האם יש מקום לשאלות של סבתאות טריות

  • פותח הנושא AIDA1
  • פורסם בתאריך

תלתלושה

New member
ברוכה המצטרפת!

אחרי העזרה המדהימה שקיבלתי מאמא שלי ברור לי שאין לזה שום קשר לכסף אלא רק לרצון לתת ולהעניק.אמא שלי היתה אצלי כל יום במשך 3 החודשים הראשונים.בלעדיה לא הייתי שורדת את התקופה הזאת בשפיות.לעומתה חמותי שגרה קרוב יותר אלי ולא עובדת היתה מגיעה מדי פעם ורמת העזרה היתה שונה לחלוטין.בשל כך אני יכולה לסמוך על אמא שלי עם הילדושה בעיניים עוצמות...דבר שאני לא מרגישה עם חמותי. שיהיה לך המון כח להתמיד ואני מאמינה בסופו של דבר שבתך תלמד ותדע להעריך זאת.
 

AIDA1

New member
תודה תלתלושה ../images/Emo141.gif

את ממש צדקת . אתמול הייתה הברית ובקשה את עזרתי . נסעתי אליה מהבוקר (קמתי ב-3 כדי שאוכל להגיע כמה שמוקדם יותר ). עזרתי מה שיכולתי ובהרבה שמחה . היה יום קשה - כי...את יודעת איך זה ,קטנצ'יק כזה וכבר צריך לסבול. חזרתי עייפה אבל מאושרת . בתי מאוד אוהבת אותי , ואני לא צריכה להגיד שגם אני . וחוץ מזה ,אני יודעת ואני רגוע שאם אני כבר לא אהיה , יש לה משפחה חדשה אוהבת ובטוחה. תלתלושה ,גם בעניין הכסף זה נכון. הרבה אושר !
 

משוש30

New member
קודם כל מזל טוב לסבתא! ../images/Emo65.gif

אמא שלי מאד מאד רצויה אצלי בבית. מתן ילד מאד נוח כך שאני בהחלט יכולה לגדל אותו בלי עזרה אבל הפינוקים הקטנים (גדולים) של אמא שלי כמו לסדר את הבית ולהכין ארוחה או לקחת אותו לטיול שאני אשן מאד עוזרים לי ואני מאד מעריכה אותם. אחרי השבוע הראשון שבו היא כמעט עברה לגור פה והתחילה לבוא בלי להודיע ניהלנו שיחה של קביעת גבולות ופרטיות ועכשיו היא מקפידה להתקשר לפני שהיא באה ואני מקפידה להזמין אותה...היא גם לוקחת חודש חופש בקרוב להיות עם מתני כשאני אחזור לעבודה. זה לא פשוט, קשה לי לסמוך על מישהו אחר אפילו על אמא שלי אבל זה מחסום שאני צריכה לעבור יחד איתה. חוץ מזה עכשיו כשאני כל כך אוהבת את מתני אני מבינה שגם אותי אמא שלי אהבה ככה וזה מאד מרגש, מה גם שהיא פשוט מטורפת על מתן. אולי אפילו יותר מדי... אני חושבת שזה חשוב שתדברו ותבינו מה חשוב לכן ותשרטטו את הגבולות, את המותר והאסור במערכת היחסים המורכבת הזאת, תגדירו מחדש את היחסים ביניכן מתוך כבוד אהבה ורצון לעזור אחת לשניה ויהיה לכן נפלא עם הפלא החדש שנכנס לחייכן. אני חושבת שזה גם יכול באמת לקרב אבל לפעמים גם להרחיק או לפגוע בגלל זה חשוב להבין מה הציפיות שלכן ואיך אתם מוצאות את מקומכן בפאזל. המון המון המון בהצלחה לשתיכן!
 

