן אוויר. ובשביל מה הן מצלצלות? "אמא, אפשר לאכול משהו?" "אמא, היא הרביצה לי" "אמא, היא לקחה לי" והצרה היא שבטלפון שלי אין אפשרות לראות מהיכן השיחה מגיעה ואני עונה לכל השיחות, אין לי אפשרות לסנן ואז ברגע שעניתי השיחה כבר עולה לי אז עדיף כבר לשמוע אותן עד הסוף ואז לצרוח על הילדה: "שלא תעיזי לצלצל אליי שוב פעם אלא אם הבית עולה באש!!! את שומעת אותי?
 

רות 2

New member
דיייייייייייייייייייייייי

ג'סי לך במיוחד ....... הלוואי והיתי יכולה להפגיש אותך עם כמה נערות...... שכל מה שהרגיז אותן בחיים ...זה אמא הניג'סית החונקת.. שסך הכל רצתה לדעת למה האיחור.......... והלוואי שהיתי יכולה להפגיש אותך עם אותו נער שהוריו מעולם לא התענינו מתי יצא ומי יחזור הבית.. הלוואי ואותה הילדה היתה יכולה להחזיר את הגלגל אחורה...... ולחזור בשעה שנקבעה/ נידרשה ע"י אמא.......... ולא לעבור את מה שעברה באותו לילה....... בשם אלוהים ילדה!!!!!!!!!!!!! עצמאות זכותך לקבלה ! וחובתך לקבל הגבלה ואו מוסכמה שבתוך המשפחה!! אהבת הורים... היא ברורה מאליו!!...(לך) דאגת הורים היא ברורה מאליו!!...(לך) אז קבלי גם את מחויבותך להרגיע את הורייך בכל שעה ..כמובן מאליו... (רות - שחושבת שלפעמים צריך להעמיד ילדים שצודקים בדרישתם לעצמאות כמוך..ולהזכיר להם שהמציאות של הרחוב לפעמים מכוערת ומזעזעת ומחובתו של ילד עצמאי תמיד ךהרגיע את הוריו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
 
למעלה