האם הצבעתם בסקר החדש?

JAMES DEAN

New member
סקר חדש ../images/Emo88.gif

החל מהיום אנחנו נכנסים למזל תאומים, והסקר הפעם על סרטי תאומים. אתם מוזמנים להצביע ולהשפיע: מהו הסרט (שיש בו תאומים) הכי אהבתם?
קונילמל
ספר נשים
חגיגה בסנוקר
טעות במספר
פעמיים בוסקילה
אחר
 

JAMES DEAN

New member
ובהזדמנות זאת אתם גם מוזמנים לרשום

לאלירן מה הם עשרת הסרטים הכי אהובים עליכם בכל הזמנים? כאשר תהיה רשימה גדולה ומפורטת אלירן יציג לכם את עשרת הגדולים ומתוכם תוכלו לבחור את הסרט הישראלי הטוב ביותר.
 

kfir number 1

New member
מיהו הסרט הכי טוב שהופק בארץ?

אנשים אני חדש פה ורציתי לדעת מה לדעתכם הסרט הישראלי הכי טוב? אתם מוזמנים לדרג את 5 הגדולים לבחירתכם
 

TheMatrixGirl

New member
וואי... כל הכבוד על היוזמה!../images/Emo6.gif../images/Emo13.gif

אלירן, תמשיך להשקיע בפורום!! כל הכבוד על היוזמה!!! אחלה רעיון.. זה בטח מלא השקעה..! בכל אופן יפה, שלחתי לך את הסרטים שלי שיר
 

eliranri

New member
פעמיים בוסקילה

אני דיי אהבתי ת'סרט אותו, ראיתי אותו מלא פעמים: כשהוא יצא ראיתי אותו בקולנוע, השכרתי אותו מהספריית וידאו כשיצא לוידאו, כשהיה ב-יס ראיתי טעכשיו גם יש לי אותו בבית. לדעתי פעמיים בוסקילה הוא סרט התאומים הטוב (והמצחיק) ביותר.
 

JAMES DEAN

New member
ואם כבר תאומים אז מה דעתכם על זה?

האם יהיה את הסרט חגיגה בסנוקר 2?
כתבה מאוד מומלצת!
 

eliranri

New member
הלוואי ובאמת יהיה לזה סרט המשך

הלוואי ובאמת יהיה לזה סרט המשך אם יהיה אני אהיה מהראשונים לעמוד בתור של הקרנת הבכורה! לדעתי אבל עדיין לא תהיה התלהבות כמו הסרט הראשון אבל התלהבות בוודאי שתהיה.
 

התמ-ים

New member
זה קצת בעייתי,

בכל זאת עברו כמעט 30 שנה מאז ... עזריאל וגבריאל כבר לא כמו שהיו קודם ... חכם חנוכה אכל יותר מידי בורקסים ... הפחד הגדול זה שחגיגה בסנוקר 2 , תהיה כמו גריז 2 ... או ריקוד מושחת 2 ... שאולי העצימו את הסרט המקורי (ובמקרה הזה - לא צריך), אבל היו על הפנים. ואולי בגלל ההשוואה לסרט המקורי.
 

איילת1974

New member
אני לא אהבתי אף אחד מהסרטים הללו

קונילמל עוד איכשהו נורמאלי, אבל שער הסרטים הם בעניי תת רמה. הרבה חברים שלי לא מוכנים ללכת לסרטים הישראלים, בכלל הקבעון שיש להם בראש על סרטי הבורקס, שהיו אולי הצלחה, אבל מרתיעים עד היום אנשים מלראות קולנוע ישראלי.
 
למעלה