האחראית על הנוער

האחראית על הנוער

תגידו, רק לי לא מסתדר כאן משהו? קראתי את דבריה של רונית בקשר לאסיפת הנוער ואני מצטט: "לגבי אסיפת הנוער- החלטת מזכירות משבוע שעבר - הוחלט כי כל גוף במפלגה המונה פחות מ-15, לא יוגדרו בעלי תפקידים (כגון יו"ר) אסיפת נוער גם לא תתקיים, אלא אם יהיו לפחות 15 אנשים.צר לי." כמובן שזאת נראית לי החלטה הגיונית ביותר(לשם שינוי). גוף של חמישה אנשים הוא לא תנועה(על איזה תנועה אתם מדברים? בהתנתקות, כשהמתנחבלים חסמו את הכבישים - היתה יותר תנועה) ולא שום דבר ולכן אין צורך בהגדרת תפקידים... אני מצטט שוב: "לא יוגדרו בעלי תפקידים" . אבל מי כתב את הדברים האלה? רונית... שהיא לא אחרת מאשר נושאת בתפקיד "האחראית על הנוער"
... כאילו... WHAT THE FUCK??? לא צריך אסיפת נוער, לא צריך יו"ר הנוער, לא צריך בכלל בעלי תפקידים, אבל אחראי על הנוער צריך? זה לא בעל תפקיד? ומי שכותב את זה, זה האחראי על הנוער בכבודו ובעצמו שלא שם לב לפרדוקס המטורף הזה!! אף אחד אחר לא שם לב לזה??? נשבע לכם... אתם מפלגה של משוגעים. צריך לכתוב עליכם חוברת קומיקס. וד"א, את רונית אני דווקא מאוד מחבב. המלצתי החמה היא, שתוריד מעצמה את התואר המיותר הזה וכך גם תפטר מכל מיני ילדים שמתקשרים אליה באמצע הלילה(22:30) ומאשימים אותה בדברים שכלל לא באשמתה.
 
זה לא הכי משנה.

כי גם ככה אתה לא חבר בנוער שינוי ולא רק זה אתה לא חבר במפלגה.. אנחנו כן תנועה! ואני שוב חוזר אנחנו תנועה והשם שלנו הוא נוער שינוי!! המפלגה לא החליטה על ביטול תנועת הנוער שלה. ובטח שאתה לא תגיד לנו אם אנחנו תנועה או לא תנועה, גם על פי התקנון שלנו וגם על פי עקרונותינו נדמה לי שאנחחנוה מוגדרים כתנועה. ותתבייש לך שאתה מכנה את המתנחלים מתנחבלים, במובן הזה אתה לא שונה ממוחמד ברכה,זהבה גלאון ודומיהם. המתנחלים עדיין לא פיצצו ועשו פיגועים ובטח שלא כנגד אוכלוסיה אזרחית.. איך אפשר להשוות?! ויש ויש ויש ויש צורך בהגדרת תפקידים. לא רק שיש צורך יש חובה. חוץ מזה שאסיפת נוער זה לא רק בחירת בעלי תפקידים. יש משהו במה שאתה אומר שאתה קצת תמהה על כך שצריך אחראי על הנוער ? ואולי כדיי שתקרא את הודעתי בנוגע לכך שביקשתי מרונית להסיר את אדימותה מהפורום בידיוק בערך על אותו עינין. והיא גם לא שמה לב כנראה לפרדוקס הזה שמצד אחד אין לנו לנוער אסיפת נוער ואין לנו יו"ר תנועה אבל היא עדיין אוחזת בכבוד שלהיות אדומה. נו באמת.. מה זה נקרא? תתבייש לך הפוסק האחרון פשוט תתביש... זאת פשוט הודעה על סף המגעילה.. , אותי אף אחד לא יעיף ובטח לא רונית. וזכותי להאשים את רונית במה שאני חושב לנכון..
 
