האם יש הבדלים בין לקיים יחסי-מין עם בחורה

דן ירדן

New member
האם יש הבדלים בין לקיים יחסי-מין עם בחורה

שמנה לבין לקיים יחסי-מין עם בחורה רזה ?
 
יש לזה משקל שונה.

אחת השאלות המוזרות שנתקלתי לאחרונה. יש הבדל בין קיום יחסי מין עם בחורה אחת לשניה בלי קשר לשמנה או רזה, אתה יודע, הן בנות אדם, כל אחת אחרת.
 

come on1

New member
האם

יש הבדל בין לקיים יחסי מין עם X או עםZ? באינטרקציה בין אנשים, יש הבדל בין אחד לשני, כי מדובר בבני אדם ובני אדם במהותם שונים. כך גם יש הבדלים בין קיום יחסי מין בין בחורה שמנה לרזה, גבוהה- נמוכה, בלונדנית- ברונטית וכד... בכלל כאן בפורום השאלה שלך הייתה צריכה להיות אחרת. משהו בסגנון: האם יש הבדל בין לקיים יחסי מין עם נשואה טריה או נשואה ותיקה... או- האם יש הבדל בין לקיים יחסי מין עם נשואה עם 2 ילדים או נשואה עם שלושה... אתה הבנת את זה ברוך?
 

bigtime1963

New member
כבר שמות חיבה? יחסינו לאן...

הצגת שאלה יפה וקיבלת תשובה מהמותן שלי: נשואות נהדר, רק לא לנו, בבקשה. לא התכוונתי לפגוע וזו אינה <בהכרח> תשובה אופיינית. זה פסדר לשלוח לך מסר אישי..? ;)
 
בארור

זה באופן שבו הוא מזיין את השכל והכי גרועים הם הטיפשים שחושבים שהם חכמים
 
מה אתה שואל אותו?

הוא חכם והוא גבר, מאיפה לו לדעת? אני חושבת שאצל גברים חכמים, מידת הפתיחות היא יותר גבוהה...פחות דעות קדומות, יותר תעוזה, יותר השקעה. לבחורות עם שכל יהיה קשה להיות עם גבר טיפש, אפילו אם הוא נראה מיליון דולר ויבטיח לה שהוא מזיין פגז. נראה לי שאני עכשיו קצת סותרת את עצמי..אבל הכוונה ברורה. אשה יכולה להיות טיפשה..כל עוד היא מוצצת טוב, הכל סבבה...לגברים פחות חשוב אם הקשר יהיה מחייב או לא..כלומר, כשהזין עומד...זה נכון בהרבה מקרים.
 

Gilgil1

New member
טוב, מעולם לא הייתי עם גבר חכם או טפש במיטה

אבל אם מדובר בבחורה, אז היא מבחינתי חובה שיהיה עם מי לדבר. דבילית שמוצצת טוב (כדיברי פינקי) היא turn off רציני מבחינתי. אבל כמו שפינקי אומרת- מה אני בכלל מבין, אני גבר (מבחינתה, גבר מבין הוא אוכסימורון בדגש על ה "מורון").
 

dedikilcool

New member
זה תלוי (לפעמים גם מתייבש ונופל)...

השאלה היא איך אתה מגדיר מין... אם אתה מגדיר מין כדבר פיזי לחלוטין... חיכוך של איברים על מנת להגיע לריאקציה במוח אשר תפריש אנדורפינים את השפעתם אתה מבקש.. אז אני מתאר לעצמי שקיימים הבדלים מבחינת נוחות הפעולה (הנובעים מההבדלים הפיזיים הגופניים). ואילו אם אתה מגדיר מין כחויה המשלבת גוף ונפש... ובכן... מכיוון שהנפש של כל אדם שונה מכאן שגם המין שונה במובנים שלא תמיד ניתן להגדירם במילים.
 
למעלה