האם מישהו יודע לגבי מכשיר שמיעה

wildcat6

New member
האם מישהו יודע לגבי מכשיר שמיעה

הומלץ לנו ע"י הקלינאית שיקום שמיעתי, בגלל שהאוזן מפרישה לא ניתן להשתמש במכשיר רגיל. על הפרק מכשיר כמו קשת לשער כשהמכשיר יושב מאחורי האוזן. כנראה שהכל יעשה ע"י שטיינר בחיפה. הייתי מעונינת בפרטים על המכשיר אולי יש ברשת, כמה עולה כזה מכשיר, כמה השתתפות יש בקניית המכשיר?
 

ani Hayehida

New member
ידיד שלי משתמש בקשת כזו כבר המון

שנים. זה כולל גם "קופסה" שתלויה לו על החזה. אני מוכנה לשאול אותו לפרטים טכניים אם את מעוניינת. לגבי השתתפןת: תלוי באיזו קופת חולים את מבוטחת. בקופ"ח כללית יש השתתפות מזערית של כ-600 ש"ח על כל המערכת, שזו - כמובן - בדיחה. ב"מכבי" יש השתתפות גדולה בהרבה (כדאי לעבור ל"מכבי" לצורך כך). איני יודעת לגבי קופות אחרות, אבל את יכולה לברר בפנייה למוקד המידע של הקופה שלך. כמו כן, ניתן לקבל החזר על הרכישה אם מי שרוכש את המכשיר הוא בוגר מעל גיל 18, בעל ירידה חמורה בשמיעה מלידה או מילדות וזכאי לסל תקשורת. זהו תהליך שכדאי לעשות אלרי השלמת השיקום השמיעתי. פרטים נוספים תוכלי לקבל בהמשך בפורום זה. בהצלחה!
 

ani Hayehida

New member
נ.ב.

את מחירי המערכת (קשת + קופסה) ישמחו לומר לך ישירות ב"שטיינר" אם תפני אליהם בטלפון או בפקס גם בלי לקנות.
 

wildcat6

New member
רק רציתי לדעת יותר פרטים

עברנו את כל תהליכי הבדיקה כולל מצב של עצמות השמע. יום שני יש לנו תור בשטיינר כדי להתאים מכשיר. רציתי לדעת יותר על המכשיר (מכשיר בצורת קשת שהמכשיר מאחורי האוזן) באתר של שטיינר לא כתוב כלום על המכשיר מהסוג הזה. רציתי לדעת מה המחיר שלו, ולגלות מה ההשתתפות של הקופת חולים. (קראתי שקופת החולים מחזירה רק ממכון הדים רציתי לוודא לפני שאני מגיעה לשטיינר) תודה מראש
 

ani Hayehida

New member
תנסי להיכנס לאתר של oticon

או של widex - ידידי אמר שיש לו מכשירים משתי החברות הללו. את אוטיקון משווקת בארץ חברת "מדטון" ואת "וידקס" אפשר למצוא אצל כמה סוכנים כמו "מכון אריה" רמת גן ובראשון לציון. אולי יש עוד, אבל לא ידוע לי. בדפי זהב תוכלי למצוא איזה סוכן משווק איזה מכשיר. ידידי לא רכש מכשיר חדש מזמן, כך שאין לו מה לחדש לך בתחום החזרים מקופ"ח. אני חוזרת שוב: את הפרטים לגבי החזרים את צריכה לברר עם הקו]ה, אבל אל תצפי ליותר מדיי.
 

ola3

New member
מדוע רק במכון הדים?

אנו הגשנו לפני שנתיים או קצת יותר קבלות ממכון "שקד" באיזור ב"ש וקבלנו החזר של 600 ש"ח. לא ידוע לי שיש שינוי. אגב,ההשתתפות עד ל-600 ש"ח בשנה, לכל מכשיר -: מכשיר שמיעה, אוזניות מיוחדות לטלויזיה, טלפון מיוחד לכבדי שמיעה...ואולי עוד.
 

ani Hayehida

New member
קישור לנושא מכשירים עם הולכת עצם

בהמשך לפנייתך, להלן אתר שמצאתי בנושא הולכת עצם: http://www.huddsonline.co.uk/health_family_hearing_bone_conducting_hearing_aids.htm
 

wildcat6

New member
הינו אתמול בשטיינר ומעדכנת

המכשיר הזה שנראה כמו קשת של אוזניות עם מכשיר שיושב מאחורי האוזן עולה בסביבות 3000 ש"ח אפשר גם בתשלומים (בשטיינר) קופת חולים כללית משתתפת ב 75% מעלות המכשיר תודה
 

ani Hayehida

New member
יופי! עכשיו את יכולה ללמוד על הנושא

מחיפוש אתרים על bone conduction ואם את רוצה להשוות מכשירים אז להתקשר לסוכנות "מדטון" בת"א (רח' מנדלי 9) ולשאול על מכשיר כזה תוצרת חברת "אוטיקון", שידידי טוען שהוא יותר אמין מ"וידקס". איני יודעת איזו חברה הוצעה לך - כנראה "וידקס" (כי זה מה ש"שטיינר" משווקים), אבל לפי מה ששמעתי, גם "וידקס" היא חברה אמינה. האם ההחזר של 75% מקופ"ח מיוחד לילדים? למבוגרים אין החזר כזה, כך שאני מתפלאת. מכל מקום, המון הצלחה והסתגלות קלה של בתך למכשיר, מקווה שהיא תפיק ממנו תועלת מירבית. נ.ב. הרבה תלוי ביחס שלך לנושא - קחי את זה בקלות וגם היא תלמד להתייחס לנושא בקלות.
 
למעלה