דעה שלי + שאלות וטענות (חלק א')

מצב
הנושא נעול.
קורא אותך לסדר ../images/Emo8.gif אבל הולך לישון:

קודם כל קבל ח"ח על המאמץ וההשקעה
שלך בניסוח הודעות כל כך ארוכות. אני מזמן הייתי מאבד את הסבלנות אחרת היית עד להמשך הסאגה הצרפתית
. לעצם ביקורתך. כל מה שאתה מעלה הינו לגיטימי, אך לטעמי כדאי להתאזר בסבלנות עד לתוצאות ועדת הבדיקה ורק לאחר קריאת ממצאיה ניתן ורצוי להגיב. לדעתי יש בארץ ,לפחות בתחום הבטיחות, מספיק גורמי מקצוע המסוגלים לקחת על עצמם משימה זו. אינני פוסל את האפשרות שהינך צודק בחלק / כל טענותיך, כמו שאיני פוסל את האפשרות ההפוכה.בקיצור,יפה שעה זו לזהירות ומתינות. לעומת זאת אני מתפלא מאוד על קביעתך כי חברי הפורום מכורים לרכבות ואינם מסוגלים לבקר את ר"י. תגיד , ככה אתה מכיר אותי?! לי לפחות יש את מסע הצלב הפרטי שלי כנגד הקו למלחה אשר אינו מסתכם בטריטוריית הפורום בלבד. כמובן שאיני היחיד ויש עוד רבים וטובים ממני בביקורתם על ר"י לטוב (כשמגיע) ולרע. יתכן שעד לפני מספר חודשים אכן היתה כאן מידה לא מבוטלת של הערצה לפועלה של ר"י , אך ככל שהפורום מתרחב המגמה משתנה וכיום נשמעים לא מעט קולות אחרים ותתפלא גם מצידם של אלה הנתפסים אצלך כמכורים לעניין. לסיכום, חשוב להפריד בין אהבת הענף שאין פסול בה לבין ר"י הגוף והתנהלותו. ועכשיו אביתר יכסח לי את הצורה
קורא אותך לסדר
אבל הולך לישון:
עכשיו זה לילה בשבילי. קשה לי להיות ער ביום. ניפגש בשלוש בבוקר. ועכשיו ברצינות: זו זכותך לחשוב וזו מדינה דמוקרטית ואסור לסתום פיות. איש איש באמונתו יחיה. היות וכך: רק אומר שאני לא מכיר בחוקיותה של ועדת החקירה. רק הראל אבן הוא מקצוען של ממש ולדעתי היה עדיף לו ונעים לו יותר לשבת בחברת חוקרים בינ"ל בעלי שם עולמי בתאונות. מזל שהוא קיים. לילה טוב. זו השעה שלי...
 

בועז ל

New member
../images/Emo29.gif לילה טוב!

קורא אותך לסדר
אבל הולך לישון:
עכשיו זה לילה בשבילי. קשה לי להיות ער ביום. ניפגש בשלוש בבוקר. ועכשיו ברצינות: זו זכותך לחשוב וזו מדינה דמוקרטית ואסור לסתום פיות. איש איש באמונתו יחיה. היות וכך: רק אומר שאני לא מכיר בחוקיותה של ועדת החקירה. רק הראל אבן הוא מקצוען של ממש ולדעתי היה עדיף לו ונעים לו יותר לשבת בחברת חוקרים בינ"ל בעלי שם עולמי בתאונות. מזל שהוא קיים. לילה טוב. זו השעה שלי...
לילה טוב!
 

