האם 6 שנים הולכות להגיע אל קיצן?

לקשמי

New member
האם 6 שנים הולכות להגיע אל קיצן?

בזמן האחרון יש מגמה בתפוז לסגור פורומים שאינם פעילים מספיק. כמו שזה נראה עכשיו, נראה שזה מה שהולך לקרות גם עם הפורום הזה. כבר עבר כמעט חודש מאז שהיה כאן דיון של ממש. וזה די חבל כי זה אחד הפורומים הוותיקים יותר בתפוז (כ-6 שנים) וגם לפני זה הוא היה פעיל עוד בוואללה. הפורום הזה עבר הרבה מנהלים והרבה תקופות. גם אני לקחתי על עצמי את ניהולו למשך תקופה קצרה. נראה שלאורך ההיסטוריה יש מאמץ רב להשאיר את הפורום הזה בחיים. ומה עכשיו?
 

לנושנוש

New member
היי, אריק!

אני חושבת שאם תגיב תגובות טיפה יותר ארוכות, זה יעזור. נראה שממש לא אכפת לך מהעניין. אם כן אכפת לך, אז זה לא מורגש בכתיבתך... אני לא בטוחה מה עושה פורום למאוד מצליח, אם זה רק השקעה רבה של מנהל הפורום... אולי פורום עם שם כזה קצת נופל בין הכיסאות?? בימינו הרגשה טובה יכולה להיות כל דבר. פסיכולוגי, רוחני, מיסטי... הייתי שמחה עם אריק היה מספר קצת יותר מה הוא חושב או מרגיש שקורה בפורום. התרשמתי שאריק פחות מתעסק כרגע במחשב ביגלל בנו וביכלל ואולי ממשיך לתחזק את הפורום רק כדאי שלא יסגר באצם. אולי לחפש מנהל חדש? איפה קבור הכלב?
 
מה אני חושב..

כשלקחתי על עצמי את הניהול של הפורום.. רציתי והתכוונתי שהפורום הזה ישגשג.. מה שבהחלט לא קרה.. האם זה באחריותי? בהחלט.. לפחות החלק שלי בפורום.. בחודשים האחרונים ירדה ההשקעה שלי בפורום הזה ובפורומים בכלל.. כעיקרון אני כותב רק שיש לי מה לומר.. משהו שאני חושב שיתרום לדיון .. אם אני חש שהדיעה שלי כבר הובעה או שאין באמת הקשבה.. אני לא כותב.. בחודשים האחרונים אני השקעתי את כולי בדברים אחרים.. סייום התיזה שלי והגשתה.. מה שדרש הרבה זמן.. וכן כתיבה של שתי סדנאות חדשות שעומדות להיפתח בחודש הבא.. מכיוון שהסדנאות הללו ברובן מתוקשרות.. גם זה דרש ממני המון אנרגיה.. כך שגם כשפתחתי את הפורום.. וזה היה כעט כל יום.. העדפתי להישאר ברקע ורק להתערב אם צריך אותי .. על מנת להפנות את האנרגיה שלי למשפחתי ולעיסוקי האחרים.. האם זו הייתה טעות?.. מבחינת התוצאה בפורום בהחלט.. מבחינת התוצאות בחיי.. בכלל לא.. כמו כן תמיד הרגשתי שהעובדה שאני :מנהל הפורום" לא צריכה לשנות בכלל.. שכן כל אחד יכול להעלות נושאים.. כל אחד יכול להגיב.. ליצור.. לצקת תכנים חדשים.. הכל מותר..(למעט פגיעות אישיות ..).. האם לחפש מנהל חדש?.. אפשרי.. אני אפנה את מקומי למי שחושב שהוא מוכן לקחת על עצמו את ניהול הפורום.. בלי בעיה ועם המון אהבה.. עד שיגיע אחד או אחת כזו.. אני אמשיך לעשות את המיטב שלי ... יכול מאוד להיות שהפורום הזה קצת נופל מכיוון שהוא יותר מידי כללי.. לכל תחום את הפורומים הממוקדים שלו ולכן מעדיפים גולשים להגיע אליהם.. ועדיין עם כל זה אני חושב שאפשר ליצור פה משהו אחר.. יצירה משותפת של האנשים בפורום.. ליצור פה פורום שמהווה אנטגרציה של נושאים שונים לתוך כלי אחד... " איך אנחנו יכולים להשתמש בכלים של רוחניות, מיסטיקה, אימון אישי, פסיכולוגיה ועוד.. בצורה מעשית על מנת ליצור את אייכות החיים שאנו רוצים עם שלוות הנפש ותחושת היצירה המתמדת.." אור ואהבה
 

לנושנוש

New member
אריק, תודה על התגובה!

רציתי להגיד רק דבר אחד כהסתייגות. ניהול פורום לא אמור להרע לחייך הפרטיים (בעיקרון) אז לשים זה מול זה נראה לי קצת מצחיק. אין פה דרמה כל כך גדולה.
מצד שני, אתה חושב שתחזור להיות יותר פעיל בזמן הקרוב? תנהל ממש? תזום דיונים? תדחוף את הפורום? עוד משהו.בפורום אם הבאת את דעתך בעמוד 9 לא בטוח שמי שקורה עמוד 11 ידע מזה ואפשר להתיחס לכל נושא מהרבה כיוונים. טוב נראה ששאלה העיקרית שמעניינת אותי אם אתה תרצה לחזור להיות מנהל פעיל של הפורום ואם לא אולי לצרף אנשים לגיבוי. מה עם האדון לקשמי ששאל וקצת נעלם?? אולי הוא רוצה להיות עוזר? אולי אפילו אני? אני לא מרגישה שאני יכולה לנהל פורום לבדי. טוב, ביי עד לפעם הבאה. צ'או!
 
למעלה