האם שיראל תכבוש את במות ישראל?

trilliane

Well-known member
מנהל
ודאי, למה לא? יש לה כל מה שצריך והיא מקסימה!

ובניגוד לאחרים שצריכים עוד ללמוד, להתמקצע, להשתפשף, לאסוף חומרים וכו', היא כבר הגיעה מוכנה מהבית ויכולה להרים הופעה תוך חודש, אם רק תרצה, למעשה (קצת נגנים, חזרות, קביעת רשימת שירים, רצוי גם אירוח של המנטור או זמר ידוע אחר והיא מסודרת). אם שלומי אמר שהיא עומדת לככב במחזמר, גם טוב (הלוואי שזה יהיה משהו שאני אוהבת
). כזכור, כבר היה מתמודד שנאמר בערב הדחתו שהוא מתעתד להופיע במחזמר, וכך היה (אדם להב, גברתי הנאווה).
 

matan59

New member
פניה לעבר האירוויזיון והמחזמר.

אני לא צופה לה הצלחה בתור זמרת בארץ, נחכה ונראה....
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה לא סותר; גם שירי מימון הייתה באירוויזיון ובמחזמרים

 

Uri04

New member
כששיראל תמלא אולמות בהופעה משלה - נדבר...

 

trilliane

Well-known member
מנהל
מאמינה שזה יקרה, ומהר בהרבה מכפי שזה קרה לשירי מימון

אני רוצה להזכיר שכשהיא סיימה את כוכב נולד היא בכלל הלכה להחנות תכנית בטלוויזיה (אקזיט) ועבר זמן עד שהחלה להקליט שירים ולהופיע (מוזיקלית). לשיראל כבר יש בסיס ושירים מוכנים, עקרונית היא יכולה להתחיל להופיע כבר בעוד חודש-חודשיים אם רק תרצה.
 

Uri04

New member
בואי נפגש פה עוד שנה שנתיים ונראה

אגב, לא שיש לי משהו נגדה, אני פשוט לא רואה אותה מצליחה בארץ. היא יכולה או לסיים כמו קתלין, או לחזור לצרפת. לדעתי היא תלך על האופציה השנייה. עכשיו רק לצורך הדיוק - שירי מיימון החלה להקליט סינגלים והופיעה תוך כדיי אקזיט. היא לא שמה את קריירת השירה על המתנה בזמן שהיא הצטלמה לאקזיט.
ובכלל - מיימון היא הר-בה יותר מסחרית משיראל. היא מקומית, התחילה להופיע בארץ בגיל צעיר (22) וכל השירים שנכתבו לה היו בעברית. שיראל לא נמצאת באותה סיטואציה.
 
שיראל שרה בעברית

ומתעקשת לשיר בעברית. היא גם עובדת עם מפתח קול על המבטא שלה. אני מאמינה שהיא תצליח.. אם היא רק תרצה, והיא רוצה
 

Uri04

New member
טעות נפוצה

לא תמיד רצון מוביל להצלחה. אני מאחל לה שכן תצליח, אבל נכון לעכשיו, ועם השירים שלה בעברית - אין מצב.
 
נחכה ונראה

ואגב אם מישהו רוצה מספיק חזק, הוא עושה מאמצים שזה יעבוד ויצליח... ואני מאמינה שהיא תצליח ותשאיר אותך המום...
ממליצה לך לא לפקפק באישה חזקה שמאוד רוצה להשתלב בתעשיית המוזיקה כאן
 

Uri04

New member
זכותי לפקפק, את יודעת.. מדינה חופשית וכאלה..

ובמקרה של שיראל, אני אשמח להיות המום
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא יודעת אם הפורום הזה יהיה בעוד שנתיים... אולי התכנית תרד

אני חושבת שהיא דווקא תצליח מצוין בישראל. אין שום דמיון בינה לבין קטלין (למעט שליטה באנגלית ובצרפתית); שתיהן אמנם עלו לישראל, אבל קטלין הגיעה הנה כקנדית צעירה ששם יש כמותה הרבה ובארץ הקודש היא יכולה להצליח יותר; לשיראל כבר הייתה קריירה מצליחה בחו"ל ובכל זאת עלתה, מטעמי ציונות ובגלל אנטישמיות בצרפתי; כמו כן היא כבר אישה עם משפחה וילדים, הן ממש לא באותו מקום בחיים. גם מבחינה מוזיקלית אין ביניהן דמיון, לא מבחינת סוגות וסגנון השירה ולא מבחינת השלב ההתפתחותי (שיראל הגיעה עם ניסיון רב וחומרים שלה).
&nbsp
האזכור של שירי מימון היה רק כדי להדגים שבוגרת תכנית כזאת יכולה להתפתח לכל מיני כיוונים, ואין סתירה בין מחזמרים ואירוויזיון לבין הופעות והצלחה בישראל; מעבר לכך שיראל אינה שירי מימון והיא לא צריכה להתחרות בה או להצליח בדיוק כמוה. שיראל לא מקומית, אבל היא התחילה להופיע בגיל צעיר והיא מגיעה לקהל כרגע בשלה ומוכנה. אין לה גם בעיה לשיר בשפות זרות ולאנגלית ולצרפתית יש אוזן בישראל (אגב, לתשומת לבך, לא כל השירים שנכתבו למימון נכתבו בעברית... היא ניסתה לפתח קריירה גם בחו"ל...).
 

Uri04

New member
מקסימום נתעדכן במסמ"צ


תראי - לגבי ההשוואה בין שיראל לשירי - רק נתתי דוגמא לזמרת מהז'אנר הזה שכן הצליחה בתקופה בה היתה רק תכנית שירה אחת כזאת (ובואי לא נתעלם גם מהעובדה ששירי מיימון שווקה גם כמעין בארבי מקומית בניחוח עממי), לזמרת בוגרת יותר שנשרה ברבע גמר של אחת מבין 3 תכניות שירה כאלה שכבר יצאו לכולם מן התחת. הסיכויים של שיראל משחקים מאוד לרעתה במקרה הזה.. נכון לעכשיו היא רק עוד פליטת תכנית ריאליטי. ועוד בת 36], שזה כבר לא נתון פתיחה טוב בתעשייה שמחפשת צעירים מאוד.
בנוסף - אני קורא כאן שלשיראל היתה קריירה מאוד מצליחה בצרפת, ותהיתי עד כמה זה נכון וכמה מזה נופח למימדים אסטרונומיים (כדוגמאת "צ'ן אהרוני" באקס פקטור הבריטי שטען על עצמו שהוא מאוד מצליח בארץ).
 

Uri04

New member
אוקיי התנצלות

היא באמת עשתה הרבה מאוד דברים בצרפת. מסתבר גם שהשם המקורי שלה הוא בכלל ג'ניפר ג'ין
ושם הבמה שלה הוא שיראל.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני לא מתעדכנת שם בכלום...

לא משנה כמה תכניות כאלה יש, זו לא הכמות אלא האיכות. אפשר להצליח גם בלי להגיע לגמר, ואפשר להגיע לגמר וזו תהיה הפעם האחרונה שישמעו עליך. התעשייה לא מחפשת צעירים מאוד, היא מחפשת מוכשרים ואנשים שנראים טוב. שיראל נראית מצוין, יש לה שארם צרפתי, היא אלגנטית וחמודה. היא ממש לא "עוד פליטת ריאליטי" אלא זמרת קיימת, עם ניסיון ושירים ועכשיו גם עם הכרה בציבור הרחב שהיא רק צריכה למנף. בניגוד לרוב יוצאי התכניות האלה היא לא צריכה לבנות את עצמה מאפס או לחפש את עצמה או לאסוף חומרים. היא כבר יודעת מיהי, יש לה כבר שירים מוכנים, הסיכויים שלה לגמרי משחקים לטובתה, חכה ותראה.
 
למעלה