האם עלינו לכבוש את יפו מחדש?

את טועה גברתי.


אני יליד הארץ. ההורים שלי ז"ל עלו ממרוקו והממשל המפא"יניקי הביא אותם לכאן בתור "בשר תותחים" וגם כדי לחטוף מהם את הילדים כדי למכור יותר מאוחר לעשירי ארה"ב. בנוסף לעבות בעזרתם מושבים רחוקים בנגב, כמובן לא לפני שרססו אותם ב-די די טי.
רק שהם (המפא'יניקים) לא לקחו בחשבון שאנחנו עם חם שאוהב לעשות ילדים. לא כמוכם אימפוטנטים שמחזיקים בבית ילד וחצי וכלב.
וכך תוך שש עשורים הצלחנו להוריד אתכם מהשילטון בבחירות חופשיות ודמוקרטיות ובאופן חוקי.
 
תמוה בעיני אחד או אחת

שכתב/ה באחד הפוסטים שהפורום לא משהו עדיין כאן כותב/ת..כאילו אין מספיק פורומים מעניינים לכתוב?למה לא ללכת למחוזות אחרים מאתגרים יותר מאשר הפורום האומלל הזה?
 
לדעתי זאת טעות איומה להזדהות ככה עם הערבים.

ולא משנה כמה הנושא "יקר ללבם" של החרדים. זה רק מראה שהיהדות החרדית האורתודוכסית גם בישראל עושה פה ושם טעויות. אם אתה שואל אותי? יש באקט הזה גם סוג של "ליקוק תחת" לערבים.
 
יש בדבריך התנשאות וכלום לא יותר מזה.

מי שמך לשפוט את היהודים החרדים? במה אתה יותר טוב מהם? בזה שאתה אוכל חזיר? הם לפחות ראויים להיקרא יהודים. כי הם חוגגים את החגים היהודיים את המנהגים היהודים. זה שאתה מנפנף מנגל וסובא בירה ביום העצמאות, זה עדיין לא עושה אותה יהודי, אתה יודע. אתם איבדתם את זה מזמן. https://www.youtube.com/watch?v=N_5rVMDUI18 אז במקום להודות לשבח ולפאר... אתה מתנשא עליהם.
 
אתה לא יכול להכליל ציבור שלם רק בגלל שאיזה תימני קטן

רצח את רבין. וזה שרצח את ארלוזורוב גם הוא היה חרדי? לך תדע, אולי גם רוצחו של אברהם לינקולן היה חרדי. 3700 שנה העם היהודי שמר על זהותו הלאומית שרד את גירוש ספרד, גירוש בבל, שרד את השואה ואחרי זה את הפורגרומים וכל זאת בזכות הצביון הדתי הלאומי . חגי ישראל כהילכתם. תפילות בבתי כנסת. ברית מילה לילדים. בר מצווה. חתונה יהודית כשרה. מזוזה כשרה על כל דלת. אוכל כשר. זאת היהדות במיטבה. להדליק זיקוקים בערב יום העצמאות זה לא מה שעשה אותנו העם היהודי.
 
אתה סתם מקצין.

אתה בטוח שהחרדים אינם עובדים? יש סטיגמה שאומרת שהחרדים אינם עובדים כשבפועל מעל 50 אחוז מהם עובדים ו99.9 אחוז מהנשים החרדיות עובדות. אז הטענה המגוכחת שלך שהם לא עובדים כבר אינה רלוונטית. זה שחלקם הגדול אינו מתגייס לצה"ל זה בסדר גמור כי הצבא שלנו הוא צבא ה'. תמיד עמוד האש הלך לפני המחנה.
ראית מה קרה לנו ביום כיפור. המצרים והסורים כמעט פתחו לנו את התחת. כי חשבנו שאנחנו סוג של גיבורי על אחרי מלחמת ששת הימים.
לדעתי יש אלוקים בשמים והוא הצבא הכי חזק בעולם. "להפלות לרעה נשים"? זאת דרכם וזאת אמונתם, אתה תגיד להם כיצד לחיות? יותר טוב נשים זנותיות שמתזדיינות בעמידה בשירותים של מועדוני הריקודים? ועם מי? עם כל מיני מזדמנים. מזדיינים/מזדמנים. זה היינו הך, ההבדל הוא בקוצו של יוד.
ורצח רבין נעשה בידי חרדים? נעשה בידי חולה נפש גמד תימני, שרצה להרשים את מרגלית הרשפי מהאליטה האשכנזית שסירבה לחיזוריו.
אם היא הייתה "נותנת לו", רבין מין הסתם עד היום היה ראש ממשלה.
 
