האסכולה האגבית: כישוף העולם בקונדומים משומשים

fire snake

New member
גם כל אחד יכול להכין בקבוק מולוטוב

קלי קלות סיבה לתת את המרשם לטרוריסט?
 

RainBird

New member
אז יש לי רעיון בשבילך ציד מכשפות. קחי את כל המכשפות, עם כל לחש שיש להם שעשוי להיות שלילי, כולל אתרי אינטרנט שמסבירים איך עושים לחשים שליליים, ותשרפי אותן יחד עם הסרבר הזה. זו הדרך היחידה שבה תוכלי באמת להביס את הידע הזה. אם לא, תקבלי את זה, שיש את המידע הזה חופשי בכל מקום, וחזרה עליו על מנת למידה אינו דבר שלילי לכשעצמו.
 

fire snake

New member
אתה טועה-לא ביקשתי שתביס את הזדון

לא צריך לנצח את המאפיה כדי לא להיות פושע בעצמך. וכשבנוכחות פנייה של גברת הרוצה לכשף מישהו כך שלא יוכל לבחור מישהי אחרת אתה נותן לה שיעור איך לייבש את זקפתו... צר לי, יקיר, אבל זה נפשע. יותר מעברה על תקנות תפוז, לא? בעיני זה בלתי נסבל. זו חסימה אנרגטית גועלית ומשחיתה במיוחד.
 

RainBird

New member
איך זה עבירה על תקנון תפוז? האם את יכולה לתת לי את הציטוט המדויק בבקשה?
 

fire snake

New member
*לא*עבירה על תקנות תפוז - *יותר* מעבירה על

תקנות תפוז - כלומר יותר חמור. הגישה שלי לחוק איננה איך לא לעבור על תקנות אלה או אחרות - אלא איך לפעול לפי עקרונות מסוימים. אם הכללים והעקרונות אינם חופפים, אתיישר עם הכללים לנוחיותי כל עוד הסתירה איננה עקרונית.
 

angelexpress

New member
אז מה את מציעה? ....

שאנשים יעשו יחסי מין לא מוגנים וידבקו במחלות? קונדום זה בהחלט MUST
 

RainBird

New member
או לבטל את מוסד היזיזות והסטוצים או למצוא תרופה למחלות מין חשוכות מרפא...
 

fire snake

New member
לדעת בדיוק עם מי אתה נמצא

ומה הסכנות - כולל הידבקויות אם כישוף לא מספיק, שלח את יזיזותיך לבדיקה והמתן בסבלנות לתוצאות. אבל, כמובן, לשם כך נחוצים מניעים יותר עמוקים מאשר סלידה מקונדומים, ויחסים טיפה יותר בנויי אמון משר בסטוץ המצוי. ואם בכל זאת באיזשהו מצב השתמשת במלכודת הזרע - דאג לפחות לשמור על נקיון מאגי אישי וסביבתי.
 

angelexpress

New member
זה לא רק הידבקויות ...

לעשות מין לא בטוח, ללא אמצעי מניעה, גורר אחריו מלא סכנות, מחלות, להכניס בחורה להיריון, ועוד מלא מחלות זיהומיות כאלו ואחרות... אי לכך או בהתאם לכך אמצעי מניעה הם הכרחיים למניעת האסונות הללו. לא היית רוצה חלילה שהבת שלך שהיא מתחת לגיל 18 תיכנס להיריון מחבר שלה בגלל שהיא שמעה לעצתך שקונדומים זה דבר רע!!
 

fire snake

New member
כידוע יש שני ימי פוריות בחודש בלבד

שיש שיטות לאתרם במדויק ויש גלולות, ויש התקן תוך רחמי... הייתי מציעה לחברים הצעירים - או המבוגרים - עם כל ההיקסמות מקסם הרגע והכאן-ועכשיו ומיד - לתכנן קצת מראש.
 

טלי699

New member
השאלה כמה זמן תודעה מגיעה ששורפים כישוף זרע?

אם זה לא פועל או שכן פועל?
 
למעלה