ואגב הודעתך

מלמדת על כך למשל שבכלל לא קראת את תוכנית ההתעצמות שכתבתי למען התנועה הזאת, שאם היית טורח לקרוא אותה הייתה מבין עד כמה חשיבותה של האסיפה גדולה.
 
למה אתה חושב שאני אבזבז זמן

בלקרוא איזה תכנית הזויה שכתבת. למה שאני בכלל אבזבז זמן על מישהו שחושב ש-5 אנשים זו תנועה. למה אתה חושב שאני אבזבז זמן על מישהו שאומר לי להתבייש בעצמי למרות שהוא לא ראוי אפילו לצחצח לי את הנעליים? בדיוק בערך אהה? אתה סתם התנפלת על אדימותה של רונית בלי להצביע על הפרדוקס הגדול בדבריה, תפסיק לייחס לך דברים לא לך. קרעת אותי מצחוק עם הקטע של חשיבות האסיפה! כל מדינת ישראל תעצור את נשימתה בציפיה לבשורה הגדולה שתצא מפגישה של 5 ילדים... אלוהים אדירים...אתה כל כך הזוי. בכל פעם שאני בטוח שהגעת לקצה גבול רמת הטימטום האפשרית למין האנושי, אתה מצליח למתוח אותו עוד צעד קדימה לעבר מרחביו האינסופיים של הלא נודע. צריך לכתוב גם עליך קומיקס.
 
זה לא בזבוז זמן

אז אם כך, אל תבזבז את הזמן ואל תגיב בכלל!!!!!!
ולא קראת אותה ככה שאתה לא יכול לדעת אם היא הזויה או לא. אני לא רק חושב שזו תנועה זאת באמת תנועה. (אני מבין שאתה אוהב להתכחש). ושוב כבר לא נראה לי שאנחנו 5 אנשים נדמה לי שאנחנו כבר 4. ולא רק אני חושב שזו תנועה אלא גם המפלגה חושבת שזו תנועה, אם לא שתבטל את התנועה וזהו.. ולדברי הביבים שלך אני פשוט אגיב שאולי אתה כותב גדול (לפי איך שאחרים אומרים) אבל אתה איש קטן מאוד מאוד קטן. אני לא התנפלתי על כלום, מי שמדבר, אתה הצעתה יענו אולי עשיתה את זה במילים יפות אבל הצעת במפורש להעיף את רונית מתפקידה. מדינת ישראל לא כל כך מענינית אותי בהקשר הזה. ושוב בעינין הזה דעתך שווה כקליפת השום, אתה לא חבר נוער ובטח שלא חבר תנועה, ורק כל היום אומר על המפלגה שלי שהיא לא תיהיה קיימת וכו... ;
 
אני ממש לא הצעתי להעיף

את רונית אלא הצעתי לבטל את התפקיד הלא נחוץ הזה(כדברי רונית עצמה לגבי הגדרת תפקידים בהקשר לנוער). יש הבדל גדול. מעיפים מישהו כאשר הוא לא מבצע את תפקידו כהלכה. מבטלים תפקיד כאשר אין בו צורך. במילים אחרות, הבעיה היא התפקיד ולא בעל התפקיד.
 

אשרת

New member
בשורה התחתונה - התוצאה

אותה תוצאה
ועכשיו נסה להסביר לי - מה כואב לך ?
 
האמת...

