דרושים ודרושות נסיינים ונסייניות למגוון מוצרים

דגם זה משתתף ותהיי זכאית לרכוש אותו ב-425 בלבד

אך אני מזכירה כי המטרה העיקרית הינה לאפשר ללקוחות להשתמש במוצרים ולרשום את חוות דעתם על המוצר.
 
מוצר זה משתתף ותהיה זכאי לרכוש אותו ב 225 במקום 325

אך אני מזכירה כי המטרה הינה לספק משוב על חווית השימוש לאחר מספר התנסויות.
 
תשובה

ראשית, מטרת חוות הדעת שלך היא להחליט אם להמשיך לייבא את המוצר או להפסיק את היבוא. כמו כן, לעיתים יש צורך להשתמש כמה פעמים עד שמכירים טוב יותר את האביזר ולעיתים קרובות גם את הגוף שלך. המוצרים השונים חלקם הגדול כבר נמכר בישראל אך המטרה היא בסופו של דבר להבין טוב יותר מה המשתמש והמשתמשת הישראליים אוהבים וכך לספק שירות טוב יותר.
אם למרות הכל מצאת כי האביזר שניסית כלל לא עמד בציפיות ולא ספק לך שום הנאה תצרי קשר במייל או בטלפון וימצא פתרון.
 
נשים אשר לא התנסו בויברטור

היי,
חלק גדול מהסקר מתייחס במיוחד לנשים אשר אף פעם לא התנסו עם אביזרי מין. באפשרותך להתייעץ עימי פה, במסרים המידיים או במייל אשר פרסמתי קודם במטרה לעזור לך לבחור ויברטור אשר יתאים לך.
 
ויברטורים יוקרתיים

היי,
מטרת הסקר היא לקבל חוות דעת על כל המוצרים שלנו. בעיקרון כל מוצר אשר עדיין לא קבלנו מעל 3 חוות דעת רציניות ומפורטות ניתן להזמנה באופן הזה.
דוגמא לויברטורים יוקרתיים אשר עדיין משתתפים בסקר: INTIMATE, CRAZY, PASSION. במידה וויברטורים אלו או אחרים רלוונטיים עבורך את מוזמנת לשלוח מייל ולקבל קוד הנחה בספציפי. אני רק מזכירה שלאחר מספר שימושים נבקש לשלוח חוות דעת עניינית בנוגע לחווית השימוש שלך במוצר.
 
דרושים ודרושות נסיינים ונסייניות למגוון מוצרים

לחנות אביזרי המין סקס סמייל דרושים ודרושות נשים וגברים מעל גיל 18 אשר יתנסו במוצרים שונים אשר מפורסמים באתר. המשתתפים ייהנו מהנחה של עד 65% על אותו מוצר. על המשתתפים יהיה למלא דוח קצרצר בו ירשמו על חווית השימוש.
למי שמעוניין יש לשלוח מייל אל- [email protected] ולציין את שם המוצר/מק"ט או לשלוח לינק למוצר המבוקש. לאחר מכן, יש לחכות לקוד הנחה ספציפי לאותו המוצר.
 
היי

אני מניחה שאתה לא מעוניין שהאנשים שהקימו עסק יפשטו רגל :). ההנחות אשר ינתנו הן משמעותיות- עד עשרות אחוזים הנחה. המוצרים הכלולים במסגרת חלקם נמכרים בסכום הנושק ל-1000 ש"ח בחנויות המובילות, כך שהמוצרים הנבדקים הינם איכותיים. במידה ויש מוצר אשר מעניין אותך תשלח מייל לכתובת הבאה: [email protected] - ושם תקבל קוד הנחה אישי.

המשך ערב נהדר
 
למעלה