"האידיאל יפה, המימוש לא מוצלח"

the YOOK

New member
אין כפייה והתערבות גסה של הממשלה

"עם מי אני רוצה להתחתן, מה הדת שלי ואילו ימי חג/אבל אני מציין, עסקאות שאני מבצע, כמה אני מרוויח, על מה אני מפנטז, מה אני מעשן, אילו חומרים אני מחזיק, איפה אני גולש ועוד היד נטויה (יש מספיק פשעים ללא קורבן בספר החוקים הישראלי)."
 

אסף878

New member
אתה מדבר

על הרבנות הראשית או הממשלה?
מלבד לפנטזיות פדופיליות, החזקה ועישון של חומרים נרקוטיים כאשר מריחואנה כבר יוצאת בהדרגה מהרימה הזו, ונסיון פריצה לפנטגון,
אין יותר מידי דברים שהממשלה הישראלית עושה.
הממשלה, לפחות בארץ, היא גוף רופס , אחת התוצאות של הדבר הזה, היא שגם על גופים גדולים שרוצים נגיד להפטר ממלאי השפכים הכימיים שלהם הגוף הזה רופס.
 

the YOOK

New member
הרבנות הראשית היא מוסד ממשלתי.

ואני מתייחס לחקיקה בארץ. אם תרצה, לא "הממשלה" אלא "הכנסת" (למרות שבפועל הממשלה היא שאוכפת את החוקים).
 
אם הרעיון הקומוניסטי ימומש

נחיה בעולם שבו לא יהיה מקום למאבקים על רעיונות, או לשאיפות לערכים וכו'. אם אדם ירצה לקדם מטרה שחשובה בעיניו (הומניסטית או דתית או כל מטרה אחרת) ולשם כך הוא זקוק לסכום כספי רב יותר על מנת להשתמש בו לקידום פעולותיו - לא תהיה בידו האפשרות להתאמץ לשם כך. מה שיקרה זה שנחיה במציאות נתונה שתהיה כפויה עלינו מראש ללא שנוכל לשאוף לשום דבר, או להאתמץ עבור משהו. זה פאשיזם מובהק!

אם טענתך תהיה שאת מודעת לזה ושאת אכן מוכנה שהרעיון הקומוניסטי ימומש כשהמחיר לכך הוא ויתור על האפשרות להיאבק על ערכים וכו', אז מבחינתי כאן הדיון יתסיים ביננו, לא רואה טעם לנהל דיון עם אנשים שכמותך. אם זה אכן מה שאת דוגלת בו את מבחינתי פאשיסטית לכל דבר ועניין.

ואגב, המשפט האחרון שלך הוא דמגוגיה זולה. הקפיטליזם אינו פוגע כלל בחופש המחשבה. הקומוניזם בהחלט כן.
 
למעלה