דיקור ופרחי באך

דיקור ופרחי באך

1. אני חצי שנה בלי מחזור. התחלתי דיקור לפני כחודשים (לאחר 3.5 חודשים בלי מחזור אחרי שהפסקתי גלולות) האם יש מחקר של אחוזי הצלחה בקבלת מחזור בשיטה זו? 2. נואשתי מהרפואה הקונבנציונלית כי לא קיבלתי לעניות דעתי תשובות וטיפול מספק. השאלה עכשיו, מצד אחד אני מרגישה חסרת אונים שאני מטפלת רק בדיקור (משלב לי גם צמחי מרפא), מצד שני אני לא יודעת מה עוד אני יכולה לעשות? חשבתי אולי על להוסיף פרחי באך. האם זה יפריע? ובכלל מה מומלץ לי לעשות? להמשיך לטפל ולחכות שאולי מתישהו יגיע? זה פשוט הרגשה של חוסר אונים מוחלט ואני לא יודעת מה לעשות.
 
פרחי באך אצל מטפל לא אמורים להזיק.

השאלה מדוע... האם את מקבלת גם המלצות תזונתיות מהמטפל שלך? שינית משהו בחיי היום יום מאז תחילת הטיפול? כמה זמן את מטופלת, והאם את רואה שינוי כלשהו במצבך? האם חלקת עם המטפל שלך את הרגשות האלה?
 
עוד לא הספקתי לשאול אותו

מתכננת לשאול בטיפול הבא. אני בהחלט מרגישה שהטיפול עוזר לי אבל אחרי כמעט חודשים של טיפול פעם בשבוע חשבתי שהתוצאות יהיו הרבה יותר אפקטיביות. כנראה זה לוקח זמן. המטפל אמר לי גם שלבנות לוקח יותר זמן מאשר לפזר. מרגישה קצת חסרת אונים.
 
העדר מחזור.

לרפואה הסינית יש מענה יעיל לבעיה זו [אמנוריאה] שממנה הינך סובלת. לעיתים התוצאות מגיעות לאחר מספר טיפולים בודד ולפעמים דרוש יותר זמן. הטיפול בבעיה יתבצע ביעקרו, ע"י מתן פורמולת צמחים ודיקור. אינני יודעת מה הערך של טיפול מקביל בפרחי באך. אני ממליצה להיצמד לשיטה אחת ולא לערבב. כל טוב. שירי.
 

tomifu

New member
הייי

שלום אור.... אני שמח לשמוע שלא נואשת מלמצוא פתרון לבעייתך ופנית הלאה בחיפוש במקום להזניח את הבעיה. קיימים סוגים רבים ומגוונים של טיפולים - רפואה סינית, פרחי באך, נטורפתיה, ועוד ועוד ועוד ועוד... כל אחד מהם טוב ויעיל ורובם מציעים עולם רפואי שלם לכל הבעיות בהם עלול אדם להתקל. כוונתי היא שעד כמה שידוע לי לא מוגדר שרפואה סינית מטפלת בבעיות אורתופדיות, פרחי באך בבעיות עישון ונטורופתיה בכאבי ראש אלא בכל סוג כזה של רפואה ניתן למצוא מענה לכל בעייה (או לרוב הבעיות) שיש. לכן, אם פנית לרפואה הסינית, ההצעה שלי היא להתמיד ברפואה הסינית ולמצות אותה כיוון שפעמים רבות אם תתחילי לשלב עוד ועוד דברים יתכן ובמקרה הטוב הטיפול לא יצליח ובמקרה הרע תעשי לעצמך נזק. אני לא אומר ששילוב הוא בלתי אפשרי אבל הוא צריך להעשות בתיאום עם המטפל שלך ובעצתו כדי שידע היכן גבול עזרתו והיכן מתחילה העזרה מהסוג השני שאת בוחרת בשביל לטפל בעצמך ובנוסף כדי שיוכל לעבוד בשיתוף פעולה וחפיפה. אני בטוח כי את הפיתרון לבעייתך תמצאי לאחר שבחרת מטפל מוסמך, בעל נסיון ורציני בכל תחום שהוא שיטפל בך וילווה אותך בתהליך הטיפולי (יתכן מאוד והתהליך לא יהיה קצר אך יהיה הדרגתי, בריא ויעיל ובסופו של דבר יפתור את הבעייה). מהכרותי את הרפואה הסינית אני בטוח לחלוטין שיכול להמצא לך פתרון טוב לכל בעיותייך. בכל מקרה אני חושב שבתחושתייך עלייך לשתף את המטפל שלך ולהתייעץ איתו לגבי המשך לכאן או לכאן. רפואה שלמה תום
 
תודה על התגובה. אתמול הייתי בדיקור

ושיתפתי את המטפל בכל מה שאני חושבת. אני מאוד סומכת עליו. מההתחלה הוא היה כן איתי מההתחלה. הוא אמר שרוב הנשים שהיו אצלו בטיפולים הוא הצליח לסדר פריון בעזרת טיפול אך גם יש כאלו שלא. הוא אומר שזה יכול לקחת חודשים, 4 חודשים ואף יותר. הוא אמר שאני אצלו חודשים וניתן לזה עוד חודשים נראה איך הולך ואם אין תוצאות הוא לא ישאיר אותי סתם אצלו. האבחנה שלו זה חוסר דם וסטגנציה של הכבד, הוא אומר שגם יכול להיות שבגלל בלוטת התריס (היתה או יש לי תת פעילות קלה). פשוט אני באמת לא יודעת מה לעשות עוד. הבדיקות דם שלי טובות יחסית חוץ מהבלוטה ומחזור אין. אז אתה מבין, זו הרגשת חוסר אונים.
 

dafna333

New member
למה את מרגישה מיואשת?

יש לך מטפל שאת סומכת עליו ואת מודעת לזמן שזה יכול לקחת, אז תתני לזה הזדמנות ותשתדלי להיות אופטימית.
 
פרחי באך -זו דעתי

שלום אור מקיף, קראתי את שאלתך וזוהי דעתי האישית: אין בעיה לשלב טיפול של פרחי באך עם דיקור סיני, פרחי באך עובדים באופן שונה מהחשיבה של הרפואה הסינית. אני מאמינה שאם יש בך את קריאת הנשמה/גוף להשתמש בפרחי באך...נסי זאת. הקשיבי לחכמה הפנימית שלך שהובילה אותך גם לנסות טיפולי דיקור לאיזון הורמונלי. אני מטפלת ברפואה סינית וגם בפרחי באך, ובהפתעה גמורה פרחי באך פתרו לי בעיה שמיטב המטפלים לא הצליחו לעזור לי. למה ואיך? לא יודעת. לדעתי האישית והמקצועית, אין בעיה בשילוב של שתי הטיפולים יחד, במקרה הזה יש רק ברכה, פרחי באך עוזרים לפתוח שערים בתודעה אצל האדם, ולעיתים קרובות נוכחתי לדעת שאז הדיקור משלים את שאר העבודה!. בהצלחה!
 
למעלה