hck

New member
זו תרבות ישראלית

דעה שלי + שאלות וטענות (חלק א')
בעיקר אביתר , מנהלי הפורום , חן ועוד . יש לי כמה שאלות : 1) כמה מעברים של כביש עם מסילה שאין להם מחסומים קיימים , עשרות או מעל 100 ??? 2) על פי חוק מי אחראי על המעברים האלו ??? הרכבת , משרד התחבורה ??? או מועצות מקומיות ????(אני מדבר על קטע רוחב של 10 מ' מצידי המסילה שבו מכוניות צריכות לעמוד כדי לתת לרכבת לעבור) . 3) בקיצור האם מחסומי הרכבת השונים בארץ מוקמים על שטחה של הרכבת ??? 4) האם יש חוק במדינת ישראל שמחייב בכל מעבר מסילתי מחסום ???? 5) האם זה לא אינטרס של הרכבת שיהיו מחסומים בכל המעברים (אבל בכולם) כי הרגיז אותי מאוד שאחרי התאונה הנוראית הזו הם במקום לצעוק את הבעיה הזו (שהיא מוכרת) ולנצל את ההזדמנות הזו ולזעוק לשמים לתוספת תקציבים לבטיחות !!! כן , רק לבטיחות , ולהודות שכן יש בעיות וצריך לתקן אותם , במקום זאת מה היה לנו כאן : נתונים + דעה אישית + עצות לתיקונים : הרכבת תנהרה מאחריותה לתאונה (נכון ספציפית היא לא אחראית אבל גלובלית רק היא האחראית) הם ידעו שיש בעיות וכל נהגי הקטר של הרכבת (שהם הנפגעים הראשונים והעיקריים מהתאונות) התריעו על כך כל הזמן אבל מה עשו כדי למנוע את התאונות הבאות כלום !!! התריעו , החליפו האשמות בין גורמים שונים ובסוף לא עשו כלום ,רק שמו בובות שעובדות עד 3 כי אין כסף ליותר למה מה הרכבת מפסיקה לעבוד ב-3 ???!!! ממש בזיון (ממש כדי להרגיע את פחד הנהגים) אקמול לא יותר מזה . ושוב זה ידוע הרכבת מודעת לזה אבל לא עושה כלום בנידון מפקירה (אני מדבר בעיקר על נהגי הקטרים) אותם והיא יודעת זאת וזו חוצפה והפקרות . שוב התאונה הזו היתה יכולה לשמש זרז לתוספת תקציבים לבטיחות , נכון הרכבת מבקשת תקציבים ולא מקבלת אבל פה מדובר בחיים של אנשים (לדעתי הרכבת עד היום לא האמינה , פשוט לא האמינה שתאונה כמו שהיתה יכולה ליקרות הנהלת הרכבת היתה באופוריה שאין שום דרך לפגוע ברכבת ולהוריד אותה מהמסילה , ואת זה שמעתי מאיש מרכזי בבטיחות הרכבת שהיום הוא כבר לשעבר) בימקום לנצל את זה ולהאשים תאוצר ואת משרד התחבורה להוסיף תקציבים לבטיחות , היה פה משהו מעניין ומוזר (אני בטוח ששמתם לב אליו) של חיבוק הדדי של הנהלת הרכבת ושר התחבורה ,הם כבר יצאו שעתיים אחרי התאונה ושפכו האשמות נגד כל העולם , (כולם אשמים אבל הם צדיקים) "אנחנו עשינו הכל לא היה מה לעשות יותר התאונה היתה בלתי נמנעת" כך אמרו ראשי הרכבת ושר התחבורה שאותו אני לא מאשים כי הוא חסר הבנה בכל הקשור לרכבת (ואני יביא דוגמה) שאלו את שר התחבורה (ומאחורה רואים צילומים חיים של פינו פצועים והרוגים) "תגיד למה אין מחסומים לפני כל מפגש מסילת רכבת" אתם יודעים מה הוא ענה ??? זה מה שהוא ענה " זה לא אפשרי לעשות מחסומים בכל מפגש מסילת ברזל זה דורש חיבור לחשמל באזורים שאין חשמל רמזורים ועוד , זה יקר ובלתי אפשרי" ....