דילמה אישית.. מה אתם הייתם עושים במקרה כזה?

מר תטא

New member
דילמה אישית.. מה אתם הייתם עושים במקרה כזה?

יצאתי עם מישהי ממש מדהימה , הרגשתי שזה זה , ונראה שזה היה הדדי דיברנו צחקנו , הזמן עבר מהר , ואני כבר מחכה לדייט השני מה הבעיה אתם שואלים? טוב אז ככה בגיל 24 , עשיתי "טעות" של גיל הנעורים אני והאקסית היינו כשנה ביחד , היא לאחר קשר של 5 שנים ואני זאת היתה אהבה ראשונה שלי , והחלטנו שזה זה , והחלטנו להתחתן.. לאחר החתונה עברנו להתגורר ביחד , והבנתי לאט לאט שזה ממש אבל ממש לא מה שאני מחפש , וזאת ממש לא האישה שאני רוצה לצידי לכל החיים , ושאני רוצה להביא איתה ילדים לעולם. זה החזיק משהו כמו שלושה חודשים, וזהו החלטתי שזה נגמר , דרכינו נפרדו , וכל אחד המשיך בחיים שלו (זאת ההזדמנות לומר לגולשים,מניסיון אישי - אל תתחתנו לפני שאתם גרים ביחד , אחרי שגרים ביחד זה פתאום נהיה מאוד ברור אם זה כן או ממש לא) בכל מקרה... ההתלבטות שלי כרגע היא מתי לספר לבחורה שהכרתי.. על כל שאני בעצם גרוש ? (קשה לי לומר אפילו את המילה גרוש כי לא הרגשתי שהתחתנתי הכל היה כל כך מהיר, ודי לא הרגשתי שם.. אבל בכל זאת.. היתה טבעת.. :) אם אני אומר לה את זה עכשיו במהלך הדייט השני.. מצד אחד היא תראה שאני שומר על כנות ורוצה להיות גלוי איתה , ויכול להיות מאוד שהיא תעריך את זה מצד שני... זה רק דייט שני עדיין לא ממש נקשרים.. ויכול להיות שאם אני אגלה לה בשלב קצת יותר מאוחר נגיד 3-4 , אז כבר ניקשר יותר והיא תלמד להכיר את האישיות האמיתית שלי (בלי שתדע מהעננה הזאת) וזה יקל עליה להחליט שוואלה זה לא מפריע לה , לעומת זאת היא יכולה לפרש זאת כחוסר כנות.. משהו שהסתרתי ממנה והייתי צריך לגלות לה כבר בהתחלה ולא לחכות עד עכשיו... אשמח לשמע מה אתם חושבים שכדאי לי לעשות במיוחד אשמח לשמע את הצד הנשי.. תודה , ויום טוב!
 
זה ממש תלוי...

קודם כל- עצם זה שהתגרשת זה לא אומר שיש מעליך עננה שחורה, זה לא אומר שאתה מצורע- להפך- יצאת ממקום שלא היה לך טוב בו ועל זה קבל ח"ח :) לגבי אם לספר לה או לא- לפי דעתי זה מסוג הדברים שאמורים להיות על השולחן מההתחלה. השאלה היא לא אם היא תדע להעריך את הכנות שלך, השאלה היא אם היא תוכל להכיל את זה. גירושין זה לא מילת גנאי. זה פשוט סטטוס של בנאדם, זה לא הופך אותך לאדם פחות טוב. אם היא תדע לעכל את זה, להתמקד במי שאתה ולהמשיך הלאה- סבבה; אם לא- כנראה זו לא האחת בשבילך.. בכל מקרה- אני מאחלת לך הרבה הצלחה במה שלא תבחר :)
 
מסכים מאוד ומוסיף :

תמיד עומדת באויר השאלה - מתי לחשוף סוד מסויים מן העבר - הנקודה היא לא מתי, אלא איך. אתה לא תזרוק את זה עליה כרעם ביום בהיר. אני מעריך שהשאלה לגבי מערכות יחסים קודמות תמיד צצה בשלב כזה או אחר - זה יהיה הזמן הנכון. ואם הוא לא יגיע, תביא אותו, תנדב מידע. תציג אותו ברמה של : הנה, נוח לי איתך ולכן נחמד לי להפתח בפנייך - הייתי נשוי בעבר וכיום אני לא - זה משהו מסקרן עליי - עכשיו תורך
אם יוצגו שאלות בנושא - תענה בכנות - ושום דבר רע לא יצא מזה - רק טוב. בהצלחה.
 
נראה כאילו אתה מדבר מניסיון :)

סתם... סתם... אחלה רעיון לדעתי. אתה נמצא שם, בפגישה או מה שזה לא יהיה. אתה צריך להבין את הסיטואציה בה אתה נמצא- על מנת למצוא את הזמן האופטימלי לספר לה את זה. וכמו שעמיתי המלומד, רגע עם דודלי, אמר- זה לא חשוב מה אומרים, אלא איך. וזכור- קשה באימונים- קל בקרב. תתאמן על זה, תחשוב על מה שאתה עומד להגיד ויהיה בסיידר :)
 

magenta73

New member
קודם כל, תרגע...

אז עשית טעות, ואתה גרוש. וואלה. אתה לא מצורע. הסיבות שלך לגירושים הן גם הגיוניות, וכן... לא התחתן לפני שעוברים לגור עם משהו. ברור. אתה לא צריך לפחד מזה, לא צריך לפחד שזה מה שיהרוס לך. באמת. זה דבר ראשון. דבר שני - מתי לספר? נראה לי כשמתחילים לדבר על מערכות היחסים בעבר. זה בערך בדייט שני/שלישי, כל מקרה לגופו. אתה צריך להבין שזה לא איזה עבר שחור או איזה שלד בארון. תקבל את זה בטבעיות, כי זה חלק ממי שאתה, וכך גם יקבלו את זה אחרים. ושוב - לא כ"כ משנה מה אדם עשה בעברו, כמו שמה שחשוב הוא איך הוא מרגיש לגבי זה ורואה את הסיטואציה עכשיו. אני חושבת שאתה מסתכל על זה בצורה מאוד בוגרת, כך שמבחינתי, זה היה מפריע לי בכלל.
 

מר תטא

New member
תודה לכולם

על התגובות אני מעריך את זה מאוד! נקווה שיילך לי טוב :)
 
למעלה