דרושה המלצה למצלמת וידאו דיגיטלית

balloon

New member
דרושה המלצה למצלמת וידאו דיגיטלית

אם יש מישהו שמצלם כאן באופן מקצועי או חובבני , או סתם מישה ושמכיר ויודע . דרושה המלצה למצלמת וידאו דיגיטלית עד 1000 $ . מצלמה עם כניסות ויציאות דיגיטליות ואנאלוגיות , כזו שלא תכבה אחרי כמה שניות של חוסר שימוש (זה מאוד מהותי כי היא הולכת לצלם אנימציה). עם עדשה טובה אבל לא חייבת לצלם גם סטילס. חשבתי על ה SONY TRV-900 עם 3 CCD אבל היא קצתת מעבר לתקציב או ה TRV -30 אבל לא מצאתי עליה חומר רב. יכול להיות שהפסיקו להביא אותה לארץ ? תודה לממליצים..
 

TV job

New member
תבררי אצל היבואן של סוני בטלפון

03-6486474 יש שם שירות נהדר, ומחירים לא רעים,
 
אני סתם כאן

מצלמות וידאו לא סתם נכבות כדי לחסוך בבטריות, זה נועד כדי להגן על ראשי ההקלטה שלא יסתובבו סתם על אותה נק´ בקלטת דבר שיוצר חום רב ויכול לגרום להרס הקלטת או הראש, אפשר לבטל את הדבר בחלק מהמלצמות או פשוט לצלם בלי קסטה בתוך המצלמה, אם המצלמה מיועדת לאנימציה אז אתה יכול להשתמש במצלמת סטילס דיגיטלית שמתאימה לכך יותר, רוב המצלמות בנויות כך שאת היכול לחבר אותן למחשב בFIREWIRE או USB והן מתפקדות כמצלמות רשת, מעולה לאנימציה? נראה לי. אולי גם חושב העובדה שמצלמת סטילס לא מצלמת עם FIELDS אלה בPROGRESSIVE SCAN איכות תמונה משופרת.
 

faincut

New member
אנימציה לא עם מצלמת וידאו....

מצלמת ודיאו לא נועדה ליצור אנימציה... מצלמת סטילס היא הכלי בשבילך... ב-$1000 את יכולה לרכוש מצלמה דיגיטלית טובה מאוד ולעבוד עם מחשב. ופשוט המחשב ימיר לך את אוסף התמונות שאת מפיקה לקובץ וידאו. נורא פשוט ונחמד.
 

balloon

New member
יש ענין אחד ששכחת

כשמצלמים אנימצית סטופ מושיון חייבים שיהיה רפרנס לתמונה הקודמת וגם לשניות האחרונות של הסרטון. כך אפשר לראות מה התזוזה המתאימה הבאה. במצלמת סטילס דיגיטלית את את האפשרויות האלה .מצלמים קובץ תמונות מעבירים למחשב וזהו יוצרים סרטון. לכן השימוש במצלמת וידו דיגיטלית . בעזרת חיבור FIRWIRE יש רפרנס למה שנכנס למחשב וגם ללייב במקביל.
 
למעלה