ואז הוא יוצא בהגנת הרכבת בחיבוק שאני לא מבין אותו (שמריח לי פלילי כמו תיאום גרסאות אני לא אבקר אותך ואגן עליך וכנ"ל אתה) והוא אומר "מה אתם רוצים הרכבת עושה כל מה שדרוש היא שמה שלטים (שלט אחד מטר מהמסילה) ועושה את כל הדרוש" . כל מה שהוא אמר ברובו נכון אבל לא הכל למשל בעניין חיבור לחשמל אפשר לשים מחסום ורמזור (ואפילו לא צריך רמזור כי ברוב המקומות האלו אין תנועה רצינית) ופעמון שיעבדו על מקלטים סולאריים ואת אותם לחבר לסיב האופטי שנימצא לאורך כל המסילות בארץ ולקשר אותם למרכז הבקרה , זוהי השקעה ממש קטנה אני לא יודע כמה לכן אני שואל אתכם כמה לדעתכם מערכת כזו כפול 100 מעברים לדוגמה כמה זה צריך לעלות ??? מה שבטוח לא הרבה , הרבה פחות מחייהם של נהגי הקטר ההרוגים ושאר האזרחים !!! לסיכום : שלא תבינו אותי לא נכון , אני חובב רכבות אני בעד הרכבות אבל אתם כל כך מכורים להם ולא מבקרים אותם לדוגמה אביתר שכל הזמן אחרי התאונה הוא הגן על הרכבת ולא ראה את המבט הכולל , נכון הרכבת לא אשמה במיקרה הספציפי הזה (ויתכן שאולי כן) אבל מה שבטוח שהיא אחראית על נהגיה ועל נוסעיה ובכך שהיא לא דופקת על השולחן מול פקידי האוצר והתחבורה וראשיהם ולא משביתים את הרכבת !!! כן , אני היתי במקום נהגי הקטר אחרי התאונה הנוראית הזו משבית את תנועת הרכבות עד שיעבירו כספים למחסם את כל מפגשי המסילה !!! וניראה אם אז לא היו מעבירים את התקציבים לרכבת !!!! אבל מה עושה הרכבת גם היום , חיים כרגיל וכל יום יכולה ליקרות עוד תאונה נוראית כזו וככול שהרכבת תתפתח ויהיו יותר רכבות ויותר מסילות כך יהיו יותר תאונות !!! מה לעשות זה נתון ברור אבל לא משקיעים בו . וזה גם אינטרס הרכבת שישקיעו יותר בבטיחות כי עם הציבור ירגיש שהרכבת לא בטוחה זה יפגע אך ורק בה , ואז לא יעזרו כל תוכניות הרכבת האנשים פחות יסעו בה . ולכולם זה ברור , שככול שיעבור הזמן יהיו יותר תאונות . זה מאוד אציק לי שאתם רק תומכים ברכבת אבל בעצם מה לעשות התאונה הזו אפילו עם הרכבת לא אשמה בה ספציפית היא אשמה בה כי היא לא עשתה שום מחאה כלשהי ציבורית (בשביתות) ופוליטית כדי לקבל תוספת תקציבים לבטיחות ובכך אני מאשים אותה באחריות הכללית לתאונה הזו לקודמותיה ולאחריה שיבואו תיהיו בטוחים כי האפקרות נמשכת .
זו תרבות ישראלית
לצפצף על מחסומי רכבת. זו בעיה שלי, שלך, ושל כולנו. זו לא בעיה רק של הרכבת. בעצמי נוכחתי בזילזול צעקני של הולכי רגל ונהגי מכוניות רבים כל כל במקום מפגש כביש-מסילה, עד כי הדבר כמעט ואינו מפריע לי כבעבר. זה דבר שצריך ללמוד בכיתה א' בבית ספר עוד לפני משמרות הזהב. אחרי שנסיים עם החינוך יש לעבור לחלק שיותר קשה ליישם (תיכנונית ופיננסית) והוא הפרדת המפגשים כביש-מסילה במפלסים שונים.
 

אוהד11

New member
הזלזול במחסומים הוא סימפטומטי לכל

זו תרבות ישראלית
לצפצף על מחסומי רכבת. זו בעיה שלי, שלך, ושל כולנו. זו לא בעיה רק של הרכבת. בעצמי נוכחתי בזילזול צעקני של הולכי רגל ונהגי מכוניות רבים כל כל במקום מפגש כביש-מסילה, עד כי הדבר כמעט ואינו מפריע לי כבעבר. זה דבר שצריך ללמוד בכיתה א' בבית ספר עוד לפני משמרות הזהב. אחרי שנסיים עם החינוך יש לעבור לחלק שיותר קשה ליישם (תיכנונית ופיננסית) והוא הפרדת המפגשים כביש-מסילה במפלסים שונים.
הזלזול במחסומים הוא סימפטומטי לכל
הזלזולים והפרות החוק בתחום התעבורה. אי ציות לרמזור אדום, אי שמירה על הימין, נסיעה במהירות מופרזת, נסיעה נגד הכיוון והתייחסות לשטחים לבנים כאל שטחים שקופים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה