האלו האלו מג`יק!

shandi

New member
האלו האלו מג`יק!

מזל טוב לרגל פתיחת הפורום.... ויש עוד דבר שרציתי להגיד.. יש סטיגמה ככל הנראה שחירשים לא יכולים להאזין למוזיקה וזה נורא מעצבן.. כי יש כאלה שמסוגלים לשמוע עם מכשירי שמיעה, ויש כאלה שמסוגלים לשמוע עם מכשירים.. ואני אישית מאוד אוהבת בלאק מטאל, כי זאת מוזיקה עם קצב שמתאים לי.. ולמי שיש לו בעיה עם זה, שיקפוץ לי, אין לי שום בעיה עם זה.. צ`או... ושוב מג`יקי יקירתי... המון הצלחה עם הפורום החדש!!! :) וכמובן אתם יכולים לבקר באתר שלי...
 

shandi

New member
לא מקללת...

רק מביעה את דעתי בגלוי, אני לא אחת שמצנזרת את עצמה, בד``כ.. וגם זאת סוגייה מאוד מעצבנת שהחברה חושבת שאנו לא יכולים לעשות שומדבר... זה הכל
 

המרחפת

New member
גם קפוץ לי לא נחשב לשיא הנימוס.

אני פשוט חושבת שזה היה קצת לא במקום- וזה לא עניין של צנזורה, אלא התנסחות. באשר למוזיקה- את צודקת, אבל זה כבר עניין של בורות. אנשים לא יודעים שבחרשות אין לבן לגמרי (שומע לחלוטין) ואין שחור לגמרי (חרש לחלוטין). יש רק המון המון אפור.
 

black_magic

New member
ברור..

אם את אוהבת את הסוג הזה זה זכותך, גם אני כמוך, אוהבת לשמוע מוזיקה ומוזיקה חזקה במיוחד, פשוט עדיין לא מצאתי את מה שמועדף עלי..:) ותודה מתוקה..:)
 

shandi

New member
הממממ....

יש עוד סוגי מוזיקה שאני אוהבת לשמוע.. אבל לא החלטתי מה בדיוק... א-ב-ל.. מה שבטוח זה לא מזרחית!!!! פיכסה..!
 

black_magic

New member
איחסה מזרחית!!

וכנ``ל לשירי בריטני ספירס, אלוהים, מה זה מה שהיא שרה.. היט מי בייבי וואן מור טיים.. או אופס אי דיד איט אגיין, מה זה אמור להיות???????
 

LordNor

New member
חשבתי שהאתר שלך נסגר... אז מזל טוב

על הפתיחה המחודשת של האתר שלך... :)
 
למעלה