דעתי עך טכנולגיית .NET

IgalR

New member
רוב הדברים קיימים ובראיה רחבה

יותר אפילו עובדים טוב . לא ממש רואה צורך בפיתוח של giladforms ספציפי כשכבר קיים WebForms כללי. אגב כמעט תמיד בראיה נקודתית פקד שכתוב למטרה ספציפית מאוד יעבוד טוב יותר מפקדים כללים הבעיה היא שכמעט אף פעם אין דבר כזה והשאיפה הכללית היא למחזר קוד .
 

IgalR

New member
אתה לא מחזיר לאותו הדף במקרה של

נתונים שגויים ? יש לך טופס נוסף של עידכון נתונים למשתמשים רשומים ?
 

gilad g

New member
אהה.

הבנתי את הנקודה שלך. במקרה הזה, יכול להיות שוובפורמס הם חסכון ענק של זמן - אבל, כמו שאמרתי בהודעה למעלה - בדפים שאין לך טפסים (דפי פורום למשל), או בדפים שיש לך יותר מטופס אחד, אפשר להכנס לפלונטר ענקי שאין מאיפה לצאת ממנו.
 

Admini

New member
חצי צודק

כל מקרה לגופו. סתם ככה אין סיבה להשתמש בזה (עדיף לחלק ב-XML בד"כ). אבל במקרה הזה יש הגיון.... כל מקרה לגופו
 

Admini

New member
../images/Emo45.gif

אני עובד יפה מאוד בלעדיה. הכל בלקוח (וחוסך אגב כך רוחב פס לספריות שמחברות 5 מחשבים על מודם 56K
 

Mapisto

New member
ואו../images/Emo70.gif כמה תגובות ועוד הערה

DataGrid ועוד שאר קומפיטנות זה השינוי המבורך בטכנולגיה זו מצד גולשי האינרנט והמפתחים. אבל מהצד השני של המתרס, תפוז לדוגמא לא יוכלו להשתמש בקומפינטות עקב העומס המפלצתי שיהיה על השרת. XML אחלה פורמט, חוסך כל מיני התקשרויות למסדים... אבל למרות שהוא פורמט חביב אין לו את העוצמה של DB לדוגמא. אם אני רוצה לקשר תת טבלא X לאיזה נתון במקום אחר.. וכל מיני קשרי גומלין. למיטב הבנתי הכל נעשה בצד השרת, ולא כברירות מחדל של הXML. אשמח לשמוע עוד דברים חביבים בטכנולוגיה זו. שלכם, מפיסטו.
 

Mapisto

New member
כבוד לי להגיב לך

אגב באתר שלך יסודות הIIS לא פועלים. ההגיון הבריא שלי אומר שעיבוד קומפינטה או רכיבים אחרים יקח יותר זמן בגלל שלכל קומפינטה יש אלף ואחת פונקציות ומתודות. אני מעריך שפרוייקט |דגש|יחסית גדול שלם בASP.NET יהיה יותר כבד בצורה משמעותית מאשר פרוייקט דומה בASP רגיל.
 
למעלה