אני לא יודע מהיכן אתה ממציא את הנתונים המופלצים האלה

אני בתוך עמי חי. יש לי ברוך ה' שלושה אחים ועוד שתי אחיות וכולם חרדים שעובדים במשרות מלאות. אחות אחת אמנם בלנית במקווה אבל עובדת במשרה מלאה אחות שניה עובדת בבנק דיסקונט בתל אביב. כנ"ל האחים החרדים, כולם עובדים. אני מכיר את השכנים שלהם בבני ברק שגם שם כולם אנשים עובדים אגב האחים והאחיות שלי כולם שירתו בצה"ל בתפקידים הלוואי עליך.
אבל אתה תביא כל מיני נתונים מופלצים מהישבן של השד יודע מי ותנופף בהם כאילו מצאת את הפרס הראשון בלוטו.
מוטק, אני מכיר את האנשים מקרוב אתה חי בתוך בועה של נתונים.
 
41 אחוזים שעובדים על פי הדוח שהבאת, מדובר על נתון משנת 2009

בינתיים שיעור העוסקים בקרב החרדים רק עולה. ב2018 זה כבר היה 47,8 אחוזים ואנחנו כעת בשנת 2020 אז בטח עוד ועוד חרדים הצטרפו למעגל המועסקים. אבל היי, אני כבר רגיל לראות חצאי אמיתות ש"מככבות" כאן חדשות לבקרים.
 

legender

New member
אבל סבי היקר. אתה לא שם לב שABC הוא גבר?

הוא אמר בפירוש "עכשו אני מסכים איתך בהחלט". אם היה אשה היה אומר "מסכימה".
 

Ron W

New member
טעות איומה שאינך ישראלי.. יהודי אינו ישראלי - ערבי ישראלי כן

ישראלי לפי מגילת העצמאות אינו גזען לאומי או מכל סוג אחר כל ילידי ת״א או יפו הם ישראלים זה מה שמחבר את רוב אזרחי המדינה למולדת. ללא ערבים ישראל לא תהיה ישראל שלנו היום תתחיל לראות טעות בהזדהות עם ערבים מחר עם הדרוזים או צ׳רקסים ואח״כ עם אתיופים חילונים שמאלנים חרדים כולם מחכים לך בתור - כאילו? הרי מיהו יהודי ? זו בכלל שאלה הלכתית באותה מידה לדעתי טעות להזדהות עם אנשים כמוך יש לך מזל שאינך גר בשכנות לאנשים כמוני ברגע שאבדת את הקשר למציאות הישראלית אין הבדל בינך למי שרדף אותנו על יהדותינו (המובנת מאליה) אין לאיש בישראל צורך להזכיר לו את מוצאו היהודי במיוחד לא על רקע גזענות למיעוטים ממנה ברחנו.
 

SupermanZW

Well-known member
זה עדיין רוב מקרב החרדים - לא עובדים

מצב שבאוכלוסיה כלשהי הרוב לא עובדים הוא מצב לא תקין! אין לכך שום תירוץ המתקבל על הדעת.
 
האם עלינו לכבוש את יפו מחדש?

לא ייתכן שתושביה הערבים של יפו יכתיבו את החוקים במדינה הזאת בית משפט פסק שניתן לפנות את אותו בית קברות מוסלמי מתקופת שלטון התורכים בארץ. והוא יתפנה על אפם ועל חמתם. ולכן המהומות. לא נראה לי שבית העלמין באמת מזיז למישהו מהערבים של יפו. לדעתי כל מה שמעניין אותם הוא ליצור שוב פרובוקציות ולהבעיר את האיזור. הבעיה היא שהמשטרה נוהגת בהם ביד רכה מדי. חייבים להסביר להם אחת ולתמיד מי הם האדונים האמיתיים של הארץ הזאת. שיהיה ברור. "דו קיום" זאת המצאה של השמאל המטופש שלא קורא היטב את המפה הים תיכונית. שמאל שהזה הזיות חד צדדיות כמו לשבת עם חברים ערבים על המרפסת ולספור ציפורים נודדות. מלחמת עמים חייבת במוקדם ובמאוחר לבוא. המושג: "משא ומתן" אינו מובן אצלם. הם מבינים רק דם, רצח, שנאה, אש ותמרות עשן. לערבים ביפו יש הרבה מה להפסיד מסעדות, מוסכים וחנויות שיהודים פוקדים אותם. ההפגנות האלה רק מרחיקים את היהודים. ואם בכל זאת הם נוהגים כך זה רק מראה את השנאה העזה שיש להם כלפינו. לא שאני אוהב אותך כל כך. בסרטון הפגנה ביפו אבל הפעם על מות אל חאלק ולא בית הקברות. https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5745599,00.html
 
