האם לזוג עם פיגור קל יש זכות להורות

ARIEL GOLAN

New member
האם לזוג עם פיגור קל יש זכות להורות

לכאורה זו שאלה אתית כאשר באים לחתן זוג עם פיגור, האם יש למנוע מזוג כזה להביא ילדים לעולם מכיון שהוריהם הביולוגים לא יוכלו לגדלם, ואולי אף יתבישו בהם? מה דעתכם? יש להם זכות להורות או לא? שאלה זו בודאי קשורה לפורום זה אשמח אם תחוו את דעתכם בדחיפות. תודה.
 
אני חושש שחסרים המון פרטים

כתבת כאן שיש לך אח בן 24 שעתיד להתחתן רני מודה שההבנה שלי בנושא זעומה אבל מצד שני ברור לי שיש רמות שונות של פיגור אתה מן הסתם מכיר אותו ואולי גם מכיר את אשתו המיועדת (אם יש כזו) ולכן לך יהיה קל יותר להעריך עד כמה הילדים שלהם עתידים לזכות לטיפול חם ומסור לא ידוע לי האם יש מרכיב תורשתי בפיגור ומכאן לא ברור לי האם בהכרח ילדיהם עשויים להיות ילדים בעלי פיגור כזה או אחר ציינת כי הוריך השקיעו רבות באחיך משמע סביר להניח שירצו וישמחו להשקיע בנכדיהם לעתיד
 

ARIEL GOLAN

New member
תודה רבה

אין בעיה תורשתית במקרה ספציפי זה. אך שאלתי באופן עקרוני, האם יש זכות הורות אף במחיר של סבל לילדים?
 

נועה 35

New member
זו שאלה מוסרית ולכל אחד מוסר אחר

זו שאלת מוסר טהורה ולכל אדם יש מוסר אחר. לטעמי אין זכות להורות במחיר של סבל לילדים, אבל זוהי מסוג ההחלטה שכל אחד חייב לקחת לעצמו. אני לא חושבת שאנחנו יכולים להיות בתפקיד אלוהים ולהחליט עבור אחרים במקרה כזה. ואולי הילדים לא יסבלו? אולי יצאו ילדים נורמליים שישמחו על כך שהוריהם החליטו להביא אותם לעולם ובעתיד הם אף יוכלו לטפל בהורים שלהם? ואולי הילדים כן יצאו מפגרים אבל לא יסבלו מכך? (לא כל המפגרים סובלים ממצבם).
 

שווערצה

New member
על הורות אצל אנשים עם פיגור

אני מצרפת ארבעה קישורים מעניינים לעבודות גמר שנעשו בתחום, המתייחסות להיבטים השונים של העניין. ומכיוון שיש מקום רק לשלושה קישורים, אז הנה גם קישור 4
 
תלוי../images/Emo77.gif

כאחת שעובדת עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים עליי לציין שפיגור קל מתפקדים ויכולים להיות הורים מעולים אבל כל נושא ההורות צריך להיבדק לגופו של עיניין. מה רמת התיפקוד וכו' האם יש לזוג עזרה, תמיכה. חסרים פרטים ולכן לא ניתן להחליט בצורה אבסולוטית.
 
למעלה