היי בערך , אבל נסיתי לבצע הזמנה לפריט שנמצא בהנחה גדולה לעומת כמה ימים .
ובבהתחלה חברת האשראי חסמה לי את הכרטיס , והתקשרתי לאמת שזה הייתי אני והם שיחררו ..
אז עוד ההזמנה הייתה על סטטוס "הזמנה התקבלה" במקביל ראיתי שההזמנה של החבר מעודון שבציעתי לפני ההזמנה של מוצר פיזי " הפכה להיות בסטטוס Cancelled אבל משום מה עדיין מספר החבר מועדון תקף (כלומר החשבון שלי עדיין מופיע עם חבר מועדון ועדיין יש את ההטבות .
ואז כעבור X זמן (היה לילה אז הלכתי לישון ) אבל בעיקרון למחרת ראיתי שההזמנה שהייתה בסטטוס payment Authorization declined , הפך למבוטל .
הבנתי שאולי בגלל החסימה משהו השתמש , אז הזמנתי שוב בסוף היום (החבר מעודון עדיין מקנה לי את ההנחה)
וכעבור פחות משעה קבלתי הודעות ביטול עסקה :
אין לי ממש יותר מדי איך לשחק עם זה , כי חברת האשראי אמרה לי שהם נתנו אישור ידני לעסקה(הראשונה ) לעבור ואם לא יגיע ביטול או חיוב מבית העסק המסגרת תשוחרר כעבור 7 ימי עסקים . משמע כרגע העסקעות המבוטלות תופסות לי את המסגרת .
ואכן הכתובת חיוב שלי בישראל (אין אפשרות לבחור בטופס המילוי של כתובת החיוב משהו שהוא לא קנדה או ארה"ב)
אז כתבתי את הכתובת החיוב זהה לכתובת המשלוח . של שיפטו
ואם תראה כאן בהסברים לביטול עסקה , הם כותבים שהכתובת חיוב צריך להיות זהה לכתובת של הכרטיס