האם אני דו מיני ? עזרה

block156

New member
האם אני דו מיני ? עזרה

היי
אני בן 32 , היו לי מספר חברות בעבר וכעת יש לי חברה מזה שנה פלוס , ומאז ומתמיד היו לנו בעיות בסקס, וזה בעיקר בגללי, לפעמים עומד לי ולפעמים לא אני נלחץ בקלות , ואם אני לחוץ או חושב מחשב שלילית אז קשה לי לקבל זיקפה, ואז או שאני יורד לה או שאני מאונן לה..
( יכול להיות שזה גם עניין של משיכה מינית שאני לא מרגיש שהיא חזקה מספיק )
תמיד היו לי חשדות בנוגע לעצמי כי פה ושם ראיתי פורנו של גברים, אז החלטתי לפני שנה בערך , לבדוק את הנושא אחת ולתמיד " האם אני הומו " , קבעתי עם מישהו שהכרתי באינטרנט באיזה בית מלון זול , והתנסיתי איתו , ירדנו אחד לשני , וניסינו לשכב, אבל זה מאוד כאב, ופשוט לא נהניתי משום דבר, לא נהניתי להתנשק איתו, ( זה ממש דחה אותי אפילו - הזיפים וכדומה ..) - וגם כשהוא ירד לי לא עמד לי , אולי זה מלחץ , או מחוויה ראשונה, אבל אני דיי בטוח שלא נהניתי ,ובסופו של דבר אחרי שעה חתכנו איש איש לדרכו וסיימנו
מאז לא היה לי דבר עם אף גבר.
והבעיה הנוכחית היא כשאני רואה פורנו , אני גם מסתכל בקטגוריות של גברים , לא יודע למה, אבל זה מגרה אותי לפעמים.
אני לא נמשך לגברים , לא רוצה מערכת יחסים עם גבר , ומאוד מאוד בטוח שלא נולדתי עם היכולת לפתח משיכה רגשית לגבר , אבל לפעמים זה מגרה אותי מאוד לראות פורנו של גייז.
אתמול ניסינו לשכב, ובזמן החדירה הרגשתי שהאיבר מין שלי מאבד מהזיקפה , אז עצרנו והתחלנו לדבר והתוודתי בפנייה , אמרתי לה ה כשאני רואה פורנו בדרך כלל אני רואה גם קטגוריות של גברים , והיא לקחה את זה קשה מן הסתם , אבל מבינה , ושמחה שהתוודיתי על מה שאני עושה כשאני מאונן
אשמח לקבל מכם ייעוץ , האם כדאי ללכת לסקסולוגית? מה לעשות?
אני מבולבל,
אני רוצה להתחתן בעתיד, להקים משפחה , האם זהו , אני דו מיני ?
כשאני רואה מישהי שנראית טוב, אני מסתובב לכיוונה, וממש " נדלק" - ממש מרגיש משיכה וכו' , זה לא קורה לי עם גברים בכלל

תודה
 
אכן חוויה לא קלה

מתוך המעט שחלקת לגבי חייך, יהיה נכון שתפנה לתהליך פסיכולוגי כזה או אחר אצל סקסולוג/ית מהתחום הנפשי. אין במה שכתבת בכדי להעיד על העדפתך המינית. נכון שחרדת הביצוע מביאה אותך לפשל בתפקוד המיני, אך מעבר לזה ההסתכלות בפורנו של גברים מעלה שאלות כאלו ואחרות שיש לתת להן מענה מתוך תהליך של התבוננות פנימה. לא הייתי קופץ למסקנות וקובע קביעות באשר למה ומי שאתה.... זה לא יהיה מקצועי ונכון!
פנה לייעוץ מקצועי!

עידן מיליצ'ר
 
למעלה