מה? באמת? הוא גבר?


מאיפה לך לדעת שהוא גבר? יש לך איזושהם פרטים בכרטיסו האישי?
תראה חבוב. מאיפה שאני בא, גברים לא מסתתרים מאחורי כוכביות.* (גיבורי מקלדת) מאיפה שאני בא, לגברים יש ביצים בגודל של ביצי בת יענה. אתה יודע מה? מאיפה שאני בא, אפילו לנשים יש ביצים.
ABC עאלק.
הבן שלי הקטן כבר יותר גבר מזה.
 
רון, אני "מתחזק" כאן כבר שני שמאלנים חביבים.

אז אין לי בעיה "לתחזק" עוד אחד אפילו קיצוני ראדיקלי כמוך. אתה מתבלבל בין ערביי ישראל של שנות ה-50 לבין ערביי ישראל של החמאס. הם כבר לא אותם ערבים. החיזבאללה והחמאס נושבים בם רוח גבית ולכן הם עושים לנו "פוזות" ואף תרגילים מלוכלכים. כיום אתה רואה עוד ועוד סייענים/מחבלים/משת"פים מתוך הערבים הישראלים. אני רואה בזה איום קיומי. אבל אתה תטמון את ראשך עמוק בתוך האדמה ותמשיך לחלום חלומות וורודים ואספאמיים על איזו פאטמה תבוא אליך לשיך מוניס ותשחק לך במוצץ.
תפסיק להיות צבוע.. אל תהיה "אביר הצדק והמוסר". אם אתה כל כך אוהב אותם אז למה אתה גר על אדמותיהם? תחזיר להם את עין חוט, (עין הוד) שיך מוניס (רמת אביב) בית אילפא.(קיבוץ בית אלפא) אבו זוריק, (קיבוץ הזורע) ויש עוד מלא כאלה רק מקוצר היריעה, אשמיטותם. תחזיר להם הם מחכים. אתה שומע רון?
תחזיר להם את האדמות שלהם. גם את הבית שבו אתה גר. הרי תוכל תמיד לגור באוהל ברחוב רוטשילד בלב תל אביב.
או שזה כבר לא כל כך נוח להיות "אביר" כשזה נוגע לרכוש הפרטי שלך.
 

Ron W

New member
אין אדם מעיד על עצמו שמאלני אני לא קפיטליסט עם ידיים טובות

מי שמסכן אותך היום אינם הערבים או החמס או החיזבללה הם מגנים על עצמם מפני חבורות החוליגנים של הימין הקיצוני כמו בארה״ב אלו שיורים בחף מפשע או חונקים ל התנגדות למעצר המרחק שזה יקרה לי ולך קצר מטווח ראייתך בשלטון לאומני רודני המסית נגד מתנגדי הדיקטטור אנשים פשוט נעלמים כן כמו בארחנטינה ומי שנותר עלול למצוא עצמו מנופח ממכות על אי חבישת מסכה או הערה שלא במקומה ואז גם יסגרו פורומים ולא תמצא את מי להאשים.
 
מנסיון אני יודע

מי שנחנק תחת ברכי החוק הם רק אותם "חכמולוגים" מתנגדי המשטר. חלקם נרקומנים מסוממים שחושבים שמותר להם הכל. "החבר'ה הטובים", אלה ההולכים בתלם לעולם לא יינזקו.
 
ידוע שיש ברשתות

גברים שמתחזים לנשים או להיפך...כל זמן שמסתתרים מאחרי כרטיס אפקטיבי הישות נתונה להגדרה כמו שנראה לנו..
 
למעלה