ד' - אף אחת מהאפשרויות

ד' - אף אחת מהאפשרויות

D) None of the above -- some people seem to prefer no sex at all כתבה ב edmonton journal שבקנדה עם ראיון עם מישהי מ AVEN. אנחנו מתפרסמים גם מחוץ לארה"ב! אז מה אם זו מדינה מאוד קרובה לארה"ב?
 
עוד מחקר

בכתבה מדברים עם אנתוני בוגרט, זה שעשה מחקר לפני כ-10 שנים בנושא אחר לגמרי, על כ-18,000 אנשים, ובדרך מצא שקצת מעל לאחוז מהם אסקסואלים, כלומר מעל 200 נחקרים. הוא הוציא מזה כמה סטטיסטיקות: האסקסואלים במחקר שלו היו מבוגרים יותר בממוצע, והיו שם קצת יותר נשים מגברים. אני מפרשת את זה כך: הם היו מבוגרים יותר בממוצע, כי כשהאדם גדל ומתפתח הוא עדיין חושב שיום אחד זה יבוא, שהוא עדיין לא הגיע לזה. לפעמים זה גם נכון. היו יותר נשים: אולי בגלל שאצל גברים הרבה פחות "מקובל" להודות שאתה לא רוצה לדפוק את הכוסית שעוברת מולך. אצל נשים יותר מקובל חברתית להיות בררנית בנושאים האלו. היו שם גם נתונים כמו גובה ומשקל נמוכים יותר, אבל אני מייחסת את זה לעובדה שהיו יותר נשים בקבוצה הזאת, ונשים הן נמוכות יותר וקלות יותר מגברים. הכתב דיבר עם אנתוני, ההוא מהמחקר. אנתוני אמר שם ש"אולי, בסביבות השנה הבאה, אביא אסקסואלים למעבדה ואבחן את התגובות הפיזיולוגיות שלהם, התגובות המיניות שלהם, לגירויים שונים ואשווה לאלו של אנשים מיניים". אולי זה יותר טוב מכלום.
 

p019

New member
אולי יותר טוב מכלום

יש לי יחס אימביווילנטי לרעיון של המחקר הזה. מצד אחד, כמו שאמרת, יותר טוב מכלום. מצד שני, הרעיון של לבדוק תגובות פיזיולוגיות עלול אולי ליצור איזה שהוא רושם של מחלה. עד כמה שידוע לי אי אפשר להבדיל בין נטיות מיניות עלפי ממצעים פיזיולוגים - למה שבמקרה של א-מיניים זה יהיה שונה? כמו שאמרתי, אני מתלבטת בעיניין. מה שבטוח, לא הייתי מוכנה להבדק אצלו.
 
ולהשאר בורים?

הוא בודק אסקסואליות כדי להוכיח לעולם שזו לא בעיה או מחלה אלא נטיה שונה. בשביל זה אנחנו צריכים את הגרפים והמספרים שאומרים שאסקסואל הגיב לגירויים מסויימים כמו אדם מיני רגיל, ולא כמו למשל אדם שיש לו בעיות עם זוגיות או אדם עם הפרעה שהיא פחד מסקס. אם יהיו לנו מספרים שאומרים את הדבר הזה, יהיה לנו קל בהרבה להוכיח שאנשים כמו ג'וי דייוידסון, זו שהתראיינה ב 20/20 וחשבה שאנחנו פשוט לא מנוסים מספיק ושאנחנו לא יצירתיים מספיק, נוכיח שהיא מדברת שטויות. עכשיו זו מילה שלנו מול שלה, ככה זה יהיה המדע מולה. בוגרט, ממה שאני יודעת, בעד אסקסואלים. כשערכו את המחקר בנושא אחר לגמרי הוא לקח את הנתונים ופרסם בעזרתם מחקר שאומר שיש אסקסואלים ושיש לא מעט מאתנו. עכשיו נמשיך לבדוק כדי להוכיח מדעית את מה שאני ואת כבר יודעות. לא בדקו את אותם הדברים על הומוסקסואלים בעבר?
 

p019

New member
שעלה טובה

איזה מחקרים בוצעו על הומוסקסואליות בכלל? אני משארת שזה נושא שנחקר, אבל אני ממש לא יודעת עליו דבר.
 
לא בדקתי לעומק

אבל שומעים על מחקרים שטוענים שזה גנטי או שזה לא, כנראה שעשו מחקרים דומים. בנוסף, חלק מהחומר בראיונות מגיע ממומחים במחלקות לקווירים בכל מיני אוניברסיטאות ומוסדות, לפי השם של המחלקה נשמע שכולה חוקרת את קהילת הלסביות, הומואים, טרנס ובי, גם מדעית. מה דעתך, חושבת שעדיף לא לדעת את המדע שמאחורי האסקס משיהיה סיכוי שיוכיחו לנו שזה לא מולד? שעדיף לא לדעת את אותו מדע מהסיכוי שיוכיחו שאפשר לשנות את המצב עם כמה שנות טיפול וכדורים?
 

