האמת היא שאני חצוי מאוד בכל מה שקשור לגירוש

לוק לוק

New member
האמת היא שאני חצוי מאוד בכל מה שקשור לגירוש

האמת היא שאני חצוי מאוד בכל מה שקשור לגירוש ילדי העובדים הזרים. מצד אחד, המדינה לא יכולה להרשות לעצמה את "פתחון הגבול" המתהווה למול מצרים. מספיק להיות באילת פעם אחת כדי לראות עד כמה אילת הפכה לאגן ניקוז לעובדים זרים. מצד שני, ילדים קיבינימט. אתה שומע אותם מדברי על השואה, שרים את התקווה, צומחים במערכת החינוך בישראל.... אולי ההורים כן והילדים לא ?! ואז מה נעשה נפריד ילדים מהורים ?... נשמע רע. כנראה שאנחנו במלכוד 22 לאורך זמן. בראייתי צריך להגדיר קריטריונים ברורים גם אחורה, ולהיות מאוד ברורים לגבי נושא הילדים. אני ממליץ שילדים שנולדו כאן והגיעו לגן טרום חובה, והורלהם פעילים תעסוקתית במקום מסודר, לאפשר להם להישאר.
 

לוק לוק

New member
יש בעיה והבעיה היא אמיתית

בעיני ברק הוא תוצאה של העדר מעורבות שלנו. מי שהיה נער ורצה לתמוך באידיאולוגיה של מפלגת העבודה הצטרף לתנועות הנוער. זוכרים אותנו לפני 20 שנה עם חולצה כחולה עם שרוך אדום/לבן ?! מה קרה לנו ?! איך התברגנו עד כדי כך שאנחנו נהנים להאשים איש אחד בכשלון מפלגה שלמה ?! אני רוצה לדעת מה צריך לעשות על מנת ליצור את תחושת המחוייבות ההדדית שקיימת בליכוד, אני רוצה ליצור את אותה תחושת "ביחד" שחסרה לי כל כך. אני אצטרף לליכוד, למי שמרים גבה, אני לא "מרגיש" שם בבית. בית הוא מקום שאליו אתה רוצה לחזור כי היו לך ממנו זכרונות טובים, תמיכה, עידוד. אני באמת הייתי רוצה לשמוע רעיונות ש"יפריחו את שממת העשייה" של מפלגת העבודה. זה באמת נכתב מתוך רצון לסייע לשנות.
 

apocalipto

New member
מה עם הבעיה האמיתית?

ילדי הזרים וכל מי שדתו אינו יהודי אך נחשב בלאום ה"יהודי" מחוייב ללמוד את הדת היהודית בבית הספר, תנ"ך מכיתה ב' כשלילד אין שיפוט על מה שמדברים איתו ומדברים על היהדות כעובדה. נמאס מהכפייה הדתית במדינת ישראל.
 
למעלה