האם אפשרי לשלב משרה מלאה עם הסבה לסיעוד??

Mk1114

New member
האם אפשרי לשלב משרה מלאה עם הסבה לסיעוד??

שלום וברכה לכל חברי הפורום אשמח לעצתכם:

אני בן 28 נשוי פלוס ילדה, אקדמאי ירושלמי שעובד כיום כסוכן מכירות בתחום הפארמה במשרה מלאה, המשרה היא בשעות גמישות (6-7 שעות ביום) איתן אני יכול לשחק בהתאם לביצועי, השכר והעבודה כיום לא רעים אך אני מאמין שיש טיפה יותר אופק בתחום הסיעוד ובמיוחד באזור מבוקש כמו ירושלים
אני גם נוטה לחשוב שאני עשוי להינות יותר מעבודה שהיא עזרה לזולת ולא פחות חשוב - לצבור ידע רפואי ומקצועי שממלא את הנפש.
ביררתי והבנתי שבספטמבר הקרוב יפתח מסלול הסבה לסיעוד לימודי ערב בתל השומר אשר ימי הלימוד הן ראשון שני בין השעות 15 ל 20 וחצי ושישי בין 8-13, אורך המסלול 3 שנים.
אנו שוכרים דירה צנועה ואשתי סטודנטית בחצי משרה שיתרת לימודיה היא שנתיים, אנו מקבלים עזרה כלכלית מההורים ועזרה פיזית עם הילדה (איסוף מהמשפחתון וכדומ׳).

בהינתן הנסיבות -עד כמה אוכל להסתדר עם הנסיעות ועד כמה אצליח לשלב בין הלימודים לעבודה והאם בכלל עדיף לקחת את המסלול היותר מהיר של לימודים בהדסה / שערי צדק (קל״ב) במשך שנתיים וחצי 4 פעמים בשבוע?

תודה מראש
 
תשובה מהירה: כן

תשובה מפורטת: יש סטודנטים בהסבה שלומדים איתי, במסלול הרגיל, וכן עובדים. אמנם לא במשרה מלאה ובעבודות כמו שמירה או כוח עזר בבית חולים.
יצויין שאין להם ילדים.
קח בחשבון שהלימודים עמוסים ואין זמן ללמוד לבחינות. נקודת המוצא היא שאתה אמור לחזור על הלימודים כל יום ואז לבוא מוכן לבחינה. ובאמת, אין זמן ללמוד לבחינה - כך שאם לא הקשבת במהלך שנת הלימודים הסיכוי שלך להצליח במבחן הוא סביר ותלוי בכושר הלמידה שלך.
בהדסה עין כרם הם מאוד מקפידים על נוכחות. החל מהעברת דף נוכחות בשיעורים מסוימים דרך חתימה יומית על דף נוכחות התלוי מחוץ לכיתה.
אם אתה שואל אותי, קשה מאוד מאוד ללמוד בהסבה וגם לעבוד, ובמקביל לנהל חיי משפחה.
 
למעלה