p019

New member
בעד מחקר לא אינטרסנטי

בתור אחת שרואה קצת איך עושים מדע ותוסיפי לזה את המסקנות הסותרות לגבים נטיות מיניות בכלל, יש סכנה שהחוקר יצליח להוכיח כל מה שהוא מנסה להוכיח. אם משהו ינסה להוכיח כי א-מיניות זו לא נטייה הוא יצליח. הוא פשוט יחפש אנשים שהגדירו את עצמם א-מיניים וסבלו בעבר מאיזו שהיא טראומה שגרמה להדחקה - יזרוק את כל שאר האנשים (אם טרוצים כאלו ואחרים) ויפרסם. אם את לא חושבת שזה קורה (ולא מעט) אז הגיע זמן להתעורר. זה לא שאי אפשר לסמוך על מדע, רק צריך לעשות את זה בזהירות. מה שאני אומרת - אני בעד לחקור א-מיניות, רק שמהמעמר שקישרת נישמע כהילו החוקר מגיע אם דעה מוקדמת - אם כי יתכן שפרשתי את הנושא לא נכון. בכל מקרה - למרות שאני משערת שאני ישתתף ביותר מניסוי אחד במשך ה4 שנים הבאות, הניסוי המתוער במעמר נישמע קצת פולשני מידי לתעמי. אני מקווה שהוא יצליח למצוא מספיק א-מיניים שיסכימו להשתתף.
 

avi1283

New member
מסכים איתך

לדעתי מאוד קשה להוכיח כזה דבר, מאוד קל לטעות ולעשות את זה בצורה לא נכונה, ומהתוצאות אפשר להגיע לכמה מסקנות ופשוט לבחור את זאת שמתאימה לתאוריה שלך, קשה לי לחשוב על תוצאה ממחקר שתוכיח שזה מלידה או לא. לא מתמצא אבל אני מאמין שגם הומוסקסואליות לא הוכיחו שזה מלידה וגם לא ממש קרובים לזה, פשוט מקובל לחשוב ככה בגלל שהחברה קיבלה את הנטייה וקיבלה את זה שזה בסדר ולא מהמדע אלא בעקבות סרטים, אמנים שהודו בנטייה וכו'. אני גם בעד לחקור את זה באופן כללי אבל ברור לי שלא משם תבוא ההכרה באסקס.
 

Limbonic Art

New member
אממ...

דווקא כן הוכיחו שהומוסקסואליות זה דבר מולד (ביולוגי) איך -אני לא יודעת (יותר נכון לא מבינה בזה), אבל יודעת שהוכיחו זאת מה שכן- זה נכון גם, שהוכיחו כי זה דבר נרכש (ואין לי כוח להביא דוגמאות כי אני פחות מסכימה עם זה
)
 

avi1283

New member
וואלה לא ידעתי

טוב אז אני מניח שגם אצלנו אפשר להוכיח שזה גם וגם, ואם הוא באמת בעדנו אז כדאי באמת שהוא יעשה את המחקר.
 

Limbonic Art

New member
עד כמה שידוע לי ..

מאז ומתמיד היה ידוע שהיו אנשים שנמשכים לאותו מין ובעיקבות כך חוקרים ניסו לברר ממה זה בא (היו מחקרים מסוגים שונים - בנהם גם לברר גירויים פיזיולוגים, גנטיים וכו') בעיקבות כל המחקרים יחד, הפסיקו לומר שההומוסקסואליות היא מחלה המצריכה טיפול (למרות שעד היום יש המאמינים שכן - אך בעיקר אלה דתיים, או כאלה שממש לא מתמצאים בנושא) ובשעה טובה, ממסקנות המחקרים, הוציאו- ממדריך הפסיכולוגי ה- DSM ,לפי עבדו עד 1973, את הגדרת "ההומוסקסואליות" כמחלה וסטייה וכך גם עשו הסקסולוגים (רוב החוקרים היו סקסולוגים בכל מקרה) מעבר לזה -פרטים אין לי- אני לא סקסולוגית למרבה המזל
 

gabriel1349

New member
תיקון קל

רוב החוקרים, היו מטעם הסקסולוגים ולא הם עצמם חקרו(לפחות ברוב המקרים בזמנו)
עם זאת לא היה חסר מחקרים אשר נערכו מטעמם של פסיכולוגים ופסיכאטרים... מאיפה לך על מדריך הפסיכולוגי אשר לפיו עבדו עד 1973 (ה- DMS) ?
(אגב זה נכון- לא תוקף)...
 

Limbonic Art

New member
אוקיי קיבלתי

העיקר חקרו והגיעו למסקנות ושינו את הסיפור במדריך (DSM - לא? אולי אני התבלבלתי - לא חשוב) יש לי ידע מועט בפסיכולוגיה מאחר ועברתי הרבה התמחויות, כאשר לא עבדתי והתנדבתי באירגוני נוער במצוקה (אבל, זה רחוק מידע כמו שלך של 2 תארים - מין הסתם
)
 

gabriel1349

New member
כן , DSM - התבלבלתי

לפחות, אז, ניצלת את הזמן נכון ולמדת דברים חדשים- אין בזה רע!
 
אני חושבת שיש לו דעה מוקדמת בעדנו

כי במחקר הקודם הוא פרסם את התוצאות של האסקסואלים, אפילו שהמחקר לא היה על אסקס. אבל אז אנשים יגידו שבגלל הדעות שלו הממצאים שלו היו בעדנו, אי אפשר להתחמק מזה. רק להשיג עוד הכרה בעולם, במיוחד אם הניסוי יצא לטובתנו.
 

korpiklaani

New member
אני לא אוהב את הנושא

מה פתאום שיבדקו אותי במעבדה? לא רוצ'ה
 
למעלה