האם באמת אין כמו אמא?

האם באמת אין כמו אמא?

כולם מכירים את הססמאות והסלוגנים מאירי העיניים. אמא יש רק אחת. אין כמו אמא.... אמממממ באמת אין כמו אמא ???? למרות שבאמת מוסד האמהות והאמא בכללותו זה דבר הכי חשוב בעולם ולא צריך בשביל זה ססמאות ואמא זה דבר שמסמל תום והגנה,עדיין אני חושב שבעידן המודרני הרבה אמהות לא זכאיות להיקרא או להיחשב אימא. נרקומניות למשל. פרוצות למשל. רוצחות ילדים למשל. איזו דוגמא בדיוק מקרינה אמא נרקומנית על ילדיה? מה לוקחות איתן נערות צעירות שבבוא הזמן יהיו גם אמהות בעתיד שרואות את האמא שלהן מקבלות לקוחות בביתן ואותה אמא משלמת מול עיני בתה על שירותי מין שהיא העניקה ??? אמא שרוצחת את ילדיה,או אמא שמתעללת בילדיה בצורה הכי אכזרית והכי נבזית, מה בדיוק עושה אותה אימא ??? זה שהיא הביאה ילדים לעולם? אני אישית לא הייתי נותן לאמא נרקומנית לגדל ילדים בכלל ואותו דבר גם לפרוצות.
 
למיטב הבנתי

נרקומנית יכולה לאבד את הילדים שלה במאבק על משמורת בין בני זוג. פרוצה לא. אמא לא צריכה להיות נרקומנית כדי לתת דוגמא רעה לילדים שלה וכך גם אבא. אדם שנחשב ל"מכובד" בציבור שמכה את רעייתו (או להפך כמובן) לא ראוי להיות הורה לא פחות מאשר הנרקומנית.
 
תשמע, אני חייבת להודות שנושא המכות של

ההורים את ילדיהם הוא נושא מאוד רגיש בעיני (יש כאלה שמכה על גב כף היד מצדיקה הזמנה של שירותי הרווחה ויש כאלה שחושבים שלגיטימי לתת סטירה מצלצלת). מה שניסיתי להגיד, שאני לא רואה הבדל בין אמא לאבא. שניהם צריכים להיות ראויים להיות הורים. אין הבדל בעיני בין אבא נרקומן או אמא נרקומנית. לילד שנולד לזוג הורים (אני לא מדברת על אמהות חד הורית מבחירה) יש זוג הורים. ילד הוא לא יותר של אמא ולא יותר של אבא. הוא של שניהם ושניהם צריכים להיות ראויים.
 
אין כמו אמא

תלוי איזו אמא. יש אנשים "נורמליים", אנשים מן הישוב, שאני אישית לא חושבת שהם הורים טובים. שאני לא חושבת שהילדים שלהם גדלים בסביבה בריאה, לא מקבלים את מלוא המשאבים למיצוי הפוטנציאל המלא שלהם וכד'. כן, יש גם כאלה. לעומת זאת, יש פרוצות שמשקיעות את הלב והנשמה בילדים שלהן. עושות הכל כדי לוודא שהילדים לא ייחפשו למקצוע, שלא ילכו בדרכן, שלא יידבק בהם הכתם, שיקבלו את כל הכלים לצאת ולהצליח בעולם. בקיצור - השאלה כללית מדי. אמא שמכה את הילדים שלה לא ראויה להיות אמא בדיוק כפי שאב מכה לא ראוי להיות אב.
 
יש אנשים שיטענו שאני עוסקת במקצוע../images/Emo6.gif

כשפתחתי תיק גירושין הסבירו לי שילדים (עד גיל 6 שמצאים תחת חוק הגיל הרך (בבקשה לא לתפוס אותי במילה בנוגע למונח)) יוצאו מחזקת אמא שלהם רק אם היא נרקומנית. באופן אישי אני חושבת שזנות הוא מקצוע נוראי, יחד עם זאת, אף אישה לא עושה את זה בשביל הכיף. כל עוד היא שומרת על כבודם של הילדים אני לא רואה סיבה למה היא שונה מאיתנו
 
פעמיים לא מדויק

במקרים של גירושין, יש היום פחות ופחות נטייה לתת חזקה אוטומטית על הילדים לאמא, גם במקרה של ילדים בני פחות מ-6. אשר לילדי נרקומניות- שירותי הרווחה הולכים בשנים האחרונות ומצמצמים את הוצאת הילדים מרשות הוריהם לטובת פתרונות בקהילה, ככל שהדבר ניתן (מועדוניות, תומכות, משפחות אומנות "יומיות"), מתוך תפיסה, מבוססת, שהדבר הכי טוב לילד הוא לגדול עם הוריו ושהסביבה צריכה לעשות הכל כדי לאפשר את זה כפתרון הנכון ביותר. אגב, גם ילדים שהוצאו מחזקת הוריהם, גם במקרים של התעללויות קשות, מתגעגעים לאמא ואבא ואוהבים אותם. כנראה שבכל זאת דם סמיך ממים.
 
והחצי השני- מתי כן?

יש עובדות סוציאליות שעוסקות בהוצאת ילדים מרשות הוריהם. המבחן לכך (וכאן אני לא בטוח מדייקת בפרטי הפרטים, אני לא עובדת סוציאלית ולא פקידת סעד) הוא מבחן של מסוגלות הורית בצירוף השאלה של מידת הפגיעה בילד והיכולת לספק פתרונות בלי להוציא מהבית. הצעד הכי קיצוני הוא הכרזה של ילד כבר אימוץ. זה צעד שאף פעם לא היה פופולארי (יש מספר שופטים שהתבטאו באמירות שאלו התיקים הכי קשים בקריירה שלהם) והיום הולך ומתמעט.
 
לא מפתיע שטעיתי../images/Emo6.gif

היתה לי עו"ד שכדאי לשלול לה את הרשיון בהזדמנות הראשונה
 

שירי ל

New member
השאלה היא מהי האלטנרטיבה

ואם היא יותר טובה מאשר אמא שלא משמשת דוגמא אישית אידיאלית. אני חושבת שכל עוד אין הזנחה או סכנה לשלום הילד לא ממהרים להוציא את הילד מחזקת הוריו. ואגב, איפה אבא בסיפור?
 
יש לי רק דבר אחד להגיד לך

אני מקווה שאתה לא בתוכנית התשלומים של תפוז ושלא ישולם לך שום שקל בגלל שעכשיו נכנסתי לבלוג שלך וקראתי חלק מהזוהמה המצויה שם. אני בעיקר מקווה שלא תקבל שום שקל על הטקסט המכוער שלך הנוגע לחוק למניעת הטרדה מינית הכולל האשמה של לבושן של נשים ב"הסחת דעתם של הגברים". וחברות- אין שם שום טיעון ששווה להכנס בגללו ולהעלות את הרייטינג של הפרובוקטור הזה. או כדברי ילדי הגן: פיכסה עליך.
 
למעלה