נראה שכןהאם ישראל כץ ממשיך להיות שר התחבורה?
למרות שאני חייב לציין שהוא השתפר מאד בשנה האחרונה,לפחות בגזרה הכפר-סבאית. מתחיל ליישם לאט לאט רעיונות שנתתי פה בפורום כבר מלפני מיליון שנה (כמו קו 62)
אם כן אז הוא קיבל זבנגנראה שכן
להשתדרג לקו אחר=להשתדרג למשרד בכיר יותראם כן אז הוא קיבל זבנג
כי היתה לו ציפיה הלשתדרג לקו אחר, אני מקווה שזה לא יפגע לו במוטיבציה. כי בשנה ומשהו האחרונים אני מתחיל לחבב אותו בתפקיד.
הוא רצה להיות שר האוצר, אבל מרגע שהיה ברור שתיק האוצר יילךלהשתדרג לקו אחר=להשתדרג למשרד בכיר יותר
מרגע שדרעי ירד מתיק הפניםהוא רצה להיות שר האוצר, אבל מרגע שהיה ברור שתיק האוצר יילך
לכחלון, הוא העדיף להישאר במשרד התחבורה.
הוא לא קיבל מכה לא צפויה, בניגוד לבכירים אחרים בליכוד שעדיין לא יודעים מה יעלה בגורלם.
הוא דווקא אחד מהשניים היחידים בליכוד (יעלון השני) שקיבל "חסינות".
אתה מאוהב ?האם ישראל כץ ממשיך להיות שר התחבורה?
למרות שאני חייב לציין שהוא השתפר מאד בשנה האחרונה,לפחות בגזרה הכפר-סבאית. מתחיל ליישם לאט לאט רעיונות שנתתי פה בפורום כבר מלפני מיליון שנה (כמו קו 62)
כן אני והקו הזה זה סיפור אהבה! יש בעיה?אתה מאוהב ?
לא אתה והקו, אתה והשרכן אני והקו הזה זה סיפור אהבה! יש בעיה?
דווקא אתה שמגיע מהקהילה צריך להכיר במשפט "חיה ותן לחיות"
אולי שווה לו להמשיךהאם ישראל כץ ממשיך להיות שר התחבורה?
למרות שאני חייב לציין שהוא השתפר מאד בשנה האחרונה,לפחות בגזרה הכפר-סבאית. מתחיל ליישם לאט לאט רעיונות שנתתי פה בפורום כבר מלפני מיליון שנה (כמו קו 62)
התכוונת תחנת הרכבת באופקים. בנתיבות נפתחה לפני מספר חודשים.אולי שווה לו להמשיך
יש לו סיכוי להיות בטקס השקה של כביש 1 המשודרג. אם לא את כל הפרויקט, אז חלק ממנו. כך גם בכביש 31. אולי גם בהארכת כביש 6.
ברכבות אלה טקסים של קו אשקלון-באר שבע עם פתיחת תחנת נתיבות. סיכויים גם לרכבת העמק המחודשת, לקו כרמיאל, למסילת השרון. אולי גם קו A1 המהיר לירושלים.
בנוגע לקו 62 - לא כל כך בטוח, שהשר עצמו פתח את הקו הזה... אבל העיקר, שיש קו אוטובוס טוב לנוסעי הרכבת. די דומה לקו 9 , שהיה בכפר סבא בעבר.
זה לא רק 62אולי שווה לו להמשיך
יש לו סיכוי להיות בטקס השקה של כביש 1 המשודרג. אם לא את כל הפרויקט, אז חלק ממנו. כך גם בכביש 31. אולי גם בהארכת כביש 6.
ברכבות אלה טקסים של קו אשקלון-באר שבע עם פתיחת תחנת נתיבות. סיכויים גם לרכבת העמק המחודשת, לקו כרמיאל, למסילת השרון. אולי גם קו A1 המהיר לירושלים.
בנוגע לקו 62 - לא כל כך בטוח, שהשר עצמו פתח את הקו הזה... אבל העיקר, שיש קו אוטובוס טוב לנוסעי הרכבת. די דומה לקו 9 , שהיה בכפר סבא בעבר.
מקווה שהוא יירגע קצת עם הכבישים והמחלפיםהאם ישראל כץ ממשיך להיות שר התחבורה?
למרות שאני חייב לציין שהוא השתפר מאד בשנה האחרונה,לפחות בגזרה הכפר-סבאית. מתחיל ליישם לאט לאט רעיונות שנתתי פה בפורום כבר מלפני מיליון שנה (כמו קו 62)
לא צריך להרגע, צריך להאיץמקווה שהוא יירגע קצת עם הכבישים והמחלפים
אני הייתי אומר שהמהפכה התחילה ב96לא צריך להרגע, צריך להאיץ
גם עוד 10 שנים של כץ כשר התחבורה לא יסגרו את פער התשתיות העצום של ישראל. אבל יותר מכל שר שקדם לו (לפחות בימי חיי), הוא פועל לסגור אותו.
השלמת כביש 6 דרומה וצפונה, כולל "הזרוע המזרחית", הפיכת כביש 4 למהיר, השלמת כבישי הרוחב של כביש 6 (411, 461, 9, 551/541, 531, 65), הכפלת כביש הערבה, השלמת כביש 31, הכפלת כביש 38, השלמת כביש 1, השלמת כביש בגין, ביצוע כביש 16, השלמת עוקף עפולה, כל אלה פרוייקטים שאסור בשום אופן "להרגיע".
לאורך עשרות שנים ממשלות ישראל "נרגעו קצת הרבה" עם הכבישים והמחלפים. התוצאה: אלפי הרוגים בתאונות דרכים, הפסדים של טריליונים (לא מיליארדים, טריליונים) למשק הישראלי ועיכוב בפיתוח הכלכלי והחברתי (יצירת הפריפריה המלאכותית של ישראל) שלא ניתן למדוד בכלל את נזקיו.
טוב שהחל משנת 03' החלה מהפכה, הממשלה הפסיקה "להרגע", וכולנו מרוויחים.
היא התחילה כמה שנים קודםאני הייתי אומר שהמהפכה התחילה ב96
נושא התחבורה קודם ע"י ביבי כבר בקדנציה הראשונה שלו (ע"ע קו הרכבת לבאר שבע)
דבריי לא הובנו כהלכה.מקווה שהוא יירגע קצת עם הכבישים והמחלפים
אז בבקשה, תציע סדר עדיפויות שונהדבריי לא הובנו כהלכה.
אין לי בעיה עם כבישים ספציפיים,
הבעיה שלי היא בסדר העדיפויות,
לא ייתכן ש-66 אחוז מהתקציב לפיתוח תחבורה יילך לכבישים בינעירוניים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.