אני חייב להודות שקצת כואב לי על ברננקה, שכל כך רוצה להמשיך את הפעילות בנוער שינוי ומגלה לאכזבתו שכבר לא נשאר ממנה שום דבר. אפילו התמימות וחוסר התפיסה המציאותית המוחלטת שלו, נוגעת ללב. זעקות השבר שלו אמיתיות. כשאני חושב על זה מחדש, אז בעצם למה לא? אם הנוער רוצה לקיים אסיפה, למה לא לתת לו אסיפה? מה הבעיה לקבוע תאריך ושעה במשרדי המפלגה? אם הנוער רוצה לבחור יו"ר, מה אכפת לכם לתת לו לבחור יו"ר? במי זה פוגע? איזה עלות תקציבית נחוצה בשביל לבחור יו"ר לעזאזל? מצד אחד יש כאן כמה ילדים שנורא רוצים לתרום, ומצד שני באה המפלגה ויורקת להם בפרצוף. ומה שכן עיצבן אותי בקשר לרונית ולכן הייתי חייב להגיב, זה שאיך זה יכול להיות שהיא בתור נושאת בתפקיד "האחראית על הנוער" אומרת להם שהנוער לא צריך נושאי תפקידים? הרי הדעת לא יכולה לסבול את זה... אז שתחליט: כן צריך נושאי תפקידים או לא צריך נושאי תפקידים... מצטער שאני חוזר על עצמי, אבל יש דברים שמוחי המצומק כנראה לא ממש יכול להבין. למה פשוט לא להתקשר לארבעת הנערים, לתאם איתם תאריך, לקיים אסיפה, לתת להם לדון במה שהם רוצים ולתת להם לבחור יו"ר? איפה כאן הבעיה? תקציב של שקל אחד ל-4 שיחות טלפון? איך יכול להיות שדברים כל כך פשוטים הופכים בשינוי לכל כך מסובכים? ככה שינוי רוצה לחזור לתודעה? שאפילו פגישה של 4 נערים היא לא מצליחה לארגן? זה נשמע ממש כמו בדיחה (ולא טובה במיוחד, אני חייב לציין). פשוט לא להאמין מה שקרה למפלגה הזאת. אז אשרת - אם שאלת מה כואב לי, זה מה שכואב לי.
 
אתה כנראה לא יודע אז אני שוב אומר

ומזכיר בפעם המאה. לא מכנים אותי בפורום "ברננקה". אני יודע לתפוס תמציאות וההוחכה הפשוטה היא שאני יודע שתנועתי במצב גרוע ביותר אולי פאילו הגרוע שהיה איי פעם ועכשיו היא במצב איך אומרים "על הפנים". אני גם לא חושב שזאת בעיה, ואת זה תפנה את השאלה הזאת לרונית ולקברניטי המפלגה. וזה לא יכול לפגוע באף אחד במקרה הרע ביותר לא יהיה שום שינוי, לא עולה גרוש לבחור יו"ר ואני אפילו עדיין מציע את בייתי לאסיפה ואפילו החזרי נסיעות למי שצריך למען האסיפה.
 

אשרת

New member
../images/Emo128.gif נמחקו הודעות

הפוסק, תמיר והחזרה למוטב, אתם יכולים להתפזר. גן הילדים נסגר. שבת שלום.
 

תמיר1991

New member
זה מצחיק לראות מישהי עם אפס קשר

לנוער מוחקת הודעות וחושבת שנקבל את זה בסבבה. מילא ששני מוחקת הודעות, לה יש נגיעה לזה ואלינו. אבל מה את קשורה? אף אחד לא אמר לך לא להיכנס לאדמין ולהעיף טרולים. אבל מכאן עד ללשנות את מהלך העניינים בפורום הנוער שאת קשורה אליו כמו שאני קשור למפלגת האיחוד הלאומי?! זה פשוט מרגיז, ופשוט מעצבן איך את לא רואה שום פסול בזה. תמיר.
 

אשרת

New member
אני מסכימה איתך כמעט עם כל מילה.

אבל אנא תאמר לי - מי מפריע להם לעשות כן? למה אותו פותח שרשור לא העלה כמה תאריכים אפשריים? למה יש יותר מדי מילים ופחות מדי מעשים (ואגב, זאת גם הביקורת שלי לגב הבוגרים של המפלגה, אבל זה לא רלוונטי לפורום הזה)? אולי כי אוהבים לקטר פה ולהוציא את הזעם על כל העולם? חשבת על זה?
 
למעלה