האם יש משהו שהיה גורם להיות מאושרים?

GM1988

Well-known member
האם יש משהו שהיה גורם להיות מאושרים?

נסו לא לרוץ לאוטומט המואר שאין דבר כזה אושר, וזו רק מחשבה וכל זה.. אלא תגידו את הדבר שהיה הכי עושה לכם את זה וגורם לאושר, אם יש כזה.
 

סינבד

New member
טוב, זה קשה להסביר במילים

כי המהות עצמה נמצאת מחוץ לממלכת המילים אבל כאן יש לנו אפשרות שימוש רק במילים שהן איזה שהוא "תרגום" של הדברים האמיתיים.
&nbsp
בכל אופן האושר טמון (לדעתי ולנסיוני) בהרמוניה. משום שהמהות שלנו היא הרמוניה, או ליתר דיוק הרמוניות על גבי הרמוניות מהרמה הקוואנטית ועד לרמת הגוף האנושי שבו אנחנו חיים.
&nbsp
הדרך להרמוניה היא דרך האהבה, שגם זו מילה שנשחקה יתר על המידה ואבדה לכן את המשמעות שלה. אהבה איננה קשורה לשום דבר חיצוני לנו. היא נובעת מתוכנו ומשרה בנו שלווה ואושר.
אפשר להגיע אליה דרך הרבה תרגול של מדיטאציה שמכוונת אליה.
 
חצי אוף-טופיק

לפני כמה עשרות שנים כתבתי איזשהו מאמר על האושר, אך לבסוף לא פרסמתיו בשום מקום. כתבתי אותו בתור אדם שמצא את אושרו ושרואה בכך עניין בסיסי, התחלתי, לחיים נורמליים.

כתבתי שם שמציאת האושר היא ההתחלה של דברים רבים, לא הסוף שלהם. שעד שאדם לא מוצא את אושרו, כל ענייניו כמו מוטים, פחות אמיתיים, מפני שמוטיבציה מרכזית שלו היא להפסיק את הסבל המוטרף שהוא חווה... ולפיכך הוא פחות כן וכו'. אלה לא המלים בהן השתמשתי שם, רק כמה כיוונים מעורפלים עכשיו מזכרוני.

אני זוכר שכתבתי שם בערך משהו כגון זה שאין איזושהי דרך כללית לאושר, אלא שכל אדם יכול פשוט למצוא את "הכפתור" הפנימי שלו, שמאפשר לו להיות מאושר. הוא לומד "ללחוץ" עליו, כביכול. זה היה רק דימוי או משל, לא שבאמת יש "כפתור" כזה. הכוונה היתה שכל אחד פשוט מוצא (או יכול למצוא) את הפיצ'ר הבסיסי הזה של עצמו.

עכשיו, זה לא כאילו שהעולם נחלק לשניים, אלא שמצאו ואלה שלא, אלא שכולנו מצאנו את זה כבר, במידה כלשהי, לפחות קלושה.

וכל אחד מאיתנו, רשאי למצוא את זה קצת יותר טוב, בתור התחלה. להיות קצת יותר מחובר לאושרו, בתור התחלה. למה לא? זה לא יכול להזיק...

עלה בי גם חשק להגיב און-טופיק; אולי בהמשך...
 
לא יודעת לאחרונה נהייתי די מאושרת

מכמה שיחות טלפון שעשיתי עם אנשים מסויימיםאין סעבה פשוט אושר
 
למעלה