דילמה מקטינה את "הפער הדיגיטל"

uma cuica

New member
דילמה מקטינה את "הפער הדיגיטל"

http://www.pc.co.il/?p=82199
זה יצמצם גם את העוני ויביא קידמה וכל מה שהכתבה אומרת באמת נכונה וחשובה, אבל יש לזה ההשפעה הרבה יותר גדולה מזה, בשנים האחרונות ראינו איך האינטרנט חודר לכל רחבי העולם ומגיע למקומות עם משטרים דיכאוניים שהיו עד אז סוגרים ואטומים לעולם כמו אפריקה אירן ושאר המזה"ת ובכך מביא איתו תודעה חדשה שמביאה את הפופ ואת חופש ההתארגנות והדעות לקהל הצעיר ובכך חותר מתחת לדיקטטורים ומפיל אותם.
ברזיל אומנם דמוקרטית , אבל האינטרנט מאפשר להרבה אנשים חדשים בברזיל להכיר את רזי האינטרנט וללמוד את הכוח שלו- למחאות נגד הממסד, לחשוף שחיתויות, לבטא קהילות שסובלת מעוני ופיקוח, לקבל מסרים מהעולם החציוני ולתרגם אותם לברזיל ולהחליף דעות ומסרים , להפיץ מוזיקה וסרטים ואמונות ובכך ולהמשיך לבסס את ברזיל כמעצמת פופ ועל הדרך להפוך את ברזיל לחברה חופשית שיווניות ומאושרת יותר.
 

shellyland

New member
ברזיל נחשבת למעצמת אינטרנט.

שזה די מפתיע, בהתחשב בעובדה שרוב האוכלסייה שם ענייה.
ברזיל היא מהמובילות בעולם בשימוש באינטרנט ולפני כשנה אפילו היו כתבות על זה שמרק צוקרברג חושש מזה שהברזילאים "ישתלטו" על פייסבוק, כמו שהם עשו לאורקוט.
 

uma cuica

New member
יש הרבה עניים

אבל הגישה לאינטרנט בברזיל מאוד קלה , גם במקומות הכי נידחים עניים ומוזנחים יש לפחות כמה בתי אינטרנט במחיר זול מאוד יחסית, ככה שחלק עצום מהאוכלוסייה יש נגישות יומיומית לאינטרנט, עוד משהו שמפתיע זה שגם יש קליטה לפס רחב בחלק מאוד גדול מברזיל וזה למרות התשתית הגרועה שיש שם.
 

shellyland

New member
בפעם האחרונה שהייתי שם

התרשמתי שהאינטרנט זוחל מאוד לאט.
אולי זה השתנה מאז.
בכל מקרה, כל הכבוד לדילמה. נראה שהיא הולכת בדרך נכונה.
 

uma cuica

New member
אני הייתי לפני שנה וחצי רק

והאינטרנט תפקד בסדר גמור בלי בעיות. בהחלט ברמה מערבית.

הידעת שרק ל45% מהאוכלוסייה בברזיל יש גישה יומיומית לאינטרנט ?? זה מדהים ! תראי לך מה יקרה שלכל האוכלוסייה יהיה ...
 
למעלה