האלבומים של קווין

7INBAR7

New member
האלבומים של קווין../images/Emo220.gif

אז עברנו את החמישה הראשונים, שלפחות לדעתי סוגרים את התקופה המוקדמת של קווין, והגענו ל-News Of The World - 1977 לטעמי נפתחת כאן תקופה חדשה- פחות שכבות סאונד, יותר להיטים לפי התבנית המסורתית, והתרחקות מסויימת מהרוק הקוויני המסורתי. אתם מוזמנים להסכים או לחלוק עלי :] מכיר/ה את האלבום: יש לי את האלבום: אוהב/ת לא אוהב/ת (ולמה): שירים מועדפים: עובדות שידועות לכם על האלבום: כל דבר שתרצו להוסיף:
 

khammel

New member
NOTW

מכיר/ה את האלבום: כמובן יש לי את האלבום: כן, בדיסק עם WWRY בגרסת ה-ruined אוהב/ת לא אוהב/ת (ולמה): אלבום קצר מדי ובאופן יחסי, לא מאד אחיד באיכות החומרים שירים מועדפים: All Dead, Who Needs You עובדות שידועות לכם על האלבום: בריאן טוען שעד היום הוא לא מסוגל לשחזר את הסאונד של הגיטרה שלו ב-WWRY כל דבר שתרצו להוסיף: האלבום האהוב על אוליב, אאל"ט
 

galb1212

New member
אני

מכיר/ה את האלבום: כן יש לי את האלבום: כן אוהב/ת לא אוהב/ת (ולמה): אוהב, בתכלס הוא פחות טוב מהחמישה הראשונים אבל זה לא אלבום רע, יש לו סאונד טוב ושירים טובים. שירים מועדפים: spread your wings, all dead, it's late. עובדות שידועות לכם על האלבום:sheer heart attack בושל כבר בתקופת האלבום SHA, אבל הכניסו אותו רק כמה שנים אחרי זה לNOTW כל דבר שתרצו להוסיף: האלבום שקבע את הז'אנר Arena rock.
 

Teo Toriatt

New member
לגבי SHA

יש לי ראיון עם בריאן מ77 על האלבום הזה קצת אחרי שהוא יצא לדעתי (אין לי תאריך) ובין השאר הוא אומר שם שעל SHA הם עובדים עוד מלפני האלבום הראשון שלהם אני חושב... אני צריך לשמוע שוב לוודא את זה - רק שזה ראיון ארוך של 45 דקות... לך תמצא.
 

7INBAR7

New member
אני שמעתי...

שהיה להם את השיר כבר די הרבה זמן והוא היה פחות או יותר מוכן, הם רק החליטו להכניס אותו לNOTW כי זו היתה תקופה שהפאנק התחיל לתפוס והוא התאים לאוירה של הז'אנר הזה..
 

Teo Toriatt

New member
לצערי לא

אני לא מכיר גרסה של הראיון ברשת. זה קובץ MP3 שיצרתי מקלטת ישנה שמצאה דרכה אלי (ובסיוע של קרן) כחלק מארגז שלם של קלטות ישנות עם ראיונות בוטלגים וכדומה... עוד לא עברתי על כולם אבל יש שם פנינים רבות כמו זו.
 

Teo Toriatt

New member
תיקון

לפחות ממה שמצאתי בראיון... הוא לא התייחס לשאלה במיוחד.. הוא כן אומר שהאלבום דווקא שלם מבחינתו ועגול, בתגובה לשאלה של הכתב שאומר שיכול להיות שהאלבום פחות מושקע ומציין באופן ספציפי את SHA בתור יוצא בדופן באלבום. הוא מודה שבאלבומים הראשונים הם היו רק רוק וכאן הם מנסים גם דברים אחרים. אגב הוא כן מסכים שהשיר SHA מזכיר יותר את שלושת האלבומים הראשונים יותר מאשר שייך לאלבום הזה... למרות איכות נמוכה של ההקלטה זה ראיון מעניין עם בריאן גרסת 1977
 

VC820

New member
אני

מכיר/ה את האלבום: כן יש לי את האלבום: כן אוהב/ת לא אוהב/ת (ולמה): אוהב מאוד,חוץ מהשיר הדבילי והמטופש GET DOWN MAKE LOVE . שירים מועדפים: מטורף על Sheer Heart Attack, אוהב את My Melancholy Blues ,ואת הקצב של It's Late . עובדות שידועות לכם על האלבום: לא זוכר כל דבר שתרצו להוסיף: לדעתי מהאלבום הזה קווין נשמעים פחות "מתוחכמים" ,ויותר מחוספסים.
 

Teo Toriatt

New member
אני

מכיר/ה את האלבום: כן יש לי את האלבום: כן אוהב/ת לא אוהב/ת (ולמה): כן, למרות שהוא שונה מקודמיו. יש שם סוגים אחרים של מוסיקה... זה אלבום הרבה יותר שקט ואינטימי לדעתי (אפילו שיש שם את SHA) שירים מועדפים: Spread your wings, all dead וכן גם WWRY WATC מה לעשות... עובדות שידועות לכם על האלבום: העטיפה היא מתוך סיפור מדע בדיוני, על רובוט שלא מבין מה זה חיי אדם ומה זה מוות (אלגוריה לילד?) והורג בטעות אדם. כל דבר שתרצו להוסיף: לצערי SHA הורס לדעתי את האלבום וכמעט תמיד אני מדלג עליו
 

dvirtz

New member
גם אני

מכיר/ה את האלבום: חיובי יש לי את האלבום: כן אוהב/ת לא אוהב/ת (ולמה): כאלבום הוא בן הפחות אהובים עלי, למרות שאם עוברים שיר שיר אני די אוהב את כולם. שירים מועדפים: Get Down Make Love, Who Needs You עובדות שידועות לכם על האלבום: זה האלבום היחיד שהצליח בארה"ב יותר מאשר בבריטניה כל דבר שתרצו להוסיף: יש לי חולצה עם ציור העטיפה (קניתי בהופעה של QPR).
 

dvirtz

New member
אפרופו חולצות

מה אתם אומרים על מתנת היומולדת שלי?
 
למעלה