האלמן העדין והחולני - שרצח וגנב

האלמן העדין והחולני - שרצח וגנב


מלקולם וובסטר, גבר עדין הליכות ומנומס, ביישן ושקט, עלה לכותרות באנגליה בשנת 2009 אחרי שהתגלה כי רצח את אשתו הראשונה, ניסה לרצוח את אשתו השנייה והתאפק שלא לרצוח את בת זוגתו השלישית. בנוסף, הוא גם יזם שריפה בבית חולים, מעל בכספים והתחזה לחולה לוקימיה... מה שנקרא: איש מורכב.

The Widower, מיני סידרה בת 3 פרקים בכיכובו של הקומיקאי ריס שירסמית', מתארת כרונולוגית את האירועים מרגע החתונה עם האישה הראשונה (בגילומה של שרידן סמית'), עד רגע המעצר. למי שלא מכיר את האירועים האמיתיים, העלילה תיראה לעיתים דמיונית, אבל כמו שנאמר - המציאות עולה על כל דמיון..

הדרמה האפקטיבית, ששזורים בה כמה רגעי מתח מטרידים, היא בעיקר חקר דמותו של גבר ממוצע, שלא ראה מולו אנשים, אלא שלל הזדמנויות לבצע כסף.
שירסמית', שידוע בעיקר בדמויות המטורפות שגילם ב- League of Gentlemen, עושה עבודה מדוייקת, מאיימת, מטרידה ונוגעת ללב, מתוך ניסיון להראות את האדם שמאחורי דמות הרוצח הנתעב והמניפולטיבי.

שורה תחתונה: שווה צפייה, בעיקר לחובבי ז'אנר הדרמה המבוססת על אירועים אמיתיים..
 

Y. Welis

New member
נראה מעניין. אגב סידרתיים, היה אחד רציני

יותר, שאולי גרוע מכל הידועים במאה העשרים - רופא משפחה מבוגר, שנהג להרעיל (לעיתים לאורך זמן) פציינטיות מבוגרות שלו. הצליח להרוג כך יותר ממאה (לא עלו עליו כי רובן היו בנות 70 פלוס).

רק שהוא עשה את זה בלי שום אלימות, בלי דרמה, ועם 'סימפטיה'. גם נראה כמו רופא חביב במיוחד.

לא חושב שהיה עוד סידרתי כמוהו (היה מקרה קרוב של אח רפואי שחיסל כך חולים באמריקה, משך 20 שנה פלוס).
 
למעלה