האם היציאה של ההורה מהארון

at25rr12

New member
יאאאאא איזהה טירוופפ

הורנ שיוצא מהארון ? אלוהים אדיריםן .. פתאום החליט שהוא משו אחר .. מזה דו מיני? איזהה טירופפ ..\ אא לחשוב על זה בכלל
 
זה לא "פתאום"

בדר"כ זה מגיע אחרי שנים של הדחקה ונסיון לחיות "בסדר", "לפי הנורמה". עד שאי אפשר יותר לחיות בשקר ואז מתנסים ואז יוצאים מהארון.
 

at25rr12

New member
אז אתה אומר/ת ..ש..

כל הומו/לסביתך ץ.. יודעים שהם כאלה מההתחלה רק.. שלוקח להם זמן להתוודות לציבור?? אבל היום הכל כ'כ פתוח .. ויש אפילו קהילות ..בשבילם כילו אינלהםם מה להתבייש אזז איך..? חוצמזה מדובר בהורים שלך .. אלוהים אדיריםם .. אז איך היא/הוא התחתנו ?? שאלתי איך אתם קיבלתם את זה ? פחד אלוהים.. נ.ב. סורי על התגובה המאוחרת פשוט לא הייתי על המחשב כל עצמאות..
 
לא כל הומו/לסבית יודעים שהם כאלו

מהתחלה. זה תהליך שלוקח זמן. גם אם היום הכל כל כך פתוח, אבא שלי בן 60. כשהוא היה ילד וגם נער וגם בן 20 הכל לא היה כל כך פתוח. אני מאמינה שהוא לא ממש היה קשוב לעצמו ומאוד הדחיק את היותו הומוסקסואל ולכן הוא הצליח להתאהב באמא שלי ולהתחתן איתה. איך אנחנו קיבלנו את זה? כל אחד הגיב אחרת. אני מאוד כעסתי על החיים בשקר ולקח לי הרבה זמן לסלוח לו על כך שהוא שיקר גם לעצמו וגם לי. מה שאני לא מבינה, זה למה את חושבת שזה "פחד אלוהים"?
 

at25rr12

New member
כי זה לא טבעי זה מפחיד.

עובדה שקיבלת את זה נורא .. וכעסת .. וכוכ .. אני מדמיניית אם זה היה הפוך חלילההה .. וואיי פחחדד לא הייצתי עומדת בזה .. אז איך הוא גילה את זה פתאום? אבל למה הוא התוודה אליכם הוא חיי טוב עם אמשלך התחתן הולידגילדים למה להרוס את זה ? בשביל תאבה מטומטמת לשכבב עים גברר ? בטח את לא דתייה .. לא?
 
קודם כל

הומוסקסואליות וגם לסביות היא טבעית לחלוטין. (יש הרבה בעלי חיים בטבע שהם חד מיניים). וכמו שכתבתי, הוא לא גילה את זה פתאום. לכל אחד יש זמן בחיים שלו שהוא שואל את עצמו מי הוא ומה הוא. אני מאמינה שאבא שלי היה בזמן הזה והוא ביקש ללמוד ומצא את התשובה (או לפחות חלק ממנה). ההורים שלי התגרשו הרבה לפני שאבא שלי יצא מהארון. ולידעתך, יש הרבה דתיים שהם הומולסביים. אין שום קשר בין היות האדם מאמין לבין הנטיות המיניות שלו.
 
למעלה