AIDA1

New member
תודה משוש30 ../images/Emo141.gif

אוי לא , בחיים לא אפתיע את אף אחד בנוכחותי מבלי להודיע ולקבל הסכמה. את התנהגת בחוכמה . באמת רק עכשיו (ולא פחות בכזרתכן),הבנתי שמשהו פה השתנה ושכבר לא יכול להיות מה שהיה ,מתכוונת ליחס הזה ,המורכב באמת . מה שאני מנסה וחושבת שהצלחתי , להעביר , שאני לא מתערבת , אבל אני פה בשבילה בכל רגע. רק בריאות גם לך ולמתן המלאך שלך !
 
ברוכה הבאה, סבתא טריה! ../images/Emo140.gif

מזל טוב להולדת הנכד! אצלנו זה ככה: הורי בעלי עוזרים בכסף, ואמא שלי עוזרת מאד עם מעין. זה לא שאני לא מעריכה את העזרה הכלכלית, אבל אני לא יודעת מה הייתי עושה בלי העזרה מאימי (כנראה שלא הייתי עושה
). בתך בת-מזל שיש לה אותך, שרוצה לעזור, שמתחשבת כל כך ברגשותיה ושאוהבת אותה כל כך!
 

AIDA1

New member
תודה מ ת י ל ד ה ../images/Emo141.gif../images/Emo24.gif

כן , אני מאוד אוהבת את בתי ותמיד שוכחת את המילים הפועות בי כשהיא עצבנית ( לא לדבר על זה שהיא עצמה מצטערת במקרים בודדים , כי ברובם היא ממש צודקת ). זה טוב מאוד לדבר ולהקשיב ולא להשיר דברים להשערה . זאת אהבה שאני לא יכולה להסביר . רק אני אומרת לך שהייתי מוכנה לעשות הההככווול בשבילה . מ ת י ל ד ה יקרה תהיי בטוחה שגם אימא שלך אוהבת אותך . הבעיה שלא לימדו אתנו להיות הורים ועושים הרבה טעויות אבל "קצר ואימון יחד מביאים את המנגינות להרמוניה מיוחדת". הרבה מזל ובריאות !!!
 

פיצהלה

New member
רק מילה טובה, או שתיים לא יותר מזה.

סבתא יקרה, עברתי על חלק מהדברים שענו לך וראיתי שכבר אמרו דברים רבים וחכמים והציעו לך את כל העצות שאפשר. אז אני רק רציתי לומר שנגעת לי ללב עם ההודעה הזו שלך. שזה מקסים ומרגש שבואו של תינוק לעולם משפיע בצורה רגשית כזו גם על הסבתא ולא רק על ההורים, גרמת לי פתאום לחשוב על אמא שלי ולהיות טיפה יותר רגישה אליה, להבין שגם לה יש משהו חדש, אושר חדש בחיים ובמקום לנער אותה מעלי ורק להתרגז או להתאכזב אני מנסה לשתף אותה קצת יותר ולהקשיב, ולהודעה שלך יש חלק בזה. פתאום הבנתי שאולי גם היא מתחבטת ברגשות האלה כמוך. אז אני מקווה שדיברת עם ביתך שיחה גלויה כבר, ואולי שהיא תבין כמה אכפת לך וכמה אהבה יש לך לתת דברים ילכו לכם יותר חלק. שיהיה לכולכם המון מזל טוב ורק אושר מהנסיך הקטן.
 

AIDA1

New member
פיצהלה יקרה , עשית לי את היום ../images/Emo23.gif

שוב העיניים התמלאו בדמעות מרוב התרגשות . אני מאוד ,מאוד מאושרת שהדיון עזר לך . מנצלת את ההזדמנות להגיד שוב , כמה לי עזרו התשובות הכנות והבוגרות והמבינות של האימהות הצעירות ושוב להודות לכולן . ותודה לך פיצהלה , קרן - אימא של שיר, עבור האיחולים שאותם ,בתוספת
,אני מאחלת גם לך
יום נעים נ.ב. כן , עכשיו הכל הסתדר .
 
למעלה