האם שינוי היא מפלגה של צעירים?

האם שינוי היא מפלגה של צעירים?

רציתי להעלות בפניכם שאלה הקשורה לעניין שטרם נבדק בצורה מעמיקה, ותענו לי על פי התחושה שלכם לגבי האנשים איתם אתם באים במגע. האם לדעתכם שינוי היא מפלגה של צעירים, שזוכה לתמיכה רחבה בקרה החיילים, הסטודנטים והאקדמאיים הצערים עד גיל 35??? בתודה מראש! אדיר בנימיני מ"מ יו"ר צעירי שינוי
 

מחשבות

New member
אם זה כך, זה נורא.

לצעירים אין ראיית עולם רחבה מספיק. לצעירים גם קל לשנות דעה ולכן נאמנותם נמוכה. האם הייתם רוצים שאלה יהיו הבוחרים של שינוי. אני אישית הייתי מעדיף ששינוי תייצג רובד אינטלקטואלי נטול גיל, בראיה סוציאליסטית שפויה, בהדיפת כל מה שמריח כפיה דתית.
 

ולדי

New member
מה נורא כל כך?

האמת, פגשתי די הרבה שינויניקים שהיו מעדיפים לראות את "שינוי" כמפלגה של פנסיונרים וטרום-פנסיונרים. אני אישית חושב שזה פוגע. לדעתי, גם בגיל 20, ואפילו לפני זה, מתגבש לבן-אדם נורמלי אופי, ויחד איתו מגיעות גם דעות ולפעמים רצון להשפיע ולשנות (אלא אם כן הוא סוציומט). לא קל לי לשנות דעה. להפך, אני מוצא את עצמי תקוע עם עקרונות שמאוד קשה לשנות. וכן, אני מעדיף שבוחריה של שינוי יהיו צעירים, כי רק כך נוכל להשפיע באמת על העתיד. ויש גם צעירים אינטלקטואלים ורחבי אופקים, אז אני מבקש לא לעשות הכללות מיותרות. ובכלל, בזמן האחרון אני שומע הרבה קולות שקוראים לקצץ את "נוער שינוי", שגם כך לא נותר הרבה ממנו. אני חושב, שמפלגה שלא מטפחת לעצמה דור עתיד, סופה להיכחד, ולכן טוב שהקיצוץ נמנע בישיבת המזכירות האחרונה.
 

all

New member
איש מוזר אתה

את מי מפלגה אמורה לייצג????? את כל מי שמעמין בדרך שלה, לא???? ללא הבדל דת גזע מין או גיל. האם אתה ממליץ להגביל את התמיכה בשינוי לבני 35 ומעלה, מיושבים בדעתם ובעלי תואר ד"ר לפילוסופיה מאוקספורד????
 
תשובה לall

אני לא טענתי ששינוי המפלגה של צעירים. אני יודע כעובדה שיש הרבה מאוד אקדמאיים משכילים בשינוי. מישהו אף הראה לי נתון שממוצע ההשכלה של חברי שינוי הוא 15 שנה, למרות שאני לא יודע עד כמה מדובר בנתון מהימן. מה ששאלתי הוא מהי התחושה שלכם לפי התמצאותכם בשטח, ולא מה שאתם רוצים שיהיה. לצערי אני חושב שלא הבהרתי את עצמי נכון, כי לא הובנתי על ידך כהלכה. אדיר
 

corrinex

New member
אה באמת????????????

אני מכירה אנשים שגילם פחות מ30, ויש בהם המון שכל ראיית עולם נרחבת אינטלקטואליים גדולים יותר מאשר רב מניהיגי האומה!!!! אני מוחה על הדברים האלה, הם בכלל לא במקום, נאמנות לא נאמנות, עד הקלפי זה מה שבעצם בסופו של דבר משנה, נכון אי אמון וכדומה יכולים להפיל, אבל תאמינו לי, שהנוער, הצעירים הרבה יותר נאמנים מרב המצביעים, ויש מיליון דוגמאות, כאלה שהצביעו מתוך הכרח ולא אמונה שלמה ותחרטו. כמו תינוק לאמא. ולפי דעתי צריך לשאול יותר ויותר לרצונם בעולם, כי הוא תמיד שייך להם.
 
תראו אני כבר מבוגרת אומנם..

אך מאמינה בשינוי,לא בפועל שינוי אלא בשם עצם שינוי,עצם העובדה שטומי ופריצקי מתעמתים עם החרדים הסחטנים-העבריינים כ"כ הרבה פעמים ללא מורך וללא משוא פנים ועונים להם באותה דרך שבה הם תוקפים את כל מי שחוסם את דרכם לקופה הציבורית פתח לצבור איזה שהיא נחמה שיש מי שישיב מלחמה שערה לחרדים המשתמטים מצבא ומעבודה,במדינה צבועה ונגועה בשחיתויות מרגל ועד ראש קמה המפלגה ואומרת "המלך הוא עירום" וכולם יודעים ששינוי צודקת ועוד איך צודקת!!!!
 
למעלה