האם משהו צילם את עץ חג המולד שמוצב בשדרות בן

דוטקצי

New member
האם משהו צילם את עץ חג המולד שמוצב בשדרות בן

עכשיו, תודה לאל, תודה לכבאים, תודה לכל מי שכיבה את האש, האם משהו צילם את עץ חג המולד שמוצב בשדרות בן גוריון? במושבה הגרמנית? הגעהו לחיפה לראות את השרפות ואת אסון הכרמל- צובט בלב,אסון , אסון ושוב אסון,!!!!!! מדוכאים ממש הלכנו להתנחם במושבה הגרמנית,רצינו לשבת במסעדה, טיילנו בשדרות בן גוריון כשלפתע נראה מולינו פסל יפיפה של עץ אשוח עשוי מבקבוקים, גבוה מרשים, כבר באותו הרגע הצטערנו שאנחנו בלי מצלמה, אבל ראינו חיפאים נמרצים שמצלמים ומצלמים, אנא אם משהו צילם שיעלה לאתר תמונה של עץ חג המולד,שאראה לחברי התל אביבים -מהי אומנות, מכל צד רואים את העץ ,מרחוב המגינים,ממזרח וממערב, משדרות בן גוריון מלמעלע ומלמטה, אנחנו ראינו אותו ביום והוא ממש מגניב, בלילה הוא בטח מואר ומרהיב עוד יותר, עץ האשוח הגדול והמרשים שראינו, עשוי כולו מבקבוקים ממוחזרים ,מזה התרשמנו= מהמראה ומהמחשבה על חשיבות המחזור בנושאי איכות הסביבה , בבקשה אם צלמתם, תעלו לאתר, כי לא נגיע שוב מתל אביב לחיפה,,,או אולי דווקא כן , אבל לבינתיים , מי מכם צילם?
 

veca

New member
הנה יש תמונה באינטרנט

תודה!!! אני ומשפחתי נלך לראות זה באמת מרהיב.
 
עץ חג המולד מבקבוקים בחיפה מרהיב ביופיו

אנחנו צילמנו בבוקר הקמת העץ -כשהם הקימו את העץ, אני מאמינה שבגמר האסון , ידליקו אותו בלילות כי ראיתי חיבורים לחשמל, באמת מקסים!!!! אלך לראותו היום, הוא בטח מושלם ונראה אחרת, איזה רעיון גאוני, עץ אשוחח מבקבוקים, כל הכבוד ליוצרים!!!! ממש אומנות" ישר כוח.
 
אנחנו צילמנו באותו הבוקר כשהקימו אתהעץ אש

אנחנו צילמנו בבוקר הקמת העץ -כשהם הקימו את העץ, אני מאמינה שבגמר האסון , ידליקו אותו בלילות כי ראיתי חיבורים לחשמל, באמת מקסים!!!! אלך לראותו היום, הוא בטח מושלם ונראה אחרת, איזה רעיון גאוני, עץ אשוח מבקבוקים, כל הכבוד ליוצרים!!!! ממש אומנות- עם חשיבה על מיחזור ושמירה על איכות הסביבה, כמה סמליות יש בזה בימים אלו,,,,ישר כוח
 

דוטקצי

New member
עץ חג המולד עשוי מבקבוקים בחיפה

www.youtube.com/watch?v=D1wAkM1sxVQ&feature=channel השתוקקתי להראות לחברי התל אביבים -את עץ חג המולד עשוי מבקבוקים שראיתי בחיפה,במושבה הגרמנית, חיפוש בYouTubeהעלה את הסרטו הבא תוצאות חיפושYouTube - חיפה חיפה - עץ ירוק מפלסטיק במושבה הגרמנית לפני 4 שעות‏ - העץ מורכב מ-5480 בקבוקים ממוחזרים שנרתמו מעיריית חיפה. ... בעזרת חישוקי פלסטיק ממוחזרים אליהם חוברו הפקקים ומהם יוצאים הבקבוקים. שיהיה חג מולד שמח וממוחזר. ... http://www.youtube.com/watch?v=D1wAkM1sxVQ&feature=channel האם משהו צילם את העץ בלילה כשהוא מואר?
 
עץ חג המולד בחיפה בלילה=

עץ חג המולד בחיפה בלילה= כל כך התלהבנו ממנו ביום שהלכנו לצלם גם בלילה.
 
למעלה