האם לopen office יש גם תחליף לOUTLOOK?

niska

New member
לא אבל יש תחליפי קוד פתוח אחרים

המוביל שביניהם mozilla thunderbird תחליף מצויין
 

VMC

New member
ציפור הרעם היא לא תחליף לאאוטלוק

Evolution למשל הוא תחליף ראוי.
 

R e d H a t

New member
מה אתה מקשקש?!

אבולושן זה גרוע! Thunderbird זה התחליף הכי טוב שמצאתי עד עכשיו.
 

VMC

New member
אני לא מקשקש

השתמשתי זמן רב בשתיהן. הגרסאות האחרונות של אבולושן ממש שימושיות ונוחות. לציפורעם אין לוח שנה, אלא אם אתה מתקין תוסף והיא לא יודעת לנהל רשימות. ציפורעם זו תוכנת דואר בלבד. כמו אאוטלוק אקספרס, לכן אתה יכול להשוות אותה לאאוטלוק אקספרס. לא טענתי שהציפור לא טובה, היא פשוט לא תחליף לתוכנה הספציפית הזו.
 

Petrus

New member
ציפורעם היא תחליף ל-Outlook Express

ניתן להגיע לתוצאות דומות ל-Outlook המלא על ידי התקנה של התוסף Lightning, שמוסיף לו"ז לציפור. למרות זאת, הצירוף עדיין לא מהווה תחליף מספק ל-Outlook המלא.
 

white star

New member
../images/Emo54.gif ומה עם PEGASUS?

לגבי Thunderbird, היא די הבת החורגת של מוזילה לעומת פיירפוקס - מתי לאחרונה היו בה שינויים בכלל?
 

H N 1

New member
תחליפים לאוטלוק

לצערי, אין לאוטלוק תחליף. יש תחליפים מצויינים בתחום הדואר האלקטרוני (ציפור הרעם מוביל, אבל יש עוד כמה טובים) יש תחליפים (חלשים) בתחום היומן. אין תחליפים שיודעים לעבוד עם ספריות ציבוריות, עם משימות קבוצתיות ועוד כמה דברים שאוטלוק יודע לעשות (אני רק אציין שאת רוב הניהול היומיומי של שרת דואר אלקטרוני Exchange ניתן לעשות מתוך אוטלוק). גם העברית מהווה בעיה אצל החלופיים. לדעתי גם אף אחד לא מנסה יותר להרים מתחרה. אפילו המתחרה העיקרי של מיקרוסופט בתחום הדואר האלקטרוני הארגוני, יבמ, לא מנסה להתחרות בה בתחום הקליינט. יבמ פשוט פיתחו קישור לעבוד עם אוטלוק מול דומינו. העתיד הוא אפליקציות ווביות דוגמת ג'ימייל או זוהו. שם היכולות עולות מיום ליום וכבר עכשיו ניתן להשתמש בהם כיישום ראוי לעבודה קבוצתית (שזה מה שאוטלוק עושה בעצם). ======================== לייעוץ טכנולוגי איכותי - הכנסו לאתר
 
למעלה