האם מפלגת ישראל ביתנו היא אנטי דתית?

saritamedi

New member
האם מפלגת ישראל ביתנו היא אנטי דתית?

אני דתיה ורוצה להצביע ליברמן. מה דעתו בנושאים של נישואים אזרחים,פתיחת חנויות חזיר וכ"ו???????
 
היי

למה נראה לך שהוא רוצה לפתוח חנויות חזיר? בגלל שהוא רוסי? בגלל שהרב עובדיה יוסף החמור הזה אמר ככה? הוא לא רוצה לעשות נגד הדת שום דבר, נהפול הוא, רק ליברמן יבטיח את צביונה היהודי של ישראל, הוא עושה משהו לפחות! הוא זה שדוגל על עקרונות הציונות, עלייהף התיישבות והגנה על המולדת! לא כמו הרב עובדיה יוסף ואלי ישי שחופרים על התורה כל היום אבל מה? לא עושים כלום כנגד האיום הערבי שיש לנו במדינה! אם את לא רוצה שהערבים יהיו פה הרוב בעוד 10-20 שנה... תצביעי ליברמן! תעשי לעצמך טובה! רק ליברמן!
 

asc124

New member
שטויות במיץ

ליברמן הוא אכן אנטי דתי וזה דבר ידוע -הוא תומך בנישואים אזרחיים ובגיור רפורמי. אני לא חושב שאני אפילו צריך להביא קישורים להוכיח את דברי. אני לא אומר להצביע לש"ס - אני לא מסכים לא איתם ולא אם דרכם. אני אישית מצביע איחוד לאומי - אלה באמת ישמרו על ישראל יהודית, אבל גם אם אתה מצביע ליכוד זה בסדר. ליברמן לעומת זאת מדבר הרבה מאוד ומנסה להתחנף לימין - אבל כבר ראינו שכשמציעים לו מספיק הוא מוכן לשבת עם קדימה.
 
הוא לא אנטי דתי, הוא נגד כפיה דתית

ולא בטוח שגיור רפורמי הוא דבר רע, אם האורתודוקסי נעשה לעתים בשקר תוך בליעת צפרדע של בכדי להשיג חותמת "יהודי". יכולה להרחיב על כך רבות, מנסיון אישי. נישואיים אזרחיים הוא סוגיה מדינית. הרי חיים בחטא (מגורים משותפים) אינם תוצאה של פחד מפני דת, אלא הרבה פעמים מפני בירוקרטיה של מוסדות דת. זוגות (יהודיים) בוחרים לבוא בברית הנישואין ברומא או פראג לנופי כנסיות, האין זה אבסורד?
 
כן?

את צריכה להתבייש על זה שאם על רבנים אומרים משהו את מרימה קול ומתי שאומרים הערות גזעניות כלפי העדה הרוסית בישראל פתאום אף אחד לא אומר כלום... מבחינתי הרב עובדיה יוסף הוא פטפטן חסר תכלית... איך הוא יכול לקרא לעצמו רב אם הוא מציג את הרוסים כאוכלי חזיר וגויים... הם יהודים בדיוק כמוהו, לא פחות ולא יותר! זה שיש קבוצה מסויימת שהם גויים אז זה לא קשור לכל הרוסים שפה! להזכירך... מי שהקים את המדינה הזאת היה בתאכלס רוסי... רוצה רשימה? זאב ז'בוטינסקי, מנחם בגין, יוסף טרומפלדור, יצחק שדה, משה שרת, דוד בן גוריון... אז שעובדיה יוסף יסגור את הפה המסריח שלו... בלי כל החלוצים המיתולוגיים של המדינה ובלי כל אנשי ההיסטוריה שמתו בשביל המדינה הזאת... עובדיה יוסף לא היה פה בלעדיהם, אף אחד לא היה פה בלעדיהם... איזה טמבל! לעומת כל תומכי ש"ס רוסים עושים צבא ומשרתים את המדינה אז שלא יבלבל לי את הביצים וזהו... הוא לא רק חמור... הוא חמור חמורתיים!
 
למעלה