האם ליידי גאגא זוממת להשתלט על העולם?
|

האם ליידי גאגא זוממת להשתלט על העולם?
|

על פי הכתבה הזו מוואלה, היא כן.

[URL]http://e.walla.co.il/?w=//1655918[/URL]

הקליפ ל"טלפון" הוא עוד חוליה בשרשרת שמעידה כי ליידי גאגא חברה בכת שזוממת להשתלט על העולם. כך לפחות משוכנעים כמה בלוגרים מטורללים ברחבי העולם.

ליידי גאגא שחברה באחוות הבונים החופשיים, לדבריהם, היא שליחה מסוכנת של האילומינטי, ארגון סתרים רב עוצמה שזומם להשתלט על האנושות, ולפי תיאוריית הקונספירציה המורכבת- גם סוגדת לשטן.

התיאוריה היא שהקליפ המוזר של "טלפון" מכיל מעבר לאסתטיקה יוצאת הדופן שלו רבדים עמוקים יותר, שלא לומר אפלים יותר. הבלוגר citizen vigilante העוסק בתיאוריות קונספירציה בתרבות הפופולארית, ואובססיבי במיוחד לתופעת הגאגא, טוען שהקליפ "Telephone", בדומה לקליפים אחרים של הגאגא, עמוס בסמלים ומסרים של האילומינטי ועוסק למעשה באופן שבו אותן אחוות מסדר מסתוריות שולטות בעולם, בין השאר בעזרתן של ליידי גאגא, ביונסה וריהאנה. אגב, שלוש האחרונות מוזכרות כחברות ב'בונים החופשיים' למרות שעל פי הידוע הכת סגורה בפני נשים. הדוגמה הבולטת ביותר לכוונותיה הנסתרות של ליידי גאגא היא אחת המחוות המפורסמות שלה - הסתרת עין אחת. ברבים מהתצלומים ומהקליפים שלה נוהגת ליידי גאגא להסתיר את אחת מעיניה. לטענת citizen vigilante, לא מדובר בהצהרה אופנתית אלא ברמז ל"עין שרואה הכול", אחד הסמלים היותר מפורסמים של אחוות האילומינטי והבונים החופשיים. הסמל, המופיע מאחורי המטבע של דולר אמריקאי, סיפק לא מעט תיאוריות קונספירציה שגרסו כי רבים מנשיאי ארצות הברית, כולל ברק אובמה, היו חברים בבונים החופשיים.

אתר האינטרנט People Magazine Daily עסק אף הוא בנושא וניתח פריים אחר פריים את שיתוף הפעולה הראשון שהתקיים בין ליידי גאגא לביונסה בקליפ "Telephone". על פי הניתוח, סמלים מהבונים החופשיים ומחוות המעידות על סגידה לשטן משובצים לכל אורך הקליפ, החל מהביקיני של ביונסה המעוטר בסמלים של הבונים החופשיים ועד תנועות אצבע שמבצעות השתיים ושמשמעותן היא 666 - המספר של השטן. ביונסה, להזכירכם, היא אשתו של ג'יי זי, שמוזכר כשותף לקונספירציה. אם תריצו לאחור את שירו "לוציפר" תשמעו את המילים "666 לרצוח את ישו".

התפאורה להופעתה של גאגא בטקס פרסי ה-MTV 2008 הכילה לא מעט מוטיבים הקשורים לבונים החופשיים, והציגה רמזים נסתרים לטקסים שמבצעים הבונים החופשיים בלשכות המפורסמות שלהם, בין היתר ביצועים חיים לסיפורים אלגוריים של העלאת קורבנות ועוד. בכלל, הטקס כולו היה שזור במוטיבים של הבונים החופשיים.

מה אתם אומרים..? האם ליידי גאגא היא עוד זמרת שמחפשת פרובוקציות או אולי בכלל הרבה מעבר לזה?
 

atlas13

New member
בחיי, תודה לתפוז על הפורום הזה :)

כל קונספירציה יותר מצחיקה מהקודמת לה..
 
לקחת את אחד השירים הכי הזויים שלה

וזה לא אומר כלום לדעתי...
לא שאני חושבת שליידי גאגא זוממת להשתלט על העולם, אבל חוץ מזה שהשיר הזה מגוחך ברמות אחרות, הוא גם לא מוכיח שום דבר אחרת.
 

atlas13

New member
אם את מכירה קצת את סביבתך..

תראי שהשיר הזה ממש לא הזוי.. אלא אם כן..
 


חצי שיר היא שרה על מישהו שהוא כ״כ מגעיל שהוא חזיר בגוף של בן אדם...
מה לא הזוי בשיר הזה?
 

atlantis13

New member
ויותר מכך - השתלטות חזירית על הכל

כל מה שאנחנו צריכים - ולתרוך אותו עד להכחדתו - ככה זה עם אוכל, דלקת עבודות, חברים, וכ"ו...פשוט אנוכיות חזירית.
 

atlantis13

New member
אני לא חושב שהזמרות האלו באמת עומדות..

תחת האירגון הזה. אני כן חושד שהן תחת השפעות של האירגון - זה כן.

תראה את המצב שם בחוץ - משהו בהחלט משפיע עלינו - ובשנים האחרונות זה מראה את אותותיו הגלובליות.
 

atlantis13

New member
לדוגמא : עיתוני רכילות המראים כמה זמר/שחקן ..

מרוויח לשנה - עד כמה הוא "משפיע - ויש גם רשימה של שמות + דוגמן השנה /איש השנה / הגבר/אישה הסקסיים של השנה - ועוד - הכל כדי לגרום להם לאבד פרופרציות.. לרוב, הרבה שחקנים אמרו כי הם אינם בכלל עוסקים או קוראים כתבות כאלו - בדיוק מן הסיבה לקבל את "חטא הגאווה" ולשכוח את מהותן הצנועה - לתרום את מה שהם אוהביםן לעשות - לעולם - וללמוד - דרך תחביבם - את החיים.
 
למעלה