האם מותר להתאהב במישהי מהעבודה?

האם מותר להתאהב במישהי מהעבודה?

שלום רב, אני עובד במקום עבודה זמן מה ולפני כחודשיים בחורה חדשה הגיעה לעבודה. ופה התחילה הבעיה, כל הזמן שאני רואה אותה אני מתחיל להתבלבל, להסמיק ולהרגיש את הלב דופק בקצב מטורף ממש אני מרגיש שהאהבה כמו בכיתה בתיכון מתחילה לחזור. אני בקשר מעולה עם האנשים מהעבודה ועם הבנות בפרט (קשרי ידידות כמובן) אבל עם הבחורה החדשה, אני מרגשי אחר. היחס שלי מן הסתם הוא שונה אליה ותמיד יוצא לי שאני "עוזר לה".. ומשתדל להחמיא על דברים מסויימים בה ומשתדל להיות בקרבתה. אבל אין לאף אחד מושג מה אני מרגיש כלפיה, שבאמת אני מרגיש שזאת בחורה שהרבה זמן לא יצא לי להכיר ואני יחוש החמצה אדירה אם לא אהייה בקשר איתה. אני לא יודע אם אני רוצה ידידות, או חברות אבל אני מאוד רוצה בקרבתה. לשמחתי הצלחנו למצוא מספר דברים משותפים בשיחות יום יומיות ובהפסקות יוצא לי "לקשקש" איתה על קפה.. אני מת מפחד שמישהו ידע את תחושותיי כלפיה, או הרגשתי. הפאדיחה או העלבון שיקרה במידה והדבר יתגלה זה משהו שיקשה עליי בהתמודדות בעבודה ביום יום. אבל מנגד אני לא עומד בזה ולא מסיר את מבטי על הבחורה כמעט לכל היום. אני באמת חסר עצות, וכבר זמן רב כל הצרות שלי נשכחו ורצוני בלבד הוא איחולים לעצמי ליציאה עם הבחורה לדייט.. אם מישהו יוכל לתת לי עצה בנידון, אשמח לשמוע.
 
ברור שמותר.

כל עוד הכל כשר (אין לה מישהו) אז מה הבעיה? עבודה הוא המקום בו אנו נמצאים חלק נכבד מהיום - כך שסביר ששם נמצא מישהו שמוצא חן בעינינו ובעל תחומי עניין זהים לשלנו. הגיוני, טבעי ובסדר גמור. השאלה היא כמובן מה מדיניות מקום העבודה בנושא - או - האם במקרה שזה לא יעבוד תדעו להתמודד עם הידיעה שתאלצו להתראות יום יום. שיהיה בהצלחה בכל מקרה ושנה טובה.
 

נימרודל

New member
מה זאת אומרת "מותר"?

מישהו יכול להגיד לך במי להתאהב ובמי לא? מישהו יכול לשלוט ברגשות שלך חוץ ממך? (וגם זה בערבון מוגבל) אני חושבת שזה לגיטימי לחלוטין שתפגוש בחורה שמוצאת חן בעיניך במקום העבודה, וכל עוד אתה לא אחראי עליה באיזושהי צורה בעבודה ולא באיזשהו דרג מעליה- אני לא רואה שום מניעה לכך שתנסה לחזר אחריה כמו אחרי כל אחת אחרת. מה שכן, אם בסופו של דבר באמת תהיו בקשר- יהיה עליכם לבצע הפרדה מאד ברורה בין הזמן שאתם ביחד בעבודה ובין הזמן החופשי שלכם. כמובן שההתנהגות שלכם תצטרך להיות יותר מרוסנת בסביבת העבודה. אבל באמת, לפני שתגיעו לזה... פשוט תזמין אותה לכוס קפה- ולא בשעות העבודה.
 

אטיוד5

Active member
מותר, במיוחד אם היא לא כפיפה שלך

מותר גם אם היא כפיפה שלך, אלא שאז צריך להזהר מאוד, שלא יצא שאם היא לא נענית לך או אם יש יחסים והם עולים על שרטון אז היא יוצאת נפסדת באיזו שהיא צורה. אצלנו בעבודה יש זוג אחד שהכירו בעבודה והתחתנו. ענין משמח.
 
למעלה