המסילה בין מוצקין לחוף הכרמל מוכפלת וחסרתיתכן ומכפ"ס יצליחו לרדת, עם גמר
ההכפלה וההפרדות המפלסיות לא רק ל-27 דקות אלא אולי גם 24 או 25 דקות מסוקולוב לסבידור. 25 דקות למרחק הזה, גם בשעות השפל זה כמעט כמו בפרייבט (כשאין תנועה בין 16 ל-20 דקות ממרכז ת"א למרכז כפ"ס בפרייבט). כמה זמן לוקח בגרמניה לרכבת פרברית לא מחושמלת אלא דיזלית (יותר נכון דיזל-חשמל כאשר החשמל הוא מהגנרטור של הקטר) לעשות מרחק דומה עם כמות תחנות דומה? אל תשכח שרוב רכבות הפרברים בעולם המערבי הן חשמליות כך שהתאוצה שלהן הרבה יותר טובה.
מפגשים לגמרי? אם כן, ואם אתה אומר שאחרי ההכפלה והפרדה של כ"ס תל אביב יגיעו ל25 דקות כלומר מהירות ממוצעת של 60 קמ"ש, אין סיבה שכבר היום לא יעשו את קו מוצקין חוף הכרמל ב19 דקות..(כיום המהירות הממוצעת היא 42 קמ"ש) עברתי על כל מערכת הSBAHN בגרמניה, רק ב3 מהן קיימים קווים יחידים עם דיזלים. ריין-רוהר - קו קצר, ישן, ומוגבל במהירות שפועל בו מערך אחד של קרונוע דיזל..אין מה להשוות. רוסטוק - קו באורך 12.5 ק"מ עם 6 תחנות עם מערך קרנוע דיזל(Desiro Classic) ב18 דקות. מינכן - קו באורך 29.5 ק"מ עם 10 תחנות ופועלים בו מערכי דיזל טילטינג מסדרה 628 ב41 דקות כמובן שרוב הפרבריות חשמליות ועם ציוד מתאים..רשמתי כבר שבתנאים שקיימים היום בארץ זה לא אפשרי.