האם ערפדות עוברת בתורשה?

האם ערפדות עוברת בתורשה?

אם ערפדה מתעברת ויולדת תינוק, התינוק יהיה ערפד או בן אנוש רגיל? ואם בת תמותה רגילה שוכבת עם ערפד ונכנסת להריון, וההיפך, מה יהיה התינוק?
 

skipp

New member
הכל תלוי מאיזה כיוון מסתכלים על זה

לפי הבאפיוורס, ערפדים לא יכולים להכניס או להיכנס להריון (פרט למקרה החד פעמי הזה באנג'ל אבל זה כבר משהו מיוחד) בעולם של בלייד ערפדים טהורי דם הם אלה ששולטים ב12 הבתים, ובלייד עצמו הוא חצי ערפד
 
ערפדים לא יכולים להיכנס להריון לפי רוב

הגרסאות. לפי אן רייס (ראיון עם הערפד וכו') הם מאבדים את החשק המיני ואת היכולת להיכנס/להכניס להריון. בזמן ההפיכה לערפד הגוף שלהם "מת" ולכן הם לא יכולים להביא ילדים לעולם. ההתייחסות היחידה שראיתי לערפדים שמסוגלים להביא ילדים בעולם היה בואן הלסינג, אבל זה סרט ת'ראש אז אני לא מתייחסת אליו ברצינות
בכל מקרה שם הם יכולים להביא ילדים לעולם אבל הם יוולדו מתים, בעזרת החשמל הם מעוררים אותם (כמו בפרקנשטיין כזה).
 
תלוי.

אם מסתכלים על הערפדות בתור מוטציה אז זה כן יכול לעבור בתורשה (ושוב, זה תלוי אם המוטציה הזאת עוברת או לא). אם מסתכלים על זה מנקודת מבט שונה אז.. לא יודעת, אני חושבת שלא.
 

קרניjack

New member
על פי "חלום קדחת" הערפדות עוברת רק בתורשה

אין דבר כזה להפוך מישהוא לערפד, הם כמו גזע מקביל שחי בעולמינו והנקבה יכולה להתעבר רק בתנאים מסויימים. אנם אני זוכרת נכון מדובר רק מרצח משתוף עם בן הזוג, בין איזו תשוקה חייתית שיש בינהם והיא מתה בלידה. זה גם קורה אחרי כמה ניסיונות ופעם בעשרות שנים ובגלל זה הם גזע נדיר. לפי שאר הסיפורים אני לא חושבת שהן יכולות ליצור משהוא מהגוף שלהן כי הן מוגדרות כמתות, וילדיהן בעצם הם הננשכים שלהם... יש גם את רעיון ה"דאמפייר" (חצי ערפד, חצי אנוש) לפי בלדריין, אולטרה ויולט (ונראה לי גם על פי VAMPIRE HUNTER D) שזה בעצם בן שנולד לחצי אנוש- חצי ערפד, או כמו בבלייד האיזה ההרה ננשכה בלידה. זה מזכיר לי קצת מ"שחר המתים" שהאישה ששננשכה העבירה זאת גם לתינוקה שהפך למפלצתי.
 
אמ, אנלא חושבת שהבם יכולם ללדת.

לפחות לא ממש ערפד לערפדים אחרים, כי אתם זוכרים, ערפדים, עפ"י רוב הגרסאות, לא גודלים מהשניה שבה הם ננשכים. ואז מה? התינוק הקטנטן ישאר כזה, גם כשהוא יהיה בן 30? נראלי שיהיה חכם יותר להרוג אותו בשניה שהוא יוצא, לטובתו. ובקשר לערפד-אנוש. אמ, בגלל שערפדים מתים, אני מניחה שהתינוק יוולד מת.
 
אני לא חושבת שזה יכול לקרות,

פשוט כי ערפדים הם מתים - הם לא מייצרים זרע, וגם אם כן - זה זרע מת שלא יכול להפרות אישה. כנ"ל לגבי ערפדות. שאלה יותר מעניינת היא מה קורה אם מערפדים אישה בהריון.
 
כן,

רק שבלייד זה קקי. :p אני מניחה שהתינוק יוולד מת, פשוט כי האמא שלו לא תהיה מסוגלת להמשיך להזין אותו בעודו ברחם. אולי אם היא בשלב מתקדם של ההיריון יהיה אפשר להוציא אותו בניתוח קיסרי, אבל אני גם לא חושבת שערפדות מסוגלות להפיק חלב...
 

sonaku

New member
לפי סיפורים ערפדים הם מתים ולכן

הם לא כ''כ יכולים לתפקד מינית אלא אם כן הם מתערפדים בזמן קיום יחסי מין. אם אתה מאמין בערפדות בעולם האמיתי אני מאמינה שכן,למה לא? בשבילי ערפדות זו פורופיריה בלבד. בלי שום ההוקוס פוקוס שמסביב... ככה שהם יכולים לעשות הכל. ללכת באור יום,לקיים יחסי מין,להיות סופר סקסיים... וכו' וכו' כמובן~ חח איך אני נמנעת מלהגיד סקס P:
 

Rose131

New member
ערפדים צריכים זרם דם

כדי שדברים מסויימים.. יפעלו
בכלל לא ברור לי איך הם יכולים לקיים יחסי מין.
 

darthziv

New member
גם כדי ללכת צריכים זרם דם

תחשבי על זה שכל הגוף שלהם פועל על משהו אפל
 

נושיfay

New member
../images/Emo48.gif../images/Emo210.gif../images/Emo187.gif

הממ... טוב לדעתי ערפד איננו יכול להביא צאצאים לעולם מכיוון שהוא נחשב לגוף מת כמו שרוב האנשים פה אמרו. בקשר ליחסי מין בכללי, אני הייתי אומרת שמכיוון שהערפד בעיני הוא כל כך ייצרי ואממ סקסי..
הוא כן מסוגל לקיים יחסי מין,ולהנות מהם אבל לא יצא מזה הרבה, ובייחוד לא תינוק. והמחשבה הזאת נובעת מהחלק הביאולוגי שבמוח שלי..
אחרי הכל אם חושבים בהיגיון הגוף של הערפד עדיין אמור להישמר ולא להירקב ולהתפרק עם הזמן או להתייבש ופשוט להישבר ולהיסדק. את הלחות הנדרשת כראה מספק הדם [וכמובן הכוח האפל המחזיק את הגוף ביחד, מה שלא כל כך ביאולוגי בעניין..
] ולפיכך, מן הסתם שאם יד ורגל יכולות לזוז, כל שאר האיברים אמורים לתפקד כראוי, חוץ ממערכת העיכול כי טוב, דם. בקיצור כן למין לא לילדים! [אחלה סיסמה לחיים...
]
 
הכל תלוי בגרסה של הערפדים..

אם נלך לפי הרעיון שזו מוטציה, אז יכול להיות שכן. יש גם ווריאציות שבהן הם בכלל גזע נפרד.. ברוב הגרסאות בהן הם מתים מהלכים (כמה שקסי P: ) הם מאבדים את החשק המיני, אבל הרבה פעמים מסופר שיש להם קשר מיוחד עם הערפד שיצר אותם ועם ערפדים שהם יצרו אח"כ, אז זה יכול להחליף את הקשר של אב ובן בצורה מסוימת, אני מניחה.
 
למעלה