האם אתם קוראים אחד לשני בשמות

בוודאי

כשהוא קורא לי בשמי - טלי - אני יודעת שהוא כועס בדרך כלל הוא קורא לי: חרגולית פשושית קונדסית מציקנית אבל ביום יום זה או טלטול או טלטלון לבעלי קוראים ליאור ואני קוראת לו פש - קיצור של פשוש
 
אווווווווו........יווווווווו |נמסה|

אני קוראת לו מוגלי, הוא קורא לי בנה (בגלל ששנינו ילדי טבע שכאלה). הוא קורא לי סבתא פולניָה (בגלל מוצאי...) ואני קוראת לו בדואי (בשל מראהו השחום). "אהובי" ו"אהובתי" (במלעיל) אהובים עלינו במיוחד. אני התחלתי עם "מאמי", הוא אמר שזה פרֵחי (ובסופו של דבר נשבה בקסמי הפרחיות...). הוא קורא לי "ג'חנון" ו"סחוג" בשל חיבתי למאכלים חריפים אני קוראת לו "משתאכנז" בגלל חוסר החיבה המופגן לחריפים... הוא קורא לי "נשמה" (חשבתי שזה קצת ערסי- וגם אני נשביתי בסופו של דבר...). ועוד כל מיני שמות חיבה שבאים והולכים... (משתדלים לגוון...)
 

snowhite1064

New member
בן הזוג שלי קורא לי "יוד" כי השם

שלי מתחיל באותו אות. כאשר התחתנו והלכנו לחפש מוצרי חשמל הוא קרא לי בטבעיות לבוא לראות מקרר שהוא נדלק עליו. המוכר שאל אם הוא קורא לי ככה בגלל שאני עובדת בשב"כ. לשם שלו היה מאוד קשה למצוא שם חיבה אז אני מסתפקת ב"מאמי" (קיטשי אמיתי) .
 

ענתי 10

New member
אנחנו קוראים אחד לשני "קיסה"

שזה שם חיבה לחתולים ברוסית. כשהתחלתי לצאת עם בעלי (צבר) הוא שמע שאמא שלי קוראת לאבא שלי "קיסה" ולא הבין מה זה. אז אמרתי שזה גם שם לחתול, וגם שם חיבה לאבא שלי כי קוראים לו "עקיבא". זה נורא הצחיק את בעלי ומאז אנחנו קוראים ככה אחד לשני.
 

open space

New member
אם אקרא לה מותק או מאמי

אמצא את עצמי עשר דקות מאוחר יותר ישן על ספסל בשדרה
 

Miss פטל

New member
תמיד../images/Emo70.gif

אנחנו תמיד קוראים אחד לשני בשמות חיבה וכינויים. יש כל כך הרבה וזה גם כל הזמן מתחלף ונוספים כינויים חדשים
 

dominogrose

New member
הכינויים שלנו...

יש לנו כמה... הכינוי הראשון שהוא נתן לי: אף. ואז הוא שודרג לאפי, אפונת, אף-אף, נף-נף וכו' וכו'. הוא קורא לי גם בובונת, בוב"ק (שזה בובה קטנה) אני לא ממש קוראת לחבר שלי... הכינוי שלו פו הדוב או פוגי אבל אני בכלל לא משתמשת בהם... אני יותר קוראת לו שמן אחד, סנוב, חוצפן! והכל בצחוק כמובן.
 

בילבול

New member
השמות שלנו

אז שלו כמו שבטח הבנתם הם - אדון דובון ובמקביל מר דוב , נוֹנצ' , ג'יפה , טינופת (בצחוק נו..) , פוֹנצ'קס , פוּ , ועוד מליון שאני לא זוכרת. ושלי הם בעיקר הטיות על השם שלי (שכמובן בילבול בתוכם) , גברת בום (אני תמיד נופלת) ובגדול , כשהוא קורא לי בשם שלי - אני יודעת שמשהו לא בסדר...
 
למעלה