דנבר-מינסוטה גיים 6

FrecCo

Active member
שכחתי לשאול אתכם למה המאמנים של מיני היו כלכך יוזלסים במשחקים האחרונים והשאירו את גובר להירצח ב1 על 1 במקום לחזור לדאבל טימים שהוא מצטרף כהלפ דיפנדר?
אז נראה בתחילת המשחק שסופסוף הבינו שמול השחקן הטוב בליגה כבר כמה שנים כנראה שכדאי לנסות עוד קצת אופציות שמירה, חוזרים לזרוק עליו את טאונס עם עזרה וזה בוודאות יראה טוב יותר כי אי אפשר להיראות רע יותר מלהשפיל בקלילות את שחקן ההגנה של הליגה 4X.


עריכה 1:
אז קונלי משחק ומוסיף להם אופציה חשובה התקפית כשהכדור יוצר מהידיים של אנט, ואחרי פתיחה שנויה במחלוקת של 2-9 לדנבר, מיני לוקחת פסק זמן ומתעוררת עם ריצת 20-0 (בינתיים)
האנרגיות והמומנטום עברו לצד שלה, דנבר בשוק, ולמרות שעדיין רבע ראשון ודנבר זו דנבר אני חושב שזה באמת ילך למשחק של בלואו אאוט, כמו שאמרתי בהימור לפני המשחק - גיים 7 קל
גם אמרתי ליובל ב2-2 "אתם תקחו" ואני אדבוק בזה אם נגיע לגיים 7. אני חושב שראיתי מספיק כדי להחליט שכשמיני רוצה *באמת* לשמור חזק ולשחק חזק היא פשוט מפחידה ברמה שלא ראיתי את דנבר השנה או שנה שעברה, לא זוכר מתי כן ראיתי מקבוצה כלשהי.
מיני בטירוף ו"מי שרוצה יותר" זו אחת הקלישאות הכי נכונות שיש בספורט, לדעתי. ואין ספק שהלילה מיני רוצה יותר.

עריכה 2:
מסתמן שכשטינפתי על קייל אנדרסון גם צדקתי, אולי הוא היה אחלה בעונה הרגילה, בסדרה כזו הוא ביי פאר החוליה החלשה בקבוצה אקספלוסיבית וקשוחה כמו מיני. לא ממש קשור.

עריכה 3:
מארי לא קיים, יצטרך לתת גיים 7 אגדי כדי להציל את העונה שלהם, לא יודע אם יש בו את זה.
דנבר זורקת בריקס כאילו אין מחר והמשחק הזה all but over לקראת סוף רבע שתיים. בNBA הפרש של 20-25 בשלב מוקדם יכול להימחק די בקלות אבל צריכה להיות איזושהי סיבה מאחורי זה. במשחק הזה אין שום סיבה שדנבר יחזרו. אם איכשהו הדבר הזה יתהפך צחקו עלי חופשי אצחק גם. יאללה גיים 7 מלחמה
 
נערך לאחרונה ב:

Krit123

Well-known member
1. קל היה לפספס בגיים 5 שג'מאל ניסה בעצם לנוח אותו תוך כדי תנועה. כאילו הכין את עצמו לסיום צמוד, שיישארו כוחות. מיני אפשרה לו לנוח בכך שנמנעה מלעזור על יוק. אתמול הם הכריחו אותו ליצור והוא פשוט לא הצליח. ב4 מתוך 6 המשחקים בסדרה הוא פשוט לא היה כשיר מספיק להתמודד עם הגנה כזאת.

2. הפתיחה שידרה בלואאוט לצד השני. עלו פאסון של אלופים, מן שקט נפשי שכזה, החזיק בערך שתי דקות. ניסינו לעשות parlay לשני סלים במעבר ולהפוך פתאום אינדיאנה, לשחק מהר ולקחת את המבט הטוב הראשון שמוצע לנו. אם לשפוט לפי התוצאה שלשום, הצלחנו להפוך לפייסרס. הם לא סתם פירקו אותנו בריבאונד, הם סוג של פיתו אותנו לנסות לנצל יתרון מספרי, לא היו לנו רגליים או קור רוח לבצע.
מה שאני כל כך אוהב בקבוצה הזאת זה חוסר התלות בשלשות והיכולת לנצח בדרכים שונות. הקבוצה האחרונה שלקחה פחות שלשות מאיתנו בגמר הייתה הספרס של 2013-14. במשחקים 3-5 (הניצחונות) לקחנו 29, 29 ו-19 שלשות. בתבוסה הגענו ל17 שלשות לקראת המחצית.

3. לפעמים יש ebbs and flows בסדרה/במשחק בהתאם לעייפות. הקבוצה שמשקיעה מאמץ היא זו שיוצאת לריצה/מנצחת ובדקות "המנוחה" מקבלת בראש כשהיריבה מחליטה להרים אנרגיות וכן הלאה.
וכמובן שיש תנודות בהתאם לתפוקת הצוות המסייע. היה ברור שמקדניאלס ישתחרר באיזשהו שלב. הוא ואחרים תקפו את הקלוזאאוט בצורה אינטיליגנטית בניגוד למפגשים הקודמים, הפעם we got sped up ורק במחצית השנייה החלו לתקוף אותם סביר. לא שיצא מזה משהו כן, כמעט הגיע ל-50 הפרש.
בראון, הולידיי וג'קסון שהיוו אסים מהספסל בניצחונות סיימו 1-17 יחדיו. מי שעוד הרוויחו ביקורת הם פורטר עם שלושה משחקים חלשים ברצף, ויוקיץ' בטקנה על זה שהשלשה לא נכנסת בפלייאוף, כמעט בכלל.

חח יהיה מבאס אם עשינו את כל הקאמבק הזה רק בשביל להיות מודחים בבית
 
למעלה