דני אברג'יל בפרוייקט סולו אישי

טיפקסית

New member
דני אברג'יל בפרוייקט סולו אישי

מתברר שהמשוגע של הלהקה החליט לנסות להתפרע והקליט פרוייקט סולו אישי עם הגיטרות הפרוייקט נקרא "crazy people smile" שנגנז בדקה התשעים. לשמחתינו תחנת הרדיו "קול הקמפוס" מפרגנת לפרוייקט ואירחה את אברג'יל באולפנים שלה ומציעה כעת את הפרויקט הגנוז להורדה חופשית חינם אין כסף. בנוסף עוד על מעלליו של דני תמצאו במייספייס האישי שלו ממש כאן: http://www.myspace.com/dannyaberjel מצרפת לינק להורדה של הפרוייקט הגנוז crazy people smile
 

sunshiner

New member
בתכלס גם גיישה נו זה פרויקט של דני../images/Emo168.gif

אפילו שכאן מדובר בדיסק של להקה. הם לגמרי מעולים, קניתי את הדיסק שלהם לבן דוד שלי ליומולדת והוא אמר שזה פיצוץ... אני אבדוק את הפרויקט של דני. סומך על הארנב/חזיר/חיית במה הזה שיביא אותה ברוק איכותי.
 

טיפקסית

New member
עדיין יש שוני

הפרוייקט של דני מגיע יותר מהשפעות של הרוק ,כשהקשבתי לחלק מהשירים הייתי בטוחה שאני שומעת את קורט קוביין שר. גיישה נו מגיעים גם הם מרוק אבל משלבים גם חלקים מהמטאל אצל דני אפשר לשמוע שירים שמלווים בגיטרה אקוסטית בחלקם, ובחלקם שואבים השראה מהרוק של שנות השבעים והשמונים. הפרוייקט הזה הוא פשוט הנאה אחת גדולה לאוזניים תענוג! אגב זה לא מובן מאליו שבנאדם שגדל על ברכי הרוק [על כל גווניו] יגיע ללהקה כמו טיפקס שהיא מאוד שונה במהות שלה,וזו אחת הסיבות שדני מצליח להפתיע אותי בכל פעם מחדש,כי הוא בעצם כמו זיקית הוא מצליח להתאים את עצמו לסביבה שבה הוא נמצא באותו הרגע. זה כל היופי שבבנאדם הזה ובכישרון שלו.
 
למעלה