די לשחיתות ועדה קרואה או בחירות .

האומן 10

New member
די לשחיתות ועדה קרואה או בחירות .

כל העיריה לדורותהם גנבו לנו את הים, החופים, הנוף, הכסף, האדמות. מי שלא משתף פעולה עם הקומבינות ימצא את עצמו מחוץ למערכת או מחוץ למקבלי ההחלטות. אין דברים נשפטים לעצם העינין אלא מה" יצא לי מזה" כמה זה משתלם . גנבו בעבור נזיד עדשים(שרק הם אכלו) את המשאבים של העיר וחילקו למקושרים ומחוברים. תראו איך נראת העיר שהיתה אמורה להראות כמו ריבריירה צרפתית לפחות. אין חופי ים. המלונות נגסו בחופים ובנוף הקניון, מלון מרידיאן.נפטון.ועוד הגינון שכל כך בחשו ורבו וקומבינות מפה ומשם ומה יצא? מדשאות יבשות. מילוי של צמחים בכמויות בלתי הגיוניות אי התאמה של צמחים ועצים למקום. מרווחי שתילה לא נכונים. הכנת שטח לקויה ורק בחלקה העיליון אין עם מי לדבר. אני קורא להקים ועדת חקירה לכל הקדנציות ולבדוק את התנהלות העיריה לדורותיהם אילתים פריירים.
 

האומן 10

New member
לאייש את תפקידי העיריה מחדש מקצועית

יש לבדוק את כל התפקידים בעיריה. מי מאייש אותם .מה כשירותו וכישוריו למלא את התפקיד? מה הוא תורם לתפקיד ומה הוא עשה כדי לייעל אותו. ולחייב את כל עובדי העיריה לחתום על התחייבות למתן שרות הכי טוב לתושב. ולעגן זאת באמנת שרות , המבוסס על כל השירות שאמור העובד לספק לתושב. עובד שלא יחתום ואו לא יעמוד באמנה יפוטר לאלתר. לעבוד בעיריה זו זכות,שליחות,ורק אחר כך מקום עבודה.
 
"נוגסי החופים" הנמל, קצ"א, הקיבוץ

רשימת נוגסי החופים כוללת בעיקר את הנמל וקצ"א, גם המעבדה הימית וגם הקיבוצים שותפים לשוד, הם המזהמים והם המשתלטים שאינם מועילים. דווקא בתי המלון הם התורמים והמועילים בתחום זה. העברת נושא הגינון מידי האילתיים לקבלן הצפוני היא פשע אקולוגי, חברתי וכלכלי שנוצר מסיבות פוליטיות וצרות עין. ואותו ראש עיר שהבטיח בעת שהיה מועמד לעשות למען תושבי העיר, פוגע בהם קשות, ועושה על חשבוננו למען אנשי שלומו.
 

האומן 10

New member
אם הנמל וקצא"א וחיל הים לא היו ...

מזמן היו משתלטים על החופים האלה רק שחררו את חוף הדקל לקח אותו הוכמן ל99 שנה סגר בגדר ותקפצו הוא הרי חזר לעיריה כדי לקדם את החוף ולאשרר לו להקים במקום כפר נופש מלון תארו לכם מה היה בחיל הים ובנמל וקצא"א בזכותם החופים עדיין ריקים ופתוחים
 
חוף הדקל מביא רווחה לתושבים

איני חלילה תומכת ברפי הוכמן וגישת השגשוג והפיתוח המואץ, אך עלי להודות שחוף הדקל תורם ומביא ברכה לתושבים ולתיירים בעוד קצא"א והנמל מביאים זיהום, סכנת דליפה וכיעור. מי ייתן והחופים ישתחררו מכבלי בעלי ההון האירנים, הקיבוצים, ובעלי הכוח והשררה של רשות הנמלים, ויעברו לידי התיירנים והתושבים. כך תקטן הפגיעה האקולוגית הנובעת מהצפיפות הרבה, יקטן הצורך בבניה לגובה בשל מגבלת הקרקעות, והחוף ישמש לנופש ופעילות בריאה במקום לזיהום פוספט וכתמי דלק.
 

האומן 10

New member
את חולמת בהקיץ

ברגע שיפנו את החופים מיד כרישי נדלן יבנו במקום וגם אז לא תכנסי לחוף גם לא תראי את הים כפי שאת רואה היום. תראי בינינים כמו מרידיאן והקניון אין חוף ים אם היה חוק שאסור לבנות 500 מטר מהחוף ואחר כך כביש ורק מעל זה מלונות בגובה מוגבל בענין חוף הדקל: מה את נכנסת עם אוכל ושתיה? או בלילה לשבת על החוף? קלקר מים? אוהל קטן.? מילאו את החוף בחול מיובא וכל דרומית מכניסה את החול לים ומכסה את האלמוגים וכל מה שמנסה לחיות שם. אז אל תגידי שחוף הדקל זה דבר טוב שקרה לאילת. שכחת אולי שרפי ביקש אישור לבנות במקום וסרבו אל תהיו תמימים
 

mey1235

New member
תגובה לאומן 10

מה אתה זורק בוץ, מי גנב לך את הים? הוכמן נתן לבני אילת את החופים להפעלה למספר שנים, הייתה רוטציה והיה תענוג להגיע לאותם חופים, נזכיר לך חוף הזהב, חוף המגדלור, חוף השחפים, חוף אדי לגבי חוף הדקל, החוף הכי יפה , הכי נקי בעיר, כניסה חינם, שירותים חינם מה אתה מתלונן? בטח אתה לא אילתי. מאיפה בדיוק המצאת את כפר הנופש והמלון? איפה אפשר בכלל להקים אותם? דחילק הבחירות עברו מזמן מה אתה ממחזר השמצות של יצחק הלוי.
 

האומן 10

New member
איפא החוף של מרידיאן?

אין לך צמושג על מה את מדברת אני יותר אילתי ממך ולעצם העינין: חוף הדקל הוצא במיכרז לביצוע אטרקציה ספורטיבית איפא האטרקציה? החוף היה אמור להיות פתוח 24 ש' כניסה חופשית זאת אומרת שמי שרוצה להביא אוכל כשר מהבית ואו אדם חולה שזקוק למזון שלו או למים אז בדקל אי אפשר להכניס ומה הקשר שהוכמן נתן את החופים לבני אילת לזה שהוא ביקש ותבדוק פרוטוקולים לבנות בדקל. ולזה שהוא לא משלם כבר שנים על השימוש בחוף אין לי כלום נגד הוכמן אבל לצערי הוא שותף למחדלים שהיו באילת במשך השנים אז אל תבלבלי לי את המוח עם מחזור של השמצות כי גם להלוי אין מי יודע הצלחות וחזון. אילתים פריירים
 
למעלה