דינו - תביעות קטנות - הטכנאי או השליח איחר? ייתכן שמגיע לכם פיצוי! הכירו: "חוק הטכנאים"

דינו היא חברת סטארטאפ ישראלית שהוקמה בשנת 2022 בתחום הטכנולוגיה המשפטית (ליגל-טק).
זו הטכנולוגיה היחידה מסוגה בתחום הואיל ושוק התביעות הקטנות בישראל קטן באופן יחסי ואין מיזמים שעוסקים בפיתוח המתאים ישירות ללקוחות הקצה (ולא למשרדי עו"ד).

על המוצר
המערכת של דינו מאפשרת לייצר כתב תביעה קטנה ב-3 שלבים בלבד, תוך זמן ממוצע של כ-14 דקות והכל באופן אוטומטי לחלוטין:
1. בחירת סוג התביעה
2. מילוי שאלון חכם תוך-כדי צירוף מסמכים
3. תשלום וקבלת כתב התביעה תוך דקות

המערכת מותאמת להוראות הרשות השופטת ויודעת לבצע כל תביעה קטנה על בסיס איפיון שהוכן מראש ע"י עו"ד מקצועי.
בעזרת דינו תוכלו לחסוך ימים של עבודה/המתנה וגם הרבה מאוד כסף! בזמן שהכנת תביעה קטנה באמצעות עו"ד תארוך כ- 5-7 ימים ותעלה לפחות 1,000 ש"ח לפני מע"מ, דינו יכין עבורכם את התביעה באותו היום ורק ב- 450 ש"ח בלבד, כולל מע"מ!

חוק הטכנאים
בשנת 2008, נכנס לתוקף תיקון מס' 24 של סעיף 18א לחוק הגנת הצרכן התשמ"א-1981, המכונה "חוק הטכנאים". התיקון נועד לקבוע את חובת והיקף האחריות של עוסקים המוכרים טובין או שירותים מסוימים. בין היתר: באילו שעות טכנאי יכול להגיע; באיזה אופן יתואם ביקור הטכנאי; מתי הטכנאי יכול לאחר מבלי להיות חשוף לסנקציה; ומתי הצרכן יכול להיות זכאי לפיצויים ללא הוכחת נזק.

על מי חל חוק זה?
למרות שמכונה "חוק הטכנאים", החל משנת 2018 הוא כבר חל על גורמים נוספים: תיקון 55 לחוק הגנת הצרכן, הרחיב את האחריות גם על נציגים נוספים של נותני-שירותים. כך למשל, רשתות מזון יכולות לשאת באחריות במקרה ששליחיהן איחרו. חשוב להבהיר: לא הטכנאי/נציג עצמו הוא שיישא באחריות אישית לפי החוק, אלא נותן השירות שמטעמו נשלח. כמובן שהצרכן יכול לתבוע את הטכנאי/נציג עצמו אם הוא סבור שיש לו עילה לכך. אך התביעה לא תהיה בדרישת פיצויים לדוגמה.

תיאום שעות
עסקים מודעים ל"חוק הטכנאים" אך ההיסטוריה מלמדת שחלקם פועלים ב"שיטת מצליח": אמרו לצרכן שטכנאי/נציג יגיע בטווח של 4 שעות וכשהצרכן התרעם על טווח ההמתנה, הם הציעו "אלטרנטיבה יחידה" של קריאה טלפונית. כלומר, במקום תיאום המועד מראש, טכנאי/נציג יגיע למען תוך שעתיים מרגע שהצרכן יקבל הודעה על הגעתו. כך, הטכנאי/נציג גם יכול להתריע 10 דקות מראש והצרכן שבחר באפשרות הקריאה יצטרך להתייצב.
 

קבצים מצורפים

  • technicians.jpg
    technicians.jpg
    KB 72.2 · צפיות: 0
נערך לאחרונה